4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 19:50

Fading schreef:
Oh ik lees straks fff bij maar.....

[ [url=m/KfWcbk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekkerrr! Geniet ervan!

Zoals beloofd ook van mij een foto! Mijn avondeten: kip met buffelmozzarella, balsamicodruiven en asperges

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:00

m9ara schreef:
Fading schreef:
Oh ik lees straks fff bij maar.....

[ [url=m/KfWcbk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekkerrr! Geniet ervan!

Zoals beloofd ook van mij een foto! Mijn avondeten: kip met buffelmozzarella, balsamicodruiven en asperges

[ [url=m/cYi9Ik.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Heb je een recept?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:31

Ooo die pizza jammieee! Ik ga nu koken haha!

Afbeelding

Hoppaaa kipprutje van de kippenboer, bbq krieltjes met groentemix van broccoli, prei en sperzieboontjes.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:36

Dankjewel Maanlicht!! <3 Zet hem op, je kan het!!

Vandaag 6 km en 39 min hard gelopen *\o/*

Lijst;
M - drie vloerwit boterhammen van AH met 3 magere knakworsten
T - eiwit koffie smoothie
A - vier vloerwit boterhammen van AH met twee spinazie-kaas burgers door de midden gesneden en een salade van avocado/tomaat Afbeelding
T - bananenbrood met Griekse yoghurt met aardbeien Afbeelding

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:55

Spinazie-kaas burgers <3
Bananenbrood <3
Je bent een keukenprinses jij.

Mijn lijstje;
Ontbijt: 2 Rijstwafels filet americain
Tussendoor: Bakje ananas, paar stukjes jong belegen kaas
Lunch: Maaltijdsalade gerookte kip en guacamole van de Jumbo (zat een mini zakje chipjes voor in de salade bij, die heb ik even in de oven gegooid met wat geraspte kaas eroverheen hehe)
Tussendoor: 4 Droptoffee's
Avond eten: Ovenschotel van groenten, bol light mozzarella en wat geraspte kaas

Beweging: 0,0. Morgenavond maar weer. Voel me echt met de dag dikker worden man, zit alleen maar achter mijn laptop voor lessen en de enige menselijke interactie is het kassameisje bij de supermarkt |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 09:28

Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! Ik heb zeker genoten van mijn pizza <3

_mjwb Wat een leuke kleding! Ik vind vooral het middelste setje erg tof! En uh. Wat een body heb jij _/-\o_

linoleum Af en toe een luie dag mag ook wel toch?

Maanlicht Komt goed, knuffel :(:)

m9ara oeh, dat eten ziet er ook wel heel lekker uit <3

Castilja Ja het zijn rare tijden, maar het komt wel weer goed. Kan je niemand facetimen? Ik bel eigenlijk dagelijks mijn moeder en opa en oma.

Nou, ik heb gisteren heerlijk gegeten. Heb mijn KCAL doel aangepast ivm dat ik niet meer moet afvallen. Maar ik vind het enorm lastig. Ik heb weken natuurlijk 1.880 gegeten en heel vaak er nog onder omdat ik er gewoon niet aan kwam. Nu moet ik 2.070 KCAL eten op een dag (ingesteld op actief en 0,2 afvallen per week) omdat ik 2 dagen minder werk in de week heb ik hem dus op 0,2 gezet.

Maar het is ook gewoon mentaal een ding, dat ik ineens enorm ga aankomen als ik op die 2000 ga zitten. Gelukkig stimuleert mijn vriend mij wel, en heb ik er gisteren maar 164 over ipv 350. Even omzetten en kijken wat dit na een weekje doet.

Mijn lijstje van gisteren

O: #Slim appeltaartje (95)
L: Ciabatta broodje / croissant / aardbeien / banaan (404)
T: #Cloudy vanille cake / #Slim appeltaartje (147)
A: PIZZA <3 / kip / champignons / ui / paprika / tomaat / mozzerella / kaas (798)
T: PIZZA nutella / aardbei / banaan (300)
T: 350 gram kwark appel kaneel (162)

Totaal: 1.906
14.000 stappen

Afbeelding

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 09:32

Maanlicht schreef:
Wauw! Heb je een recept?

