safina schreef:Tsja, toch lees ik hier ook: "ik zat net in een sollicitatiegesprek toen ze belden voor de uitslag."
Ik snap dat niet.
Doel je nu op mij?
Dat sollicitatie gesprek was via viDeo call inderdaad
Ben niet achterlijk...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:De mensen die nu getest worden, wordt er jullie dan ook expliciet aangeraden contact met andere personen te vermijden tot de uitslag bekend is ?
Ik hoorde hier in de buurt dat er iemand getest moest worden. Die ging uiteraard niet werken, maar ging wel lekker aan de slag met vrienden voor de verbouwing van zijn huis nog voor de uitslag van de test bekend was![]()
Want ze hadden niet gezegd dat dat niet mocht... tja
bigone schreef:Dat mensen zich wel laten testen maar ondertussen doorgaan met sociale contacten zonder afstand is ook gevalletje tekort aan hersencellen.
Pandora2 schreef:De mensen die nu getest worden, wordt er jullie dan ook expliciet aangeraden contact met andere personen te vermijden tot de uitslag bekend is ?
Tatjanaa schreef:Ik heb mij ook laten testen in de eerste week dat het weer kon. Mijn vriend begon zich wat ziek te voelen en ik liet mij mee testen. Beide negatief, maar wel flinke keelpijn gehad en gehoestPandora2 schreef:De mensen die nu getest worden, wordt er jullie dan ook expliciet aangeraden contact met andere personen te vermijden tot de uitslag bekend is ?
Ons werd idd verteld dat wij in quarantaine moesten totdat de uitslag bekend was. Nu werd ik een dag eerder gebeld dan mijn vriend, dus moest ik gezellig mee thuis zitten![]()
Wel een excuus voor thuisbezorgd.nl![]()
CarinaR schreef:Hier ook negatieve bloedtest. Kan ik verder gaan dokteren
CarinaR schreef:Klopt, daar is ook voor gewaarschuwd toen ik liet testen.
Ik ben heel ziek geweest, koorts, wisselende temp, longen stonden in brand, weinig lucht.
Maar was in de periode dat er niet getest werd.
Ik blijf kucherig, brandend gevoel in de longen houden. Op dezelfde plek als toen.
Is maart geweest dus ook echt al wel lang geleden. Vermoeden bestaat dus dat ik t wel gehad en maar dus niet meer aantoonbaar
CarinaR schreef:Klopt, daar is ook voor gewaarschuwd toen ik liet testen.
Ik ben heel ziek geweest, koorts, wisselende temp, longen stonden in brand, weinig lucht.
Maar was in de periode dat er niet getest werd.
Ik blijf kucherig, brandend gevoel in de longen houden. Op dezelfde plek als toen.
Is maart geweest dus ook echt al wel lang geleden. Vermoeden bestaat dus dat ik t wel gehad en maar dus niet meer aantoonbaar
CarinaR schreef:Niet zo zeer benauwd meer. Maar mijn conditie heeft een enorme knauw gehad die maar niet lijkt te herstellen. Traplopen is zowaar een uitdaging en dat voel ik ook in mn longen. Ook blijf ik een branderig gevoel houden dat gaat kriebelen en moet ik echt kuchen.
Vermoeidheid is geen graadmeter bij mij, dat ben ik al jaren