ivy_power89 schreef:Ik ben maar wat blij dat ik geen hoofdpijn klachten heb.. dat lijkt me zo heftig en ik denk dat mensen er ook echt onzeker van kunnen worden als je echt stevige migraine hebt op regelmatige basis..
LG er is al veel over gezegd, maar ik vind het bijzonder dat je dit topic zomaar binnen komt vallen op het moment dat het over earth gaat wat betreft uwv gedoe (waarvan mij nou nog steeds niet duidelijk is of er daadwerkelijk al door het uwv wat is aangegeven of niet)
Ben je chronisch ziek door de migraine?
En ik lees eigenlijk alleen maar, mijn neuroloog zegt dit of dat, alsof jouw neuroloog heilig is en mensen met migraine klachten die buiten de uitspraken van jouw neuroloog vallen, dan maar geen migraine hebben?
Ik heb een paar klote dagen achter de rug.... ik moet afkicken van oxycodon en mijn pijnarts stelde voor om dit vrij abrupt te doen, en schreef medicatie voor om de ontwenningsverschijnselen tegen te gaan. Clonidine, van oorsprong een bloeddruk verlager maar off label wordt het dus ook bij afkicken ingezet.
In verleden had mijn HA dit ook al voorgeschreven in lagere dosering en toen had ik dus een te lage bloeddruk gekregen en was ik er echt beroerd van.
En nu schreef mn pijnarts een hogere dosering voor, voor 3 dagen.
Was donderdag begonnen en gisteren werd ik wakker, hondsberoerd. Ik kon de trap amper op of af, als ik opstond leek het alsof mn lichtje ieder moment uit ging en mn hartslag was vrij laag. (Ik heb normaal een hartslag van 90-100 en zat nu op 60 normaal voor de meeste mensen, voor mij echt laag)
En deed niets anders dan slapen. Als ik wakker was, had ik ook echt een suis in mn oren, en een vreselijk droge mond.
Dus heb het 24 uur volgehouden, en toen was ik er klaar mee.
Ik ga hier niet meer verder op in. Er is al genoeg over besproken ondertussen. Mijn antwoorden staan hier al meermaals.
Ook wat de migraine betreft en de andere soorten hoofdpijnen helaas is dat ook niet zo het enige wat mij chronisch maakt...
Je verdoken beschuldigingen zijn me echter niet ontgaan. Helaas slaan ze kant noch wal.