Ik heb wat dingen gecombineerd, maar dit is wat je nodig hebt/wat ik ongeveer heb gedaan:
Voor 2 personen
- 2 kipfilets
- +/- 8 blaadjes salie
- 1 sjalotje (in ringetjes)
- 200gr druiven
- Balsamico azijn
- Mespuntje kaneel
- Groene asperges
- 2 bollen buffelmozzarella
- Roomboter/olijfolie
- Witte wijn

Ik heb eerst de kipfilet (gekruid met peper en zout) op hoog vuur aangebakken in wat olijfolie. Bak hierbij ook de blaadjes salie iets aan en verwijder deze weer uit de pan.
Wanneer de kip aan beide kanten wat bruin gebakken is voeg ik een laagje water en witte wijn toe, waarin de kipfilet verder gaart (dit duurde bij mij +/- 10 minuten tot een kwartier). Ik had toevallig nog wat tijm, dus dit heb ik er ook bijgedaan.
Wanneer de kipfilet gaat sudderen warm je nog wat roomboter op in een andere pan en bak je de sjalot tot deze zacht iis. Verwarm ondertussen water voor de asperges.
Wanneer de sjalot zacht is voeg je de druiven toe. Voeg wanneer de druiven warm aan het worden zijn naar smaak balsamico azijn toe. Doe hier ook een mespuntje kaneel en wat zout bij.
Wanneer de kip en druiven bijna klaar zijn kook je in 3-4 minuten de asperges klaar.
Serveer met de bol buffelmozzarella.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 09:40

Fading, je lijstje klinkt zo lekker!! En snap dat mentaal even raar is om weer meer te gaan eten.

Fijn om te zien dat bij jullie fijn gaat. Ik ben gisteravond echt overstuur geweest na de persconferentie. Ik ben zo bang dat mijn opa of oma komt te overlijden en we er niet bij kunnen zijn en geen afscheid kunnen nemen. Of dat er iets met m’n zusje gebeurt die in Spanje woont en we niet naar haar toe kunnen.
Heel slecht geslapen en kon heel slecht m’n bed uit komen. Nu weer aan het werk en even kijken of ik m’n mindset weer wat positiever kan krijgen.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:32

linoleum schreef:
Fading, je lijstje klinkt zo lekker!! En snap dat mentaal even raar is om weer meer te gaan eten.

Fijn om te zien dat bij jullie fijn gaat. Ik ben gisteravond echt overstuur geweest na de persconferentie. Ik ben zo bang dat mijn opa of oma komt te overlijden en we er niet bij kunnen zijn en geen afscheid kunnen nemen. Of dat er iets met m’n zusje gebeurt die in Spanje woont en we niet naar haar toe kunnen.
Heel slecht geslapen en kon heel slecht m’n bed uit komen. Nu weer aan het werk en even kijken of ik m’n mindset weer wat positiever kan krijgen.

:(:) :(:)
Vervelend dat het je zo heeft aangegrepen! Het is ook lastig dat er zoveel onzekerheid is en je je dierbaren niet kan/mag zien. Terwijl dat eigenlijk is wat je het liefst zou willen.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:10

Castilja - Valt wel mee haha maar ik probeer het! Wat super rot dat je - je zo voelt. Je mag me altijd een berichtje sturen als je zin hebt om te kletsen!
Trouwens, die maaltijdsalade is echt super lekker! Ik kies hem ook elke keer weer. Slim idee om er kaas overheen te doen, ga ik ook maar eens proberen!

Fading - Super lief, dankjewel! <3 Die nutella pizza <3 Hoe lang heb je die in de oven gedaan? En heb je eerst het deeg gebakken en daarna de nutella er op gedaan of al gelijk. Ik had de vorige keer eerst het deeg gebakken en daarna de nutella erop gedaan maar dat was geen succes.
Dat van de kcal verhogen snap ik helemaal! Ik mag nu ook 200 kcal meer gaan eten (ik bouw het langzaam op ivm angst om gelijk aan te komen) maar krijg het bijna niet naar binnen. Ik denk dat je maag zich er ook op gaat aanpassen.

Linoleum - Wat vervelend! :(:) Ik stuur je een virtuele dikke knuffel!!

