Dit was net gezet. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik vond het overigens behoorlijk pijnlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deau schreef:_Hedi schreef:Liselot: beautybarn by nikky, in Eindhoven
Nikky maakt inderdaad hele mooie wenkbrauwen! Ik ben er inmiddels ook twee keer geweest. Jammer alleen dat het lastig is om bij haar een afspraak in te plannen. Ik heb de vorige keer 7 maanden van te voren een touch up ingepland.
Deau schreef:_Hedi schreef:Liselot: beautybarn by nikky, in Eindhoven
Nikky maakt inderdaad hele mooie wenkbrauwen! Ik ben er inmiddels ook twee keer geweest. Jammer alleen dat het lastig is om bij haar een afspraak in te plannen. Ik heb de vorige keer 7 maanden van te voren een touch up ingepland.
Liselot schreef:Ik plan tijdens de touch up altijd direct een afspraak voor het jaar erop. Dan weet ik zeker dat ik op tijd terecht kan
_Hedi schreef:Wauw dat ziet er mooi uit ladies
Mijn wenkbrauwen zijn inmiddels helemaal genezen en vervelt. Dus ze zijn nu behoorlijk licht geworden haha. Kan niet wachten op de nabehandeling! Dan worden ze weer mooi donker. Komende maand weer een klein beetje bijtekenen, 9 maart nabehandeling
xSophia schreef:Hoi allemaal,
Ik heb dus mijn 2e touchup gehad 10 dagen geleden, de korsten zijn er inmiddels af, maar ik vind de kleur nog steeds te licht…
Ik heb wel gezegd dat ik mijn wenkbrauwen niet te donker wilde, maar dit is echt wel heel licht.. ik tekende ze zelf donkerder.
Wat kan ik doen? Nog even afwachten of maar alvast de salon contacten..?
AbleToDream schreef:Heb je een voor en na van toen ze net gezet waren vs nu?
Ben wel benieuwd hoeveel die van mij lichter zouden worden nu, aangezien ze zelf aangaf dat ze liever een tintje lichter zette bij mij ipv ineens heel donker te gaan. Dus ik denk dat die van mij binnen enkele weken ook heel licht gaan zijn wel.