Verder zal ik gewoon weer laagjes in je haar doen, maar de kortste laagjes vrij kort zodat je net nog een staart kan, en dan meer laagjes in je gezicht, dat ze er mooi in vallen. Een pony zou ik niet doen, is uit

Snap je het een beetje?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_thessie_ schreef:Mijn haar pluist helemaal en is heel dik en krult ook best wel. Het is net strooi![]()
Weet iemand fijn spul voor op mijn haren zodat het gladder wordt en fijnder aanvoelt?
FlEuRXBoNnY schreef:_thessie_ schreef:Mijn haar pluist helemaal en is heel dik en krult ook best wel. Het is net strooi![]()
Weet iemand fijn spul voor op mijn haren zodat het gladder wordt en fijnder aanvoelt?
ja hier het zelfde probleem!!
_thessie_ schreef:Mijn haar pluist helemaal en is heel dik en krult ook best wel. Het is net strooi![]()
RockyLover schreef:Hebben jullie nog ideetjes voor mij? (ik wil ook geen blonde streepjes meer)
Dit is denk ik de duidelijkste foto die ik nu heb...
Giloni schreef:Weten jullie ook een styling product waardoor het lijkt dat je haar nat is..?
Giloni schreef:Weten jullie ook een styling product waardoor het lijkt dat je haar nat is..?
Giloni schreef:Giloni schreef:Weten jullie ook een styling product waardoor het lijkt dat je haar nat is..?
Niemand....?