Ik heb net gewerkt, paard gelongeerd en een uur les gehad (uni). Nu even een rondje hardlopen, douchen en weer les van half 1 tot 5. Daarna ga ik een red velvet taart bakken en mijn moeder meesleuren van de bank om te gaan wandelen (die is helemaal depri na gisteravond).

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:11

Ik scrolde net door het topic en dacht ff dat ik het verkeerde topic had aangeklikt en in het show je maaltijd topic zat :') Lekkere dingen komen er voorbij!

Sorry meiden, ik heb verder even niet zo goed bijgelezen en op iedereen gereageerd. Gaat vast weer komen, maar ik ga ff niet helemaal lekker en het ontbreekt me aan de energie...
Alles wat nu gaande is heeft een behoorlijke impact op me, zowel mentaal als fysiek.
Eten gaat dus ook echt belabberd, en het ging juist een tijdje zo goed :( Ik moet me echt weer even zien te herpakken de komende tijd. Dus, mijn voornemen: hier weer actiever mee komen praten, en (waar mogelijk, ivm lege schappen en beperkt boodschappen doen) weer de lijstjes van mn coach volgen.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:53

Heerlijk zeg een red velvet taart! Goed vooruitzicht.

Het valt me ook op hoeveel impact de toespraken en persconferenties op mezelf hebben en dus zo te horen ook op anderen. Sterkte voor iedereen die zich er slecht door voelt :(:)

Waar ik het depri gevoel vorige week wel terugzag in een wat slechter eetpatroon, weet ik het nu vooralsnog weer goed op te pakken. Mijn lijstje voor vandaag:
O: 225gr melkunie proteine met een handje druiven, 10gr whey crispy en 5gr lijnzaad
T: Balconi cakeje en een halve mango
L: 2 rogge crackers met 100gr cottage cheese en 225gr melkunie proteine
T: Proteine cookie en een halve banaan
D: Spaanse flamenco eieren met een bruine pistolet
T: Body & fit pro bar
Totaal 1667 kcal (132gr eiwit)

B: Een lunchwandeling en 3 kwartier krachttraining.

Helaas sinds gisteren wel flink last van mijn buik. Heb al jaren last van prikkelbare darmen waarbij mijn buik ook flink opzwelt. Naast dat het pijn doet vind ik het ook altijd zo zonde van mijn harde werk voor een strak lichaam. Het ging al een aantal weken heel goed.Misschien dus toch echt te slecht gegeten/gedronken dit weekend waardoor mijn buik van slag is. Hopelijk trekt het met gezond eten snel weer bij!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:12

Red Velvet taart is hem niet meer geworden. Ik had zo’n drukke dag dat ik geen eens toe ben gekomen aan een moment zitten. Morgen dan maar een groot stuk taart eten om de kcal van vandaag te compenseren.

Wat rot dat het zo’n grote impact heeft op iedereen. Voor mezelf valt het wel mee alleen ik kreeg vandaag toch even paniek bij de gedachten dat stal misschien dicht gaat. Hopelijk kan ik er wel blijven werken als het nog meer uit de hand gaat lopen en we helemaal in lock down moeten. Die paarden kunnen niet zichzelf uitmesten denk ik dan maar.

Sterkte met je maag!

Lijstje:
M - eiwit koffie smoothie
A - bloemkool bodem pizza Afbeelding
T - 40 gram Lays oven baked chips

D - caramelito van nespresso, water, thee en een halve glas Fanta zero

Gewerkt, paard gelongeerd, 6 km hardgelopen = 20.062 stappen

Morgenochtend weer werken, rondje rijden met mijn paard (schat op 20 km) en weer lekker hardlopen. Daarna de Red Velvet taart bakken Y)(^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:23

linoleum Mij ook.. Ik vind het verschrikkelijk. Ook idd opa of oma. Durf er niet heen. Oma is bijna jarig. Dus ik ga maar een grote bos bloemen met wat lekkers voor hun deur zetten denk ik. Ik vind het zo jammer dat ik ze niet kan knuffelen. Hetzelfde voor mijn moeder en (stief)vader. Beide risicogroepen dus hetzelfde verhaal..

