Ik kan me voorstellen dat je laarzen van pas kwamen. Het ziet er echt vies uit. Bijna elke pauze ga ik wel naar buiten wandelen, maar vandaag heb ik overgeslagen.
gaucho
Geplaatst: 17-11-22 15:15
Ik ga zo eens met een kort rondje supermarkt testen of er een paar waterdichte schoenen is welke ik aankan met mijn zolen er in De lage wandelschoenen worden het in ieder geval niet.
Hé! Nog een bruine lab, leuk. Welkom Dandy. Mooie foto's zie ik weer, vooral natte foto's van vandaag.
Ik heb vanmorgen (ja, in de regen) 45 minuten hardgelopen. Rondje polder van 6,5 km. En vanmiddag ben ik met de honden in het park geweest. Geen foto's vanwege de regen, maar ik ben wel lekker buiten geweest gelukkig.
Niet naar het bos geweest, omdat ik wat bang was voor vallende takken. Ik heb een rondje door de wijk gelopen, moest nog een geleende kruiwagen terugbrengen en boodschappen doen
gaucho
Geplaatst: 17-11-22 18:43
Schoenen zijn zeker waterdicht, goede Ariat outdoor laarzen, maar het goede nieuws is vooral dat mijn zolen er goed in passen
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-11-22 18:50
Ik heb ook graag Ariat, loopt heerlijk. Maar voor echt waterdicht nu de laarzen op de foto. Kunnen ook andere zolen in. Die Ariats die ik heb zijn heerlijk warm in de winter.
Dapper dat jullie ondanks de nattigheid een rondje hebben gelopen. Ik ben alleen bij de paarden en verder lekker binnen geweest. Hier al de hele dag regen en harde wind...