Maar dan zonder kleur.
En misschien zonder namen.

Of zoiets als dit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:Die onderste vind ik erg slordig gezet, maar het is altijd lastig als je 3 exact dezelfde vormen laat herhalen, dan valt het meteen op als er eentje afwijkt. De combinatie van hartjes en het infinityteken dat op de foto erboven staat vind ik qua ontwerp erg mooi, de kleuren vind ik dan weer wat minder. Zonder kleur lijkt me net iets stoerder.
xyzutu2 schreef:Die onderste vind ik erg slordig gezet, maar het is altijd lastig als je 3 exact dezelfde vormen laat herhalen, dan valt het meteen op als er eentje afwijkt. De combinatie van hartjes en het infinityteken dat op de foto erboven staat vind ik qua ontwerp erg mooi, de kleuren vind ik dan weer wat minder. Zonder kleur lijkt me net iets stoerder.
Lente schreef:Zit er een idee achter lavendel?
emilyke12 schreef:Ben al een tijdje aan het meelezen en begint wel wat te kriebelen eigenlijk, wil er toch wel graag eentje. zowiezo een kleinere tattoo, plaats ben ik nog aan het twijfelen, wil heel graag op de zijkant aan mijn ribben, maar blijkt dus een pijnlijke plek te zijn
![]()
Mijn eerste idee was deze simpele
[ [url=m/9F3crh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar kwam online ook wel erg leuke tegen, ben ook wel erg voor de natuur en vond deze wel mooi
[ [url=m/oeEyFO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mvsfC4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk alleen dat deze natuurlijk niet zo klein gezet kunnen worden door de details, dilemma
Isabel_k schreef:Hey allemaal!
Ik lees al een poos mee en ik heb nu eindelijk een definitief idee voor mijn tattoo, maar ik loop vast op een eventuele artiest en ben benieuwd naar jullie input!![]()
Ik wil graag een geometrisch/anatomisch hart, maar de twist is een afwijking in de aders. Toen ik jonger was ben ik hieraan geopereerd en het lijkt mij tof om dat te verwerken.
- het liefste zwart wit
- strakke lijnen
Er zijn ontzettend veel artiesten die dit kunnen vandaar dat ik jullie expertise even vraag!