_mjwb Ja die pizza was goeie! Mijn oven is ruk dus de tijd kan schelen natuurlijk, maar ongeveer 12 minuten op 190 graden. Heb het eerst gebakken. Deeg wel eerst even goed laten rijzen en na de rijs wat gaatjes in de binnenkant prikken met een vork.. En daarna besmeerd nog met nutella en fruit!
Edit: Oh, die pizza ziet er ook goed uit! Zelf belegd of dat niet? Hoeveel KCAL had ie? En hmmmmm taart! Ik mag morgen weer werken. Heb echt afkickverschijnselen ben blij dat ik weer mag! *\o/*

Laura82 :(:) :(:) :(:)

m9ara Autsj, dat klinkt niet fijn. Hopelijk trekt het snel weg! Goed ook om op je eten te letten dus!

Mijn lijstje van vandaag

O: 250 gram Appel kaneel kwark / 50 gram kids cruesli / 10 gram whey crispy's (362)
L: 2 meergranen boterhammen / 25 gram kaas 48+ / 2 spiegeleieren (386)
T: 1 milka hartjes chocolaatje (24)
A: Bami met kip en veel groenten (682)
T: 250 gram appel kaneel kwark / 50 gram Tony's chocolonely witte framboos knettersuiker (391)

Totaal: 1.845
10.000 stappen

Mijn lijstje dus weer te weinig, ondanks ik heb het proberen aan te vullen met meer cruesli en chocolade door mijn toetje. Maar misschien komt het ook omdat mijn dag gewoon korter is dan dat ik normaal werk. Dan sta ik om 6:15 op en heb ik dan ook mijn eerste ontbijt. Dat scheelt 2 uur met nu. Morgen, donderdag en vrijdag werken dus even kijken hoe het dan gaat.

m9ara

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:18

@Maanlicht, Hoe gaat het vasten?

@_mjwb, die paniek herken ik. Ik had afgelopen week ook een mega paniekmoment toe n ik bedacht dat ik bij een lockdown niet meer naar de paarden zou kunnen. Nu denk ik in jou geval ook dat je een uitzondering zou zijn, omdat de paarden daadwerkelijk afhankelijk van je zijn.
Lekker is die pizza he! Of is het niet de bloemkoolvariant van oetker? Ik neem die ook vaak als ik pizzacravings heb maar niet te erg buiten de boot wil gaan haha.

@fading, weer meer kcal gaan eten is natuurlijk net zo goed een verandering in ritme, als de verandering die je maakt wanneer je start met afvallen. Ik kan me dus voorstellen dat dat ook even moeilijk en zoeken is! Ik denk dat je hier met de tijd vanzelf een weg in gaat vinden +:)+

Ik heb het idee dat mijn lichaam een beetje 'moe' is qua sporten. Mijn trainingen gaan al een week niet zo lekker. Mijn ritme is nu 2 dagen krachttraining, 1 dag vrij. Ik denk dat ik in de komende week een keer een extra rustdag moet inlassen. Ik merk dat ik het moeilijk vind om naar mijn lichaam te luisteren en even wat minder te doen, omdat ik gelijk bang ben progressie kwijt te raken oid.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 200gr melkunie proteine + 20gr whey crispy
T: Smart bar Crunchy + 2 dadels
L1: Omelet van 2 eieren met 25gr chorizo en courgette
L2: 2 havermout/banaan/whey (pannen)koekjes met 200gr magere kwark
D: 100gr pasta met pancetta/tomaat/roomsaus
T: 2 smart protein bites
Totaal 1732 kcal (131gr eiwit)

B: twee paarden rijden en een lunchwandeling

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:47

Bedankt @m9ara! Ik heb hem even opgeslagen.
Is het voor jou handig om een deload week te doen? Ik doe dat nu ook (ook omdat ik denk dat krachttraining en lang vasten geen goede combi zijn) en ik voel me een stuk fitter dan eerst. Soms moet je lichaam even bijkomen van de trainingsprikkels. Vaak maak je na een rustige periode ook meer progressie.

Het vasten gaat goed! Nog iets meer dan een dag en dan is het weer klaar. Heb gister 8 km gewandeld met mijn moeder en vandaag wat klusjes in huis.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 10:52

Ik was mn stipje ineens kwijt haha!

