Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
theadora99 schreef:Barbabientje schreef:Ik kom heel even binnenvallen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zoek voor mijn zoontje (14 maanden) eigenlijk barefoot sxhoentjes/sandaaltjes, echter alle websites die ik vind zien er een beetje dropshipperachtig uit. Of ze gaan pas vanaf maat 24 en laat dag nou nog echt te groot zijn.
Liefst ook met grote rubberen neus want kruipend![]()
Iemand tips?
Wij hebben hele fijne!
https://www.barefootandmore.nl/pluma-kn ... -grey.html
Geen sandalen, gaan wel heel makkelijk aan (en voor de kleintjes iets minder makkelijk uit). Nu hebben wij een kind waarvan de voeten niet groeien (hij heeft deze echt al een jaar volgens mij, is nu 2,5) maar ze zijn echt ideaal. En al vanaf maat 18 en rubberen neus
Nala schreef:floorsil schreef:Wat is je vraagprijs voor de witte en de twee zwarte schoenen?
Een iemand nog tips voor brede hardloop schoenen. Mijn voeten zijn nu rond de 10 cm breed en mijn huidige worden echt te smal. Maar ik weet niet goed wat nu een breed merk hardloop schoenen is. Iemand een tip?
Pb!
tengeltje11 schreef:Vp van de bruine? Zijn deze Be Lenka’s?
Dorus schreef:Nala schreef:
Pb!
Jammer dat het via pb gaat, ik had ook wel interesse in het antwoord. Ik ben ook in de markt voor nieuwe hardloopschoenen.
Rauka schreef:TurdusMerula schreef:Ik draag enkel nog maar barefootschoenen, maar met parttime paarden bekappen draag ik nog werkschoenen, en dat wordt steeds lastiger. Ik heb nu de barefootfriendly werkschoenen van Baak besteld. Ben heel benieuwd!
Graag een update met je ervaring! Hopelijk is het wat.
Luxorvalkje schreef:Mijn zoektocht naar barefoot sadalen is weer gestart.
Ik heb smalle, platte voeten. (Echt van die botterige pootjes).
In de winter loop ik op de oude vivo barefoot gobi, die zijn wat smaller dan de huidige. Of de tracker.
In de zomer liep ik altijd op de oude komodosport. De nieuwe schoenen zijn echt te smal voor mij.
De 'van alles en nog wat schoen' was de primus of de vibram speed.
En de echt goede 'open' sandaal heb ik nog niet gevonden.
Zelf dacht ik voor een dichte 'sandaal' aan de vivo barefoot tracker.
Maar ik zou ook iets willen dat echt open is voor warme dagen, strand en door een stad banjeren.
Iemand goede tips?
EmmaVZ schreef:Ik zat weer eens rond te kijken naar schoenen, maar ik heb het idee alsof de barefoot merken weer een beetje terugkomen van de hele dunne zolen en brede schoenen?
Zelf heb ik de Be Lenka Champ (1.0), toen ik die kocht stond netjes op de site dat de zool 4mm was, en ze zijn super breed (10cm). By far de fijnste schoenen die ik gehad heb, maar de zolen beginnen af te slijten. Maar nu ik rondkijk zie ik nergens meer op de site staan hoe dik de zolen zijn. En op de site van barefoot&more geven ze opeens gemiddelde dikte aan en gemiddelde breedte bij veel Be Lenka schoenen. Ik vind dit ergens wel jammer.
Iemand anders die dit ook merkt? Zeker tov +/-5 jaar geleden.