Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picassox schreef:Ik schop het topic weer even omhoog, want ik ben toch wel benieuwd hoe het bij iedereen gaat én ik heb een vraag...
Mede dankzij dit topic ben ik namelijk de tweede week van januari gestopt met de pil. We zijn inmiddels 8 weken verder, en ik ben nog niet ongesteld geweest. Zijn er anderen die dit ook ervaren hebben? Ik let overigens goed op het eten van voldoende goede vetten zoals avocado en noten zodat m'n hormonen hun werk kunnen gaan doen. Twee weken geleden leek het wel alsof ik ongesteld zou worden (buikkramp), maar dat was 1,5 dag en ongesteldheid bleef daarna uit.
Ik dacht, ik vraag ervaringen. Ik kijk het nog even aan en anders stap ik toch naar de huisarts denk ik.
Picassox schreef:Ik schop het topic weer even omhoog, want ik ben toch wel benieuwd hoe het bij iedereen gaat én ik heb een vraag...
Mede dankzij dit topic ben ik namelijk de tweede week van januari gestopt met de pil. We zijn inmiddels 8 weken verder, en ik ben nog niet ongesteld geweest. Zijn er anderen die dit ook ervaren hebben? Ik let overigens goed op het eten van voldoende goede vetten zoals avocado en noten zodat m'n hormonen hun werk kunnen gaan doen. Twee weken geleden leek het wel alsof ik ongesteld zou worden (buikkramp), maar dat was 1,5 dag en ongesteldheid bleef daarna uit.
Ik dacht, ik vraag ervaringen. Ik kijk het nog even aan en anders stap ik toch naar de huisarts denk ik.
ItsMe2 schreef:Pertrichor: is bijvoorbeeld een (mirena) spiraal geen optie?
ItsMe2 schreef:Ik twijfel ook of ik weer zal beginnen hoor..
Ik heb nu zo’n lange cyclus en als ik dan ongesteld ben, duurt het ook vier weken..
En daar zit ik echt niet op te wachten elke 2,5/3 maand
Maar als ik weer begin, dan doe ik wel netjes elke maand de stopweek en niet zoals in het verleden máánden achter elkaar door slikken..
Ook ik twijfel nog even door
Lau_ schreef:Hoi!
Vraagje ben afgelopen november gestopt met de pil. Ik had steeds een cyclus van 35-38 dagen maar nu zit ik al op dag 45? Kan dit met ontpillen te maken hebben?
Ben niet zwanger overigens