Ik heb TS haar adres gevraagd voor het sturen van een kaartje. En natuurlijk gevraagd of dit wordt gewaardeerd.
Mochten er meer mensen dit willen, dan is haar adres per PB bij mij op te vragen.
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-22 20:31
Vandaag weer een goede dag!
Ik heb enkele dingen veranderd en geregeld ivm de trouw maar hij gaat wel door
We gingen normaal naar een restaurant, een half uur van huis waar van 18u - 24u zou gegeten worden, ongeveer 10 gangen… dus dat is lang tafelen, zeer fijn en lekker maar niet als je niet lang kan zitten… en zowel ik als mijn schoonvader kunnen niet zitten! (Schoonvader zit helaas in hetzelfde schuitje als ik)…
Nu heb ik een lokaal restaurant kunnen boeken waar we ook ‘vaste’ klant zijn en ze kennen onze situatie ook. Het is maar 5 min rijden dus we zijn snel thuis moest ik of schoonpapa een echte pijn aanval krijgen!
We trouwen dus om 13u30 en dan kunnen we nog rusten tot ongeveer 16u45 en dan hebben we om 17u ons tafeltje gereserveerd
Ik ben weer opgelucht dat het toch geregeld is en kijk er weer 100% naar uit!
Gelukkig weer een goede dag, en de aanpassing voor de trouwdag klinkt als een hele goede. Hopelijk dan ook gewoon een goede dag en kunnen jullie er een prachtige dag van maken!
Ik wens je een prachtige dag toe morgen, ik duim voor sneeuw speciaal voor jullie! Hopelijk kan je er volop van genieten en heb je niet teveel last van de pijn.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 08-12-22 15:52
Hopelijk hebben jullie morgen een fijne dag! Maak er wat moois van
veranadautje
Geplaatst: 08-12-22 16:00
Probeer vandaag goed uit te rusten zodat je morgen echt kan genieten van jullie dag.