Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Ik ben vanochtend ook voor een extra check geweest. Gisteravond begon er een hele rare, hevige buikpijn (alsof je steken hebt, maar dan aan één kant en niet weg te puffen of doorheen te ademen). En dat kwam vanochtend terug. Maar de baby is gelukkig helemaal oké. Nu hopen dat die pijn snel weggaat.
Alleen nog een staande lamp kopen en hangertjes voor babykleding, had er even niet aan gedacht dat het een andere maat moest zijn dan voor onze kleding
Bellex schreef:Ah dat is ook wel even schrikken! Hoe gaat het nu met de pijn?
Knap dat je nog rijdt. "De paarden", hoeveel zijn dat er?
?
Hoop voor je dat je nog lang door kunt!
Is een hele investering. Wij hebben de Thule Urban Glide, die kan nog (makkelijk) een rondje mee. Fijne wagen voor in het bos én je kan ermee hardlopen. We kunnen er alleen geen duo wagen van maken, dat is wel nét onhandig want de kleine man loopt niet altijd even fanatiek zelf.
Vinted is heerlijk he hahaha. Wat lekker dat jullie ook zo veel al binnen hebben! En respect, nog 2 paarden rijden, zie het mijzelf niet meer doen 

Set_Elkol schreef:Is dat een ding, dat je rondgeleid word? Nooit geweten!
Hier wordt het wel gepromoot door de vk en het ziekenhuis om te doen, sowieso als je een ziekenhuisbevalling wilt/moet of het geboortehuis (zit aan het ziekenhuis vast), maar ook voor thuis zodat je bekend bent mocht er een noodgeval zijn en toch naar het ziekenhuis gaan.

de nieuwe kozijnen+ramen kwamen toen ze 3 weken oud was en daarna moest alles nog geïsoleerd, afgetimmerd en ingericht worden. Tot 6 maanden sliep ze bij ons op de kamer, dus zelfs nadat het klaar was, is het nog een paar maand niet gebruikt. Niks om je zorgen te maken dus!

Noeps schreef:Dustinlover mooi om naar je overleden zusje te kunnen gaan vernoemen
Qua kamertjes, wij hebben de kamer van mijn dochter de eerste tijd amper gebruikt. Eigenlijk alleen om te verschonen. Verder sliep ze bij ons op de kamer en overdag in de kinderwagen/draagzak/box. Het is vooral voor je eigen gemoedsrust fijn om op een gegeven moment een kamertje te hebben, maar een baby geeft er precies helemaal niks om
Jojoni, fijn dat er wel wat verbetering in je voet zit, hopelijk neemt de pijn de komende tijd verder af en word je steeds mobieler. Kom je de dagen een beetje door?
Dustinlover schreef:Qua namen was het voor mij al beslist voordat ik zwanger werd. Mijn zusje is 3,5 jaar geleden overleden en als het een meisje zou worden dan zou haar naam gebruikt gaan worden(niet hetzelfde maar wel wijzend naar haar) en laat die naam nu toevallig heel goed overeen komen met de namen van zijn dochters en het het is een meisje

Yesterday schreef:@doubtless, wat naar van je pijnklachten zeg… wel fijn dat je gelijk op controle mocht komen! Neemt het ondertussen wel verder af of blijft het vervelend?
Vrijdag naar de bekkenfysio!
Hoop dat je qua mobiliteit lekker vooruit blijft gaan zodat je de wandelwagen kunt regelen en het goed komt met de muurschildering
Ben ook heel benieuwd naar foto's van de kamer!