Heb even niet alles helemaal gelezen, maar zag zo weer mooie lijstjes langskomen! Nog even snel mijn lijstje van gisteren:

O: 3 Cappuccino, 250gr. magere kwark campina vleugje vanille, 30gr. zelfgemaakte granola
L: Zelfgemaakt tomatensoepje + 2 crackers met hummus en kipfilet
A: Ossenhaas met tuinerwtjes en salade met komkommer/spinazie/tomaat/gele paprika/gekookt ei
T: Nibbits

Kcal: 1580
Koolh: 151
Eiwitten: 95
Vet: 60

10020 stappen, 4,3 km hardlopen in 33 min (ben aan het opbouwen). Heb voorheen blessure gehad aan beide achillespezen wss. door hardlopen dus doe het rustig aan.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:24

De lijstjes van iedereen zien er super goed uit vind ik!! Volgens mij hebben de meeste hun ritme weer gevonden of niet?

@stephanie lekker hardlopen goed bezig! Gebruik jij een app hiervoor om op te bouwen? Ik wil (bij gebrek aan sportschool) ook weer ermee beginnen. Maar mijn conditie is echt 0,0

@maanlicht wat hield vasten voor jou in? Ik heb een paar vriendinnetjes die vasten tot pasen

@m9ara snap het gevoel van je angst om alles wat je hebt opgebouwd hebt kwijt te raken, misschien zoals maanlicht voorstelt ook even de rust pakken om daarna weer opnieuw verder te gaan? Ik weet niet echt van krachttraining, maar het klinkt alsof je lichaam iets meer tijd nodig heeft.

@fading misschien kan je een aantal producten vervangen door wat ''vettere'' varianten? Bijvoorbeeld je kwark, bakken in olijfolie e.d.?

@mjwb omg die pizza ziet er echt hemels uit!!

Ik woon dus tijdelijk weer terug bij m'n ouders, waarbij ik dus minder de keuze heb in avondeten, en sneller snack uit de koelkast/voorraadkast die hier altijd goed gevuld is. Dus even weer kalibreren op de nieuwe situatie. Vandaag lijstje:

O: skyr vanille
L: restje kipcurry + shoarmabroodje
A: spareribs, rostirondjes en spinazie

calorieën hou ik mondjesmaat bij omdat iemand anders elke dag mag beslissen wat we eten haha, probeer vooral portiebeperking te doen.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:27

Ik heb gister een 42 uur vast afgerond, daarna een grote maaltijd gegeten en begonnen met een 46 uur vast. Morgen om 13 uur mag ik weer eten en vanaf dan ga ik weer gewoon verder met 16/8. Ik had even een (mentale) reset nodig nu met het binnenzitten.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:44

Maanlicht schreef:
Ik heb gister een 42 uur vast afgerond, daarna een grote maaltijd gegeten en begonnen met een 46 uur vast. Morgen om 13 uur mag ik weer eten en vanaf dan ga ik weer gewoon verder met 16/8. Ik had even een (mentale) reset nodig nu met het binnenzitten.

Oef knap hoor! dat zou niet aan mij besteed zijn!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:49

Wow inderdaad zeg! Erg knap! Ga je vanaf morgen eerst beginnen met een grote maaltijd? Of rustig je normale voedingspatroon oppakken?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:20

Dank jullie wel! Nee, morgen begin ik rustig, misschien wat yoghurt of een proteïneshake, een uurtje daarna wat havermout met fruit of zo.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:43

Afbeelding
Afbeelding

Maak kennis met mijn lunch van vandaag!
1 broodje hummus/kipfilet/tomaat
1 broodje troep (gebakken ei/tomaat/champignons

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:03

Bedankt voor de knuffels meiden <3 Gelukkig ging het gisteren een stuk beter! Ben gisteravond naar mijn vriend geweest, even samen op bank gehangen en gekletst. Was wel heel erg fijn.
Vanmorgen heerlijk halfuur gewandeld langs kanaal ergens achteraf. En was zooo fijn, zonnetje, dichtstbijzijnde andere persoon was in de verte minstens halve kilometer verderop. Daar ga ik vaker heen komende weken.

Eten ging ook goed gisteren:
L: kvarg met cruesli en whey crispy
T: 3 rijstwafels met chocola, 2 gekookte eieren in 4 plakjes rookvlees, 4 gevulde paaseieren
D: pangalicious, bloemkool met geraspte kaas, aardappelbolletjes uit airfryer, mayonaise
T: 6 melba toastjes met filet americain
Totaal 1.880 kcal, 98 gram eiwit
B: non-existing :')

Planning vandaag
L: banaan-ei pannenkoeken met honing en chocolade vlokken
T: kvarg met cruesli en whey crispy, bolletje ijs van ijssalon (support your locals)
D: tartaar, gebakken ei, gewokte sperziebonen en spruitjes met sweet&sour woksaus
T: caramel macchiato (mezelf Dolce Gusto gegeven gezien ik de komende weken nog wel thuis moet werken), blikje tonijn in water met mayonaise
Totaal 1.487 kcal, 120 gram eiwit, misschien neem ik wel 2 bolletjes ijs...
B: 10K stappen

-------------------------

mjwb, fijn dat jij nog zoveel verschillende dingen kunt doen en lekker nog met de paarden bezig kunt. Vorige week dacht ik nog dat flinke lockdown zou komen, maar ik hoop dat iedereen zich aan huidige regels kan houden en het zo blijft als nu.
Je pizza ziet er heerlijk uit!

Laura, jouw focus ligt momenteel wel ergens anders met je werk ook. Zou vooral kijken wat je kan doen om dat goed vol te houden <3 Maar wel heel goed om toch weer bezig te willen zijn met je voeding en beweging.

M9ara, wat rot van je buik.. Reageer je nou ook specifiek ergens op of is het random? En weet dat je onder de opgeblazen buik wel een fantastisch lichaam hebt! Schrale troost, I know.
En naar je lichaam luisteren is wel belangrijk! Als je dat niet doet, gaat het uiteindelijk alleen maar ten koste van je progress. Een deload zoals Maanlicht voorstelt is nog niet zo'n gek idee. Zeker in een periode als nu.

Fading, wat lief om dat voor je oma te doen! Mooi gebaar :D Snap dat je weer zin hebt om te werken, even uit huis en soort van gewoon normaal.

Maanlicht, je bent gestoord :+ Wie gaat nou vrijwillig zolang zonder al dat heerlijke lekkere eten. Wel heel knap dat je het volhoudt! Maar ik ga je never nooit nadoen :D
Ben wel benieuwd,hou je nou ook in de gaten dat je verspreid over week bijv wel voldoende kcal binnen krijgt?

Stephanie, je houdt goed vol met hardlopen! Ik krijg met zonnetje en gebrek aan sportschool ook haast neiging om te gaan hardlopen, maar weet dat ik mijn knieën ermee naar knoppen breng. Dus toch maar gewoon normaal wandelen.

Aight, goede aanpak denk ik als je bij je ouders woont.

Meiden, ik vind dat we allemaal fantastisch goed bezig zijn gezien de omstandigheden. Ik zie een hele groep die toch maar ondanks alle onzekerheid en veranderingen doorzet en doelen behaalt. Super goed *\%/*

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:03

Goede post linoleum! Lekker he, wandelen! Ik kijk even niet naar al het eten, maar los daarvan heel motiverend. Ik ben ook super trots op ons allemaal!

Ik houd wel bij hoeveel calorieen ik binnen krijg deze week, dat zal zeker aan de lage kant zijn, maar heb het bijvoorbeeld vorige week niet bijgehouden, maar vermoed dat ik toen ongeveer het dubbele aantal calorieen binnen heb gekregen van wat ik wil eten. Ik was jarig, er was taart over, en ik heb heel veel chocolade, M&M's en pizza gegeten. Dus deze week zal ik allicht ongeveer de helft binnenkrijgen van mijn caloriedoel. De maaltijden die ik eet zijn wel erg calorie- en eiwitrijk. Daarnaast sport ik deze week helemaal niet en is mijn broertje vrijdag jarig, dus dan is het ook weer taart, calorierijk avondeten en alcohol.