[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:04

Wat vinden jullie van zoiets?
Maar dan zonder kleur.
En misschien zonder namen.
Afbeelding

Of zoiets als dit.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:11

Die onderste vind ik erg slordig gezet, maar het is altijd lastig als je 3 exact dezelfde vormen laat herhalen, dan valt het meteen op als er eentje afwijkt. De combinatie van hartjes en het infinityteken dat op de foto erboven staat vind ik qua ontwerp erg mooi, de kleuren vind ik dan weer wat minder. Zonder kleur lijkt me net iets stoerder.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:29

xyzutu2 schreef:
Die onderste vind ik erg slordig gezet, maar het is altijd lastig als je 3 exact dezelfde vormen laat herhalen, dan valt het meteen op als er eentje afwijkt. De combinatie van hartjes en het infinityteken dat op de foto erboven staat vind ik qua ontwerp erg mooi, de kleuren vind ik dan weer wat minder. Zonder kleur lijkt me net iets stoerder.

De bovenste zou ik sowieso niet met kleur willen of doen hoor.
En de onderste is meer het idee.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:40

Dit is die ene nog een keer.
Maar dan zonder de kleur.
Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:41

Ik vind ze allebei niet zo, maar dat is puur persoonlijk. Als jij het wel een mooi symbool vindt moet je het gewoon laten zetten. De onderste is trouwens echt niet mooi gezet, dus ik zou niet naar die artiest gaan. Het kan namelijk veel strakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:45

xyzutu2 schreef:

Voor een goede artist zou dat imo niet lastig moeten zijn.. Die hoort dit soort simpele vormen gewoon strak te kunnen zetten zonder afwijking.

Ik vind ze ook alletwee alles behalve denderend, maar is idd persoonlijk.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:06

Plovesb, bij mij schiet gelijk de naam Mandy Denise naar boven. Zij kan erg mooie volgens maken.
YvesT Ik vind de bovenste aparter, de onderste mits super strak gezet is ook heel erg gaaf. Heb er zelf ook even over nagedacht maar uiteindelijk een blackbear bloem gekozen

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:12

Afbeelding

Ik heb dit hartje gister laten zetten!

Afbeelding

Deze is van afgelopen December! (Heb even een foto vanaf de laptop gemaakt)

Ik wil ook nog steeds graag een veertje maar dat hartje vond ik het belangrijkste. Heeft voor mij meerdere betekenissen.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:13

mooi, ben heel benieuwd hoe het paarse van de lavendel er nu uitziet

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:22

Afbeelding
Dit is hij nu! Links onder zie je een stukje wit (als je heel goed kijkt, hier zat eerst in februari/maart een muggenbult op en dat is later een litteken geworden omdat ik natuurlijk niet van de bultjes af kan blijven die de muggen achterlaten. Je ziet ook op de eerste foto dat dit toen nog niet was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:38

Wat toevallig :)) Tof! Ben benieuwd hoe mijn takje gaat helen. Merk dat de huid van mijn pols duidelijk gevoeliger is dan de rest.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:43

Bizzybijtje schreef:
Wat toevallig :)) Tof! Ben benieuwd hoe mijn takje gaat helen. Merk dat de huid van mijn pols duidelijk gevoeliger is dan de rest.

Die van jou is ook wel erg gaaf! Aparte plek ook voor een lavendeltje, zie je niet veel! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:16

Zit er een idee achter lavendel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:34

Voor mij zeker wel, ook als je de symbolische betekenis van Lavendel opzoekt. Daarnaast vind ik het sowieso een erg mooie bloem en wou ik graag een takje op mijn pols. 1+1 = 2.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 23:26

Lente schreef:
Zit er een idee achter lavendel?

Na de dood van mijn opa wou ik graag een tattoo van iets waar mijn opa en oma van hielden. Mijn oma leefde nog en toen ik hun vroeg wat ze mooi vonden vertelde ze dat hun beide heel erg veel van bloemen hielden. Nu zijn er natuurlijk zoveel verschillende soorten bloemen dat ik echt niet wist welke ik wou laten zetten :')
Nu deed mijn moeder de was van mijn oma toen ze nog geen thuiszorg had en ze dat zelf niet kon. Op een dag kwam mijn moeder thuis met een tafelkleed van mijn oma waarbij er op de punten een lavendel zat. Toen dacht ik, waarom doe ik dat niet *D

Flynnieman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:50

Ben al een tijdje aan het meelezen en begint wel wat te kriebelen eigenlijk, wil er toch wel graag eentje :o. zowiezo een kleinere tattoo, plaats ben ik nog aan het twijfelen, wil heel graag op de zijkant aan mijn ribben, maar blijkt dus een pijnlijke plek te zijn :')

Mijn eerste idee was deze simpele
Afbeelding

Maar kwam online ook wel erg leuke tegen, ben ook wel erg voor de natuur en vond deze wel mooi

Afbeelding

Afbeelding

Denk alleen dat deze natuurlijk niet zo klein gezet kunnen worden door de details, dilemma :=

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:10

emilyke12 schreef:
Ben al een tijdje aan het meelezen en begint wel wat te kriebelen eigenlijk, wil er toch wel graag eentje :o. zowiezo een kleinere tattoo, plaats ben ik nog aan het twijfelen, wil heel graag op de zijkant aan mijn ribben, maar blijkt dus een pijnlijke plek te zijn :')

Mijn eerste idee was deze simpele
[ [url=m/9F3crh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar kwam online ook wel erg leuke tegen, ben ook wel erg voor de natuur en vond deze wel mooi

[ [url=m/oeEyFO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mvsfC4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk alleen dat deze natuurlijk niet zo klein gezet kunnen worden door de details, dilemma :=

Moet zeggen dat nu ik mijn eigen tattoo gezet heb, je je niet moet laten tegenhouden door de eventuele pijn die je zal voelen bij het zetten. Ik snap waar het vandaan komt, maar de tattoo staat toch je hele leven op je lijf, dan zou ik toch voor de pijn kiezen en een tattoo hebben op een plek waarvan ik denk WAUW <3 in plaats van een iets minder pijnlijke plek, maar waarvan je het ook niet dé plek vindt, snap je? Pijn (of ja, echt pijn is het niet vind ik, maar dat is voor iedereen persoonlijk) zal het sowieso gaan doen, dan kan je beter dat extra beetje klein voor lief nemen en een plek uitzoeken waarvan jij denkt dat die te gek is!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:19

Ik ben in slaap gevallen bij die op mijn ribben :') (heb een tekst op mijn zij van boven mijn bh band tot aan mijn heup.
Op mijn ribben zelf was het even vervelend omdat je ze dan echt een beetje mee voelt trillen :+ maar echt veel meer pijn dan de anderen... nee dat niet.
Die zitten op mijn pols en in mijn nek aan de achterkant.

Flynnieman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:32

@chroosje da ar heb je wel gelijk in inderdaad, gewoon even doorzetten dus :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:34

Heb gisteren ook 2 tattoos laten zetten!
Afbeelding
Deze moet misschien nog bijgewerkt worden omdat mijn huid de inkt niet goed pakte

Afbeelding
Vervelende plek om zelf goede foto's van te maken :P

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:57

Leuk zeg!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:11

Is er iemand hier die zoiets heeft ?
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind beide zo vet! Vraag me af wat zoiets zou kosten.

Degene bij wie ik Mn andere 2 kleintjes heb laten zetten die zet dit soort werk niet helaas

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:23

@naomihaffe ik heb dit zelf. Duurde 7u. Prijs is uiteraard afhankelijk van de artiest die je uit kiest ;)Afbeelding
Afbeelding

Dit was net gezet. Inmiddels is het een jaar later en is alles zachter geworden. Wat ik zelf het mooie vond was, net zoals op je 1e voorbeeld, is dat er stukken expres open gelaten zijn. Dan is het geen 1 vlak zoals je 2e voorbeeld. Maar dat is mijn smaak

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:33

Hey allemaal!
Ik lees al een poos mee en ik heb nu eindelijk een definitief idee voor mijn tattoo, maar ik loop vast op een eventuele artiest en ben benieuwd naar jullie input! :D
Ik wil graag een geometrisch/anatomisch hart, maar de twist is een afwijking in de aders. Toen ik jonger was ben ik hieraan geopereerd en het lijkt mij tof om dat te verwerken. :D
- het liefste zwart wit
- strakke lijnen

Er zijn ontzettend veel artiesten die dit kunnen vandaar dat ik jullie expertise even vraag!

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:38

Isabel_k schreef:
Hey allemaal!
Ik lees al een poos mee en ik heb nu eindelijk een definitief idee voor mijn tattoo, maar ik loop vast op een eventuele artiest en ben benieuwd naar jullie input! :D
Ik wil graag een geometrisch/anatomisch hart, maar de twist is een afwijking in de aders. Toen ik jonger was ben ik hieraan geopereerd en het lijkt mij tof om dat te verwerken. :D
- het liefste zwart wit
- strakke lijnen

Er zijn ontzettend veel artiesten die dit kunnen vandaar dat ik jullie expertise even vraag!

Ik denk dat Sander van Mindfull in Arnhem dit heel erg goed kan! Van hem zou ik ook nog een keer een toffe tattoo willen. Hij is echt goed!