Misschien niet het meest gezonde recept met pesto en truffel mayo maar zolang je er geen dikke lagen op smeert valt het best mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyrtheJ schreef:Mag ik ook met jullie mee doen?
In 2020 ben ik van 70 kilo naar 57 kilo gegaan met sporten en voedingscoaching. Helaas kwam daarna corona en een hoop stress. Nu al weer een poosje goed opgepakt en weer terug rond de 60 kilo. Wil weer graag richting de 57-55 (ben 1.64m lang). Mijn grootste probleem is volhouden, na een slechte fase eet ik zo hop weer 5 kilo er aan. Dus ik hoop door hier mee te blijven praten die motivatie mede vast te houden.
Had dit jaar een verhoogd cholesterol dus ook daarom echt beter voor me om slank te blijven.
Weet door de coaching redelijk hoe ik moet eten en bewegen om een halve kilo per week steady af te vallen. Die gesloten sportscholen helpen echt niet mee.![]()
Wel echt een tip voor iedereen met een zittend beroep: een loopband onder een hoog-laag bureau. Ik vergader nu lopend zo'n 2 uur per dag en dat zijn toch alvast 10.000 stappen. Ik heb niet de motivatie om dat buiten allemaal te wandelen. Zet de loopband op mijn vrije dag voor de tv en kijk dan lekker netflix tijdens het wandelen
AMCM schreef:MyrtheJ schreef:Mag ik ook met jullie mee doen?
In 2020 ben ik van 70 kilo naar 57 kilo gegaan met sporten en voedingscoaching. Helaas kwam daarna corona en een hoop stress. Nu al weer een poosje goed opgepakt en weer terug rond de 60 kilo. Wil weer graag richting de 57-55 (ben 1.64m lang). Mijn grootste probleem is volhouden, na een slechte fase eet ik zo hop weer 5 kilo er aan. Dus ik hoop door hier mee te blijven praten die motivatie mede vast te houden.
Had dit jaar een verhoogd cholesterol dus ook daarom echt beter voor me om slank te blijven.
Weet door de coaching redelijk hoe ik moet eten en bewegen om een halve kilo per week steady af te vallen. Die gesloten sportscholen helpen echt niet mee.![]()
Wel echt een tip voor iedereen met een zittend beroep: een loopband onder een hoog-laag bureau. Ik vergader nu lopend zo'n 2 uur per dag en dat zijn toch alvast 10.000 stappen. Ik heb niet de motivatie om dat buiten allemaal te wandelen. Zet de loopband op mijn vrije dag voor de tv en kijk dan lekker netflix tijdens het wandelen
Wat een prestatie! Dit is exact mijn doel dus blij dat het mogelijk is![]()
Ik had vanmiddag een wrap met gebakken visstukjes, sla, Kerstomaatjes, zoete aardappel (airfryer), en sweet chili sauce.
Verder doe ik er ook wel vaak gerookte zalm op.
theadora99 schreef:Ik wil uiteindelijk het liefst 40 kilo kwijt, maar dat is een meerjarenplan. Ik val liever 10 kilo per jaar af dat ik er 4 jaar over doe, dan dat het me lukt in 1 jaar maar ik over 2 jaar weer hier zit. Ik ben alleen snel gedemotiveerd als ik geen of weinig resultaat zie dus dat is een beetje jammer
theadora99 schreef:Ik wil uiteindelijk het liefst 40 kilo kwijt, maar dat is een meerjarenplan. Ik val liever 10 kilo per jaar af dat ik er 4 jaar over doe, dan dat het me lukt in 1 jaar maar ik over 2 jaar weer hier zit. Ik ben alleen snel gedemotiveerd als ik geen of weinig resultaat zie dus dat is een beetje jammer
XxLiEsJuHhxX schreef:theadora99 schreef:Ik wil uiteindelijk het liefst 40 kilo kwijt, maar dat is een meerjarenplan. Ik val liever 10 kilo per jaar af dat ik er 4 jaar over doe, dan dat het me lukt in 1 jaar maar ik over 2 jaar weer hier zit. Ik ben alleen snel gedemotiveerd als ik geen of weinig resultaat zie dus dat is een beetje jammer
Heel toevallig dat jij dit zo zegt! Ik heb net mijn doelen lijst voor 2022 gemaakt en heb op de lijst ook 10 kg gezet voor dit jaar.
Morgen is mijn meet moment weer, vind het wel spannend! Vrees dat er nog niks af is.
Indi_Vito schreef:Ik heb mijn eerste training op mijn crosstrainer gedaan, 2.2km in 10 minuten. Valt me eigenlijk reuze mee! Maar 10 minuten was wel echt de max, zo maar iedere dag met een minuutje uitbreiden. Teller zei 61kcal verbrand dat valt dan weer tegen hahaha.