Diagnose BK en verder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Diagnose BK en verder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 12:38

Nou, ik moet erg wennen hoor.
Kan moeilijk eten ermee. Maar dat komt ook omdat er wonden zitten. En met Kouwen schiet hij omhoog en terug duwen is pijnlijk, dat zou nu minder moeten zijn dus ben benieuwd. Als de wonden genezen zijn zou het sowieso makkelijker moet gaan dus dan kan ik het waarschijnlijk pas echt zeggen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:39

Ja, snap ik. Hoop dat het snel went en geneest!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 12:41

Ik ben wel blij met het feit dat ze het gemaakt hebben zoals mijn eigen tanden waren. Zelfde kleur, zelfde stand enz. Je ziet niet dat het een prothese is.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:43

Het ziet er heel natuurlijk uit!

Wondjes in je mond zijn heel naar, maar genezen vaak best snel. Hopelijk bij jou ook!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:55

Het ziet er echt prachtig uit!!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:56

Ja, inderdaad. Heel natuurlijk.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:06

Goof schreef:
Ja, inderdaad. Heel natuurlijk.
en vele vele maler mooier als bij mij. Mag je trots op zijn BeFunny. Het heeft je moeite genoeg gekost om dit voor elkaar te krijgen.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 30-08-24 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:20

Het ziet er inderdaad heel mooi uit. Heel natuurlijk ook. Je ziet echt niet dat het een prothese is.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 14:25

Het ziet er echt heel netjes uit. Zal ook inderdaad wel beter gaan aanvoelen als alles genezen is.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 16:18

Ziet er goed uit hoor! Als alles genezen is zal het een hele opluchting zijn en het is nog mooi ook!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-24 23:26

Weer even nieuws.

Op 11 september heb ik een gesprek met de radiotherapeut in het LUMC.

Vandaag had ik een telefonisch gesprek met de oncologie verpleegkundige, wat een topper is dat zeg, waren ze allemaal maar zo.

Ik heb haar even een situatie uitgelegd waarom ik intern toch graag een andere oncoloog wil en dat gaat ze regelen, hiervoor moeten wat afspraken verplaatst en ook dat gaat ze regelen dus ze belt me morgen terug om dat af te stemmen dat die datums ook voor mij uitkomen. Maar ik maak wel dat die datums uit komen natuurlijk. Maar dat voelt echt wel fijn.

Ik ben eergister bij de tandarts geweest weer ivm zweren dat bleken druk plekken te zijn. De tandarts heeft wat weg geschaafd van het plaatje. Nu zit er weer een andere drukplek die is nog niet net zo hevig dus ik hoop dat ik dit zo even kan volhouden tot a.s woensdag want dan ga ik naar de mechanicus. Dan heb ik eerst gesprek dus in het LUMC en later naar de tandarts. Het plaatje is echt wel een ding om aan te wennen, hopelijk komt dat goed.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 08:47

Wat fijn dat je zon fijne verpleegkundige aan de telefoon had zeg, en je je gehoord voelt!

Wat vervelend van die zweren, lijkt me erg pijnlijk. Hopenlijk komt dat snel goed

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 08:48

Dit zijn toch echt wel positievere berichten. Fijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-24 10:20

Verder gaat het de laatste tijd helemaal niet goed. Door gedoe met ex. Ik huil me vaak snachts in slaap als ik al in slaap val door gedoe. En afgelopen zaterdag heb ik aangegeven helemaal geen contact te willen voorlopig zodat ik me emotioneel helemaal van hem los kan maken.

Helaas betekend dat dat ik ook niemand heb zelf en dat ik ook geen contact persoon naar de zorg heb.

Ik voel echt dat ik alles aan het verliezen ven en ik heb er geen grip op.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:30

Lieverd ik heb zoveel aan je gedacht. Watt moet jij door een zwaar traject dat zo eenzaam is. Zo verdrietig vind ik dit. Ik ben heel blij dat je dit deelt met ons en weet dat we er zijn voor jou BeFunny! Het huilen is alleen maar goed. Dit is echt Verdriet met een hoofdletter dat geuit moet worden. Sterkte meid!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:33

Wat vreselijk om te horen, is het geen optie om toch een handreiking te doen naar je familie? Ik kan me voorstellen dat er toch momenten zijn, waar je niet meer moet blijven hangen in dingen die zijn geweest, en vooruit kijken. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat zij heel blij zijn wat voor je te kunnen doen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-24 10:43

Mijn familie kan niks doen voor mij dat hebben ze ook niet gedaan voor mijn vader. Daar stond ik alleen voor met wat hulp van zwager. Die zwager heb ik zondag gezien. Maar heeft zelf zoveel gedoe met zijn 4 kinderen dat ik dit niet goed kan bespreken en die heb ik eigenlijk na de uitvaart van mijn vader niet meer gezien dus dit was de eerste keer weer.

