Ik hoop dat je nog zo veel mogelijk mooie jaren zo pijnloos mogelijk kan doorbrengen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Ik heb je topic aangestipt maar nog niet de juiste woorden gevonden om te reageren, nog steeds niet eigenlijk.
Ik heb kanker al meerdere malen mee gemaakt in mijn familie, borstkanker heeft mijn moeder ook gehad dus ook van dichtbij gezien.
Maar ik klap gewoon echt dicht wanneer ik lees dat een jonge moeder de diagnose heeft, en dan ook nog wat er op volgt.
Heb er geen woorden voor.
Op dit moment ga ik zelf door een pittige tijd omdat mijn relatie heel plotseling na 6,5 jaar uit gegaan is, eigenlijk het stereotype verhaal liefdesverdriet/gebroken hart.
Toch als ik dan weer op Bokt kom, hoe stom het misschien klinkt, als ik dan lees hoe positief jij nog bent of beter gezegd over komt ondanks dit alles dan kan ik daar echt wat van leren in mijn situatie.
Al snap ik natuurlijk ook wel dat dat positieve er echt niet altijd zal zijn en ik ken je verder natuurlijk niet maar je komt zo sterk over, dat vind ik zo knap..
Ook dat het dan door bekend Nederland opgepakt word ontroerd me extra, je verdient het ook echt en ik hoop dat de donaties nu nog meer binnen stromen zodat je alles nog mag doen wat je wil.
En ik hoop natuurlijk dat je nog heel wat jaren bij je gezinnetje mag zijn!
quera schreef:lieveli schreef:Omg Roby, je gaat viraal! Wil je champagne bij je verblijf in Disney en kaviaar of oesters?
No alcoholen ook geen zeedieren
We gaan intens genieten.
Wat een vrouw die kim.
Kreeg direct bericht van dr privé
quera schreef:Annet_Dottie schreef:Ik heb je topic aangestipt maar nog niet de juiste woorden gevonden om te reageren, nog steeds niet eigenlijk.
Ik heb kanker al meerdere malen mee gemaakt in mijn familie, borstkanker heeft mijn moeder ook gehad dus ook van dichtbij gezien.
Maar ik klap gewoon echt dicht wanneer ik lees dat een jonge moeder de diagnose heeft, en dan ook nog wat er op volgt.
Heb er geen woorden voor.
Op dit moment ga ik zelf door een pittige tijd omdat mijn relatie heel plotseling na 6,5 jaar uit gegaan is, eigenlijk het stereotype verhaal liefdesverdriet/gebroken hart.
Toch als ik dan weer op Bokt kom, hoe stom het misschien klinkt, als ik dan lees hoe positief jij nog bent of beter gezegd over komt ondanks dit alles dan kan ik daar echt wat van leren in mijn situatie.
Al snap ik natuurlijk ook wel dat dat positieve er echt niet altijd zal zijn en ik ken je verder natuurlijk niet maar je komt zo sterk over, dat vind ik zo knap..
Ook dat het dan door bekend Nederland opgepakt word ontroerd me extra, je verdient het ook echt en ik hoop dat de donaties nu nog meer binnen stromen zodat je alles nog mag doen wat je wil.
En ik hoop natuurlijk dat je nog heel wat jaren bij je gezinnetje mag zijn!
Ook jouw verdriet mag er zijn.
Jij bepaald zelf hoe erg dat verdriet is dat kan niemand voor je bepalen.
Ja mijn situatie is uitermate klote! Maar dat maakt het van jou niet minder erg.