Blue_Eyes schreef:Dat riep mijn vader ook altijd, maar het mag gewoon
Weet ik, maar toch klinkt het gewoon k4t

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Lalahorse, zou je dit soort uitspraken niet willen doen, "het virus laten gaan". Erg kwetsend voor mensen die dierbaren zijn verloren aan Corona. Het is handig even na te denken voor je iets post.
CharleyT schreef:prompter schreef:Lalahorse, zou je dit soort uitspraken niet willen doen, "het virus laten gaan". Erg kwetsend voor mensen die dierbaren zijn verloren aan Corona. Het is handig even na te denken voor je iets post.
Maak het niet groter dan wat het is: een bericht op Bokt, ''we '' zitten niet allemaal op Bokt, en dan ook nog niet in dit specifieke topic.
En ja, ben dierbaren kwijtgeraakt door corona, maar nee voel me totaal niet gekwetst door zo'n berichtje, want wat is het nou helemaal. Een zinnetje door iemand geschreven die ik niet ken, da's alles.
Lees het bericht, laat een zucht en door.........
Relaxed schreef:Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar corona ligt toch al mijlen achter ons? Iets met oude koeien zo'n opmerking.
Roodvos schreef:Wilden in de wouden waar wouwen boven cirkelen. Dan klopt het weer.
Is Willem al weer vrij of mag hij nog een poosje brommen?
Ik heb het recent niet meer gevolgd.
Citaat:Het OM benadrukt dat Engel nog steeds verdachte is en het onderzoek naar hem nog loopt. Los van deze zaak moet Engel 13 juni voor de rechter verschijnen, onder meer wegens opruiing.
Digi schreef:Roodvos schreef:Wilden in de wouden waar wouwen boven cirkelen. Dan klopt het weer.
Is Willem al weer vrij of mag hij nog een poosje brommen?
Ik heb het recent niet meer gevolgd.
Even een update omdat niemand anders het doet...
Hij is weer vrij en mag weer op Social media. Er is gelukkig nog/weer hoop wat betreft de vrijheid van meningsuiting in NL.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b1b1ccc3/
herr_balou schreef:Digi schreef:
Even een update omdat niemand anders het doet...
Hij is weer vrij en mag weer op Social media. Er is gelukkig nog/weer hoop wat betreft de vrijheid van meningsuiting in NL.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b1b1ccc3/
Dus als iemand jou telefoonnummer en adres publiceert en verzoekt om ff te bellen of langs te gaan vind je dat geen enkel probleem? Want vrijheid van meningsuiting?
Digi schreef:...maar het feit dat hij opgepakt en vastgezet wordt omdat hij tegen het narratief van de overheid in gaat is nogal zorgelijk.
Digi schreef:Jeetje wat staan jullie strak gespannen zeg.
Ik ben ook geen fan van Engel maar het feit dat hij opgepakt en vastgezet wordt omdat hij tegen het narratief van de overheid in gaat is nogal zorgelijk.
Cowboy55 schreef:bigone schreef:En er staan hem twee rechtszaken te wachten. Eentje voor opruiing en eentje waarbij hij vraagt burgerverzet tegen politieagenten uit te voeren .
Dat wordt 80 uur werkstraf, waarvan 60 uur voorwaardelijk