Ik heb gewoon nu niemand, ook niet om over de gebroken relatie te praten. Niemand bij wie ik even mijn verhaal echt kan doen.

Dan is even van me afschrijven wel lekker maar uiteindelijk sta ik er toch alleen voor. En dat lukt opzich aardig maar dan gebeurd er weer iets dat emotioneel zo'n enorme inslag is en begin ik echt zwart te denken zeg maar.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:51

Dikke knuffel Befunny. Dit is al zo'n zwaar traject, en dan gecombineerd met een relatiebreuk en er alleen voorstaan... Ik kan me goed voorstellen dat je er af en toe helemaal doorheen zit. Ik woon helaas niet heel dichtbij maar mocht je iemand nodig hebben om tegen aan te praten bel gerust.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:57

Oooh nee BeFunny… van hieruit toch een dikke knuffel, ookal is ie maar virtueel! Ik wil zeker ook wel een luisterend oor bieden, je mag altijd ventileren hier of via pb… ik wou dat ik meer kon doen… Y;(

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:08

Is er hier niet iemand die bij je in de buurt woont? Er waar je een beetje je verhaal kwijt kan en je bij kan staan in belangrijke afspraken.
Of een collega op je werk waar je een goede band mee hebt?
Als dit niet mogelijk is klop aan bij maatschappelijk werk in je woonplaats.
Je moet je verhaal kwijt kunnen

uxgranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:19

Met betrekking tot een luisterend oor kun je misschien ook bij de huisarts terecht.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:28

:(:)
Wat ontzettend kl*te dat je niemand hebt waar je je verhaal/emoties aan kwijt kunt.
Het is heel wat wat je te verstouwen hebt/krijgt :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-24 11:30

genja schreef:
Is er hier niet iemand die bij je in de buurt woont? Er waar je een beetje je verhaal kwijt kan en je bij kan staan in belangrijke afspraken.
Of een collega op je werk waar je een goede band mee hebt?
Als dit niet mogelijk is klop aan bij maatschappelijk werk in je woonplaats.
Je moet je verhaal kwijt kunnen

Ik heb geen collega, ik werk alleen zeg maar.

De huisarts was ik laatst en ze was heel afzijdig en bood geen luisterend oor. Ze zijn ook huisarts voor mijn vriend. Ze vroeg eventjes hoe het ging en typte dat in. Ik gaf nog aan dat het wel vreemd was omdat hij er ook was geweest voor zijn burnout waarop ze aangaf dat ze dat alleen maar professioneel kon aanpakken wat wel logisch is maar ik had al het idee van dat echte luisterend oor dat gaat hem niet worden.

Ik ken wel mensen waar ik er oppervlakkig over kan praten maar niet echt mijn echte gevoel kan uiten zeg maar.

Mijn schoonfamilie die eigenlijk mijn familie waren en waarbij ik nog heb geholpen mijn schoonvader verzorgen waarbij ik al 22 jaar kom v.a mijn 19e die mij ook altijd openhartig hebben ontvangen die meer familie voor mij zijn dan mijn eigen familie. Die zijn eigenlijk compleet weg gevallen.

Maar het alleen zijn opzich daar heb ik nog niet eens echt het probleem mee. Meer dat de persoon waar mijn leven om draaide, Zo met mijn gevoelens is gaan spelen en dat ik in die periode dat weer heb toegelaten en dat ik erachter ben gekomen dat dat mij echt emotioneel en mentaal gesloopt heeft. En als je dan alleen bent dan is het wel echt heel moeilijk.

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:08

Is er geen praktijkondersteuner bij de huisarts? Of anders misschien een medisch psycholoog via het ziekenhuis of eerste lijns?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-24 12:16

Ja bij het zkh kan ik dat wel aangeven.