Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Ik ben vanochtend ook voor een extra check geweest. Gisteravond begon er een hele rare, hevige buikpijn (alsof je steken hebt, maar dan aan één kant en niet weg te puffen of doorheen te ademen). En dat kwam vanochtend terug. Maar de baby is gelukkig helemaal oké. Nu hopen dat die pijn snel weggaat.
Bellex schreef:Ah dat is ook wel even schrikken! Hoe gaat het nu met de pijn?
Set_Elkol schreef:Is dat een ding, dat je rondgeleid word? Nooit geweten!
Noeps schreef:Dustinlover mooi om naar je overleden zusje te kunnen gaan vernoemen
Qua kamertjes, wij hebben de kamer van mijn dochter de eerste tijd amper gebruikt. Eigenlijk alleen om te verschonen. Verder sliep ze bij ons op de kamer en overdag in de kinderwagen/draagzak/box. Het is vooral voor je eigen gemoedsrust fijn om op een gegeven moment een kamertje te hebben, maar een baby geeft er precies helemaal niks om
Jojoni, fijn dat er wel wat verbetering in je voet zit, hopelijk neemt de pijn de komende tijd verder af en word je steeds mobieler. Kom je de dagen een beetje door?
Dustinlover schreef:Qua namen was het voor mij al beslist voordat ik zwanger werd. Mijn zusje is 3,5 jaar geleden overleden en als het een meisje zou worden dan zou haar naam gebruikt gaan worden(niet hetzelfde maar wel wijzend naar haar) en laat die naam nu toevallig heel goed overeen komen met de namen van zijn dochters en het het is een meisje
Yesterday schreef:@doubtless, wat naar van je pijnklachten zeg… wel fijn dat je gelijk op controle mocht komen! Neemt het ondertussen wel verder af of blijft het vervelend?