Maar dan zonder kleur.
En misschien zonder namen.

Of zoiets als dit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xyzutu2 schreef:Die onderste vind ik erg slordig gezet, maar het is altijd lastig als je 3 exact dezelfde vormen laat herhalen, dan valt het meteen op als er eentje afwijkt. De combinatie van hartjes en het infinityteken dat op de foto erboven staat vind ik qua ontwerp erg mooi, de kleuren vind ik dan weer wat minder. Zonder kleur lijkt me net iets stoerder.
xyzutu2 schreef:Die onderste vind ik erg slordig gezet, maar het is altijd lastig als je 3 exact dezelfde vormen laat herhalen, dan valt het meteen op als er eentje afwijkt. De combinatie van hartjes en het infinityteken dat op de foto erboven staat vind ik qua ontwerp erg mooi, de kleuren vind ik dan weer wat minder. Zonder kleur lijkt me net iets stoerder.

Tof! Ben benieuwd hoe mijn takje gaat helen. Merk dat de huid van mijn pols duidelijk gevoeliger is dan de rest. Lente schreef:Zit er een idee achter lavendel?
. zowiezo een kleinere tattoo, plaats ben ik nog aan het twijfelen, wil heel graag op de zijkant aan mijn ribben, maar blijkt dus een pijnlijke plek te zijn

emilyke12 schreef:Ben al een tijdje aan het meelezen en begint wel wat te kriebelen eigenlijk, wil er toch wel graag eentje. zowiezo een kleinere tattoo, plaats ben ik nog aan het twijfelen, wil heel graag op de zijkant aan mijn ribben, maar blijkt dus een pijnlijke plek te zijn
![]()
Mijn eerste idee was deze simpele
[ [url=m/9F3crh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar kwam online ook wel erg leuke tegen, ben ook wel erg voor de natuur en vond deze wel mooi
[ [url=m/oeEyFO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mvsfC4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk alleen dat deze natuurlijk niet zo klein gezet kunnen worden door de details, dilemma
in plaats van een iets minder pijnlijke plek, maar waarvan je het ook niet dé plek vindt, snap je? Pijn (of ja, echt pijn is het niet vind ik, maar dat is voor iedereen persoonlijