Fading schreef:Oh ik lees straks fff bij maar.....
[ [url=m/KfWcbk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkerrr! Geniet ervan!
Zoals beloofd ook van mij een foto! Mijn avondeten: kip met buffelmozzarella, balsamicodruiven en asperges
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zet hem op, je kan het!!

/ kip / champignons / ui / paprika / tomaat / mozzerella / kaas (798)
Maanlicht schreef:Wauw! Heb je een recept?
linoleum schreef:Fading, je lijstje klinkt zo lekker!! En snap dat mentaal even raar is om weer meer te gaan eten.
Fijn om te zien dat bij jullie fijn gaat. Ik ben gisteravond echt overstuur geweest na de persconferentie. Ik ben zo bang dat mijn opa of oma komt te overlijden en we er niet bij kunnen zijn en geen afscheid kunnen nemen. Of dat er iets met m’n zusje gebeurt die in Spanje woont en we niet naar haar toe kunnen.
Heel slecht geslapen en kon heel slecht m’n bed uit komen. Nu weer aan het werk en even kijken of ik m’n mindset weer wat positiever kan krijgen.
Die nutella pizza
Hoe lang heb je die in de oven gedaan? En heb je eerst het deeg gebakken en daarna de nutella er op gedaan of al gelijk. Ik had de vorige keer eerst het deeg gebakken en daarna de nutella erop gedaan maar dat was geen succes.
Ik stuur je een virtuele dikke knuffel!!
Lekkere dingen komen er voorbij!
Ik moet me echt weer even zien te herpakken de komende tijd. Dus, mijn voornemen: hier weer actiever mee komen praten, en (waar mogelijk, ivm lege schappen en beperkt boodschappen doen) weer de lijstjes van mn coach volgen.

Maanlicht schreef:Ik heb gister een 42 uur vast afgerond, daarna een grote maaltijd gegeten en begonnen met een 46 uur vast. Morgen om 13 uur mag ik weer eten en vanaf dan ga ik weer gewoon verder met 16/8. Ik had even een (mentale) reset nodig nu met het binnenzitten.

Gelukkig ging het gisteren een stuk beter! Ben gisteravond naar mijn vriend geweest, even samen op bank gehangen en gekletst. Was wel heel erg fijn.
Maar wel heel goed om toch weer bezig te willen zijn met je voeding en beweging.
Snap dat je weer zin hebt om te werken, even uit huis en soort van gewoon normaal.
Wie gaat nou vrijwillig zolang zonder al dat heerlijke lekkere eten. Wel heel knap dat je het volhoudt! Maar ik ga je never nooit nadoen