Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik snap het wel heel goed hoor, maar als ik een gesprek met iemand heb is het altijd direct “hey hoe is het met je vader!” ook superlief natuurlijk, maar het voelt soms een beetje alsof ik niet meer belangrijk ben (wat natuurlijk absoluut niet zo is). En als ik met m’n moeder bel gaat het eigenlijk ook alleen maar over m’n vaders behandelingen, wat ook heel begrijpelijk is. Ik schaam me er ook echt voor om het zo op te schrijven want hij is gewoon heel erg ziek natuurlijk.

want ik wil wel, maar ook weer niet want ik voel me niet fijn.. ga ik dan weer te ver en over m'n grens of niet..
Jeetje wat heftig warboel.. als je ooit eens wil spuien mag je me altijd pb'en
Heb gisteren toch even mee gedaan met de meiden met crossen in het land. Was de laatste keer voor we volgende week verhuizen met z'n allen
Over de coffin en de piano op en af, strobaaltjes, hekjes
Misschien doe ik de piano van de week nog wel een keer 

maar hij toont altijd heel veel begrip en weet precies de juiste vragen te stellen, hij schrijft ook altijd mee op een papiertje ipv de hele tijd met z’n neus in de computer te zitten. Hij zou m’n psycholoog nog even bellen om het allemaal te bespreken. 
fijn dat je stalgenootje vandaag kan longeren! Je paard zal ook wel spierpijn hebben
het is iets minder ongeordende chaos in m’n hoofd.
nu lig ik weer op bed. Was wel lekker

leuk ook samen met je vriend. En lekker dat het goede weer je zo goed doet. 
. Denk niet dat het iets wordt hoor, uren en salaris zijn eigenlijk net te weinig maar waren meer vacatures vrij, en ik wil in principe maandag tot donderdag liefst 9.30-18.00 werken. Aangezien het Jumbo is zal dat hem toch niet gaan worden denk ik...