.Pizza, chocola, patat(en daar hou ik niet eens van).
En ik heb continu een trek gevoel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en ja door elkaar, en nee ik ben niet misselijk geworden
echt raar wat je kan eten in die periode haha _KellyAV schreef:Ik zit op het randje ongesteld te worden, en dan kan ik echt vreetbuien krijgen.. Vanmorgen toen ik thuis kwam van werk had ik zo'n mini vreetbui.. Broodje met kipsalade, stukje speculaas, plakje leverworst en mini kitkaten ja door elkaar, en nee ik ben niet misselijk geworden
echt raar wat je kan eten in die periode haha
.

ziet ook karig op deze manier, wel lekker!
ook de calorieën even berekend, schrok daar nog best wel van. Maar wel logisch met de slagroom natuurlijk, het is wel echt heerlijk!! 
iig stukken beter dan alles in 1x.
Ja ik ben best boos op mezelf, en mag van mezelf nu ook geen middag tussendoortje, of alleen een stukje fruit. Ook gaan we vanavond heerlijke aardappeltjes eten, maar die mag ik niet van mezelf of maar heel erg weinig. Het is maar even zo, moet echt strenger zijn op mezelf. Ik mag best die chocolademelk en dat koekje, maar met de rest van de dag dus strenger zijn
)
) en gekookte worteltjes, en ik maak er nog een salade bij denk ik
Misschien dat ik binnenkort eens zelf ice tea ga proberen te maken.
_KellyAV schreef:Goed zo, eet smakelijkIs ook zeker zo hoor Akke_sSpring! Ik probeer alleen heel erg op mijn voeding te letten, houd het ook bij in MFP. En ik dacht dus dat ik al heel veel koolhydraten gehad had vandaag (wil daar niet te veel van) maar zit nog lang niet aan mn doel. Dus ik ga genieten van de aardappeltjes!
_KellyAV schreef:Wij eten vanavond hasselback aardappeltjes (van de lidl in zo'n bakje voor in de oven) kabeljauwfilet uit de oven met mosterd/dille denk ik (nog geen idee wat ik erop zal doen) en gekookte worteltjes, en ik maak er nog een salade bij denk ik