Permanente make up en Microblading

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:26

Ik heb gisteren combibrows laten zetten. Ik heb chemotherapie gehad tot 3 maanden geleden, dus niet al te veel haar over (en dat had ik al niet).

Afbeelding

Dit was net gezet. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik vond het overigens behoorlijk pijnlijk. :Y)

Suzanne F.

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 15:24

Prachtig!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 15:34

Hey dames,

Niet helemaal het juiste topic maar soms bieden klinieken beide aan dus ik vraag het toch even hier op de gok! Of misschien heeft iemand hier er ook naar gekeken.

Ik wil graag wat plekken permanent laten ontharen (dmv laser, dan wordt het vergoed). Kan iemand me een kliniek aanraden in de buurt van Tilburg of Breda?
Als ze hygiënisch en kundig make up kunnen zetten, heb ik ook al meer vertrouwen dat ontharen ook zo gaat.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 16:46

Mooi Peuk, sterkte met alles.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:02

Jaaaa voor mij was het vandaag eindelijk zover. Echt super blij met het resultaat. Ik ben benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet. Over 5 weken in ieder geval een touch up :D

Afbeelding

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:22

Mooi geworden! Nu lekker laten genezen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:44

Prachtig! Waar ben je geweest?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 10:27

Netjes!
Is er al zo snel een touch up nodig?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 10:58

Een nabehandeling bedoel je denk ik Hedi? Het is trouwens fantastisch, ik snap dat je daar enorm blij mee bent! :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 12:33

Mooi!

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 10:26

Ik bedoel inderdaad een nabehandeling na 6 weken, sorry! :D

Liselot: beautybarn by nikky, in Eindhoven :)

Thanks iedereen! Inmiddels 3 dagen verder. Het trekt een beetje, maar het ziet er nog steeds prachtig uit. Had verwacht dat het donkerder zou worden. Over een aantal dagen zullen er wel velletjes verschijnen denk ik hihi.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 14:37

Ik kom me hier ook eens melden, sinds zaterdag heb ik ook powderbrows laten zetten, ze zijn nu heel donker bruin en nu beginnen idd af te pellen langzaamaan, vind het wel vreemd opstaan in de ochtend en niets hoeven doen de laatste dagen om mijn wenkbrauwen er presentabel te doen uitzien. :o

Afbeelding
Afbeelding

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 15:54

Afbeelding
Net thuis, touch up laten doen, wel een stuk donkerder dan de vorige keer, maar dat trekt nog bij

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:54

Netjes dames!

Ik vind het voor mezelf zo’n uitkomst bij mijn grijze haar.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:25

Wauw dat ziet er mooi uit ladies :D

Mijn wenkbrauwen zijn inmiddels helemaal genezen en vervelt. Dus ze zijn nu behoorlijk licht geworden haha. Kan niet wachten op de nabehandeling! Dan worden ze weer mooi donker. Komende maand weer een klein beetje bijtekenen, 9 maart nabehandeling *\o/*

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:51

_Hedi schreef:

Nikky maakt inderdaad hele mooie wenkbrauwen! Ik ben er inmiddels ook twee keer geweest. Jammer alleen dat het lastig is om bij haar een afspraak in te plannen. Ik heb de vorige keer 7 maanden van te voren een touch up ingepland.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 13:03

Deau schreef:
_Hedi schreef:

Nikky maakt inderdaad hele mooie wenkbrauwen! Ik ben er inmiddels ook twee keer geweest. Jammer alleen dat het lastig is om bij haar een afspraak in te plannen. Ik heb de vorige keer 7 maanden van te voren een touch up ingepland.

Tegenwoordig zet ze de agenda per 3 maanden open, dus dan kun je voortaan sneller terecht :D in december ging de agenda open voor de eerste 3 maanden van dit jaar, dus ik heb maar een maand hoeven wachten. Dus dit werkt wel beter denk ik :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 17:21

Deau schreef:
_Hedi schreef:

Ik plan tijdens de touch up altijd direct een afspraak voor het jaar erop. Dan weet ik zeker dat ik op tijd terecht kan

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 18:25

Liselot schreef:
Ik plan tijdens de touch up altijd direct een afspraak voor het jaar erop. Dan weet ik zeker dat ik op tijd terecht kan

had ik ook gedaan, maar ik zat toen nog met m'n been in het gips en toen ik er eenmaal uit was, moest ik nog even leren traplopen. Mijn PMU dame werkt nl. op zolder. Dus werd het 2 maanden later dan gepland..... Was een hele klim gisteren :roll:

Ik vind het vooralsnog vreselijk die zwarte wenkbrauwen, maar over een maand zullen ze prachtig zijn, dat weet ik nu al.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 15:40

_Hedi schreef:
Wauw dat ziet er mooi uit ladies :D

Mijn wenkbrauwen zijn inmiddels helemaal genezen en vervelt. Dus ze zijn nu behoorlijk licht geworden haha. Kan niet wachten op de nabehandeling! Dan worden ze weer mooi donker. Komende maand weer een klein beetje bijtekenen, 9 maart nabehandeling *\o/*

Heb je een voor en na van toen ze net gezet waren vs nu?
Ben wel benieuwd hoeveel die van mij lichter zouden worden nu, aangezien ze zelf aangaf dat ze liever een tintje lichter zette bij mij ipv ineens heel donker te gaan. Dus ik denk dat die van mij binnen enkele weken ook heel licht gaan zijn wel.

xSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:31

Hoi allemaal,

Ik heb dus mijn 2e touchup gehad 10 dagen geleden, de korsten zijn er inmiddels af, maar ik vind de kleur nog steeds te licht…
Ik heb wel gezegd dat ik mijn wenkbrauwen niet te donker wilde, maar dit is echt wel heel licht.. ik tekende ze zelf donkerder.
Wat kan ik doen? Nog even afwachten of maar alvast de salon contacten..?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:46

xSophia schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb dus mijn 2e touchup gehad 10 dagen geleden, de korsten zijn er inmiddels af, maar ik vind de kleur nog steeds te licht…
Ik heb wel gezegd dat ik mijn wenkbrauwen niet te donker wilde, maar dit is echt wel heel licht.. ik tekende ze zelf donkerder.
Wat kan ik doen? Nog even afwachten of maar alvast de salon contacten..?

ik zou nog even een maandje afwachten of de kleur nog terugkomt, dat gebeurt nadat de korsten eraf zijn, volgens de folder die ik mee kreeg.
Ik had ze de eerste ronde ook niet zo donker laten maken, nu, na ruim een jaar, zijn ze veel donkerder. Ik kan nu zelfs de deur niet uit, want ik ben net een mislukte clown. Even wachten tot de korsten eraf gaan (ze moeten nog beginnen) en dan weer de deur uit.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 09:30

AbleToDream schreef:
Heb je een voor en na van toen ze net gezet waren vs nu?
Ben wel benieuwd hoeveel die van mij lichter zouden worden nu, aangezien ze zelf aangaf dat ze liever een tintje lichter zette bij mij ipv ineens heel donker te gaan. Dus ik denk dat die van mij binnen enkele weken ook heel licht gaan zijn wel.

Jazeker! Vanochtend even een foto gemaakt, het ziet er wel wat bleker uit door het daglicht. De werkelijke kleur is nog steeds warm, maar nu vrij licht. Het lijkt een groot verschil, omdat ze mn wenkbrauwen ietsje dikker heeft getekend. Aan de bovenste rand zitten geen haartjes dus hij lijkt nu ineens dunner dan mijn andere wenkbrauw haha. Ik kan niet wachten op de nabehandeling :D

Mijn andere wenkbrauw ziet er mooier uit trouwens, die heeft ook wat meer haartjes namelijk.

Afbeelding

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 15:55

Afbeelding
Het kan ook niet goed gaan. Bij mij heeft het niet gepakt bij een litteken in m’n wenkbrauw. De vorige keer wel.
Ik hoop dat het nog opgelost kan worden, moet nog een maand wachten, dan gaan ze ernaar kijken.
Nog een maand in huis zitten, heb er net 3 maanden op zitten en een gebroken bern en enkel :roll: maar no way dat ik zo de deur uit durf

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 16:00

Kun je het niet tijdelijk wat bij kleuren met poeder of potlood?