Ben tijdens mijn vorige zwangerschap bij een masseuse geweest met een tafel die een uitsparing heeft voor je buik en voor je borsten. Dan kan je dus "op je buik" liggen. Normaal ben ik een buikslaper en toen had ik die bekkenpijn en die twee massages waren echt FANTASTISCH. Het klinkt misschien niet zo comfortabel, want je buik hangt dus in een gat. Maar oh my, het was zo ontspannen. als je de kans krijgt raad ik het aan. Dit keer kreeg ik het cadeau en kon ik niet kiezen, maar lag ik dus op m'n zij met een hoop kussens. ook fijn.
Vervelend van de pijn in je ribben Farjen
en beterschap. Ik herken het niet moet ik zeggen. Misschien even de verloskundige bellen als je je zorgen maakt? Die kan je vast geruststellen.Klinkt als een avontuur Jasz!
wel een kruising jeep/suv dus fijn om de trailer te trekken. En ook hier een rib uit ons lijf haha
hoe dan
) maar het kwam haar ook niet bekend voor. Nochtans als ik google, vind ik wel lotgenoten dus ik ga maar uit van iets gekneld. Vanavond heb ik controle bij de gynaecoloog dus ik vraag het daar nogmaals.
Bijna verlof
En wat fijn een nieuwe auto! Is het de Skoda Kodiak of karoq geworden (wij zijn ook op zoek
)
Ik ben benieuwd naar de echo vanavond