Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessebes schreef:Ik heb hem vrijdag laten zetten en ik vond het een hel, het licht ging ook uit bij me en ik heb zeker een uur van de pijn op bed gelegen, voordat ik naar huis kon. Met m'n benen wijd vond ik niet zo'n probleem, maar het deed zeer!!! Het schijnt vergelijkbaar met weeen te zijn. Nou ja, hij zit er wel voor 5 jaar in, dus dat is wel een prettig idee. Ik weet niet of ik het weer zou laten doen.
Tessebes schreef:Ik heb hem vrijdag laten zetten en ik vond het een hel, het licht ging ook uit bij me en ik heb zeker een uur van de pijn op bed gelegen, voordat ik naar huis kon. Met m'n benen wijd vond ik niet zo'n probleem, maar het deed zeer!!! Het schijnt vergelijkbaar met weeen te zijn. Nou ja, hij zit er wel voor 5 jaar in, dus dat is wel een prettig idee. Ik weet niet of ik het weer zou laten doen.
Mork schreef:Nee ik zou er niet voor een tweede keer voor kiezen. Maar dat komt denk ik dat ik teveel gezien heb wat er allemaal mis kan gaan met een spiraaltje.
Krijg je he? als je in het ziekenhuis werkt
Cer schreef:Nou, dan lees je dat toch pas alstie dr zit? Nadat je t hebt laten zetten, ga je em echt niet meer zo snel laten verwijderen, geloof mij maar