Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:@Friezenfan, Ik hoop ook van niet, maar als je de argumenten volgt zou ik eigenlijk niet weten waarom dat anders zou zijn. QAnon leidt ook tot gevaarlijke radicalisatie en heeft al tot geweld geleid.
Shadow0 schreef:Publieke forums zijn voor echt radicale trolls niet echt 'het gesprek aangaan' maar gewoon gratis reclame.
Shadow0 schreef:Publieke forums zijn voor echt radicale trolls niet echt 'het gesprek aangaan' maar gewoon gratis reclame.
idinn schreef:Shadow0 schreef:Publieke forums zijn voor echt radicale trolls niet echt 'het gesprek aangaan' maar gewoon gratis reclame.
Maar zo iemand bereikt toch helemaal niks? Behalve dat het leedvermaak is om te lezen? Ik heb vooral medelijden met mensen die die persoon dan kennen. Je zou er maar mee opgescheept zittenNajah eigenlijk vind ik ze ook gewoon zielig. Als je met zulke denkbeelden en angst moet leven, is je leven vast niet heel leuk.
Blussem schreef:Juist in deze zware tijden verzinnen mensen juist van dit soort humor verhalen om het allemaal wat draaglijker te maken. Ik kan het wel waarderen
Blussem schreef:Mijn tip, als je niet alles te serieus neemt maakt het leven een stuk leuker
Blussem schreef:Mijn tip, als je niet alles te serieus neemt maakt het leven een stuk leuker
lenaa_tje schreef:friezenfan2 schreef:Ik wordt er juist boos van, zulke dingen moet je niet op forums postten. Hou dat soort fake news lekker voor jezelf of zo
Maar waar dan wel?
lenaa_tje schreef:En dat is dus mijn punt dan ga je gesprek niet aan. Extremisme verdwijnt niet opeens omdat je er niks over wil horen.
bigone schreef:lenaa_tje schreef:En dat is dus mijn punt dan ga je gesprek niet aan. Extremisme verdwijnt niet opeens omdat je er niks over wil horen.
Klopt, maar ik ben heel vaak netjes de discussie aangegaan. Met heel veel complotdenkers. En dat gaat prima tot je vraagt om bewijs of hun bewijs kunt weerleggen. Dan ben je een schaap, slaper , niet woke of wat voor termen er voor zijn.
Juist omdat ik er al zoveel heb gesproken is mijn mening wel aardig veranderd. Ik vind het domme, als een kip zonder kop achter allerlei profeten aanlopende gestoorde mensen. Die geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren wanneer het er op aankomt.
lenaa_tje schreef:Tja digitale communicatie groeit alleen nog maar dus uitvlakken kan je het niet. Je pakt iemand ook niet op nadat hij ergens een gedachte sprong heeft geuit. Dat heeft niks te maken met sympathie.