Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Padoertje schreef:T2T ik vind het knap 4u op de tacx. Is dat je laatste wedstrijd van dit jaar? En wanneer start het seizoen dan weer? Kan me voorstellen dat je ook weer even moet afschakelen om weer fit het nieuwe in te gaan.
Padoertje schreef:T2T ik vind het knap 4u op de tacx. Is dat je laatste wedstrijd van dit jaar? En wanneer start het seizoen dan weer? Kan me voorstellen dat je ook weer even moet afschakelen om weer fit het nieuwe in te gaan.
@zebrastreep, ik snap het wel. Iedere maand betalen voor weinig/geen gebruik is ook weer zowat. Hopelijk heb je volgend jaar snel de fiets van je dromen.
Wie is er nog op pad geweest vandaag?
Wij vanmorgen 51km. Manlief op de gravel en ik op de racefiets. Was lekker fris, maar met gemiddeld 27 (2x op de pont trekt het gemiddelde erg omlaag), een lekkere rit. Nu hete douche en beetje opwarmen.
Zebrastreep schreef:Ik vind een wielrenfiets alleen wel een beetje spannendde dunne bandjes en het smalle stuur. Terwijl een vriendin van mij een mountainbike heel eng vindt omdat het stuur zo breed is.
Gothico schreef:Ik vergeet totaal iets te delen.
De NVHPV onze landelijke ligfietsgroep bestaat 40 jaar. Er is een jubileum special meeting.
Alle grote ligfietshandelaren zullen er bij zijn.
Iedereen is welkom met wat voor een fiets dan ook. Er is ook een kleine tocht met verschillende fietsen door Utrecht.
Het wordt dus centraal in Utrecht georganiseerd. Ik ga daar met mijn velomobiel heen fietsen en weer terug.
Voor wie het leuk vind om het even te lezen of er zelf heen te gaan. Heb ik hier even een linkje.
https://ligfiets.net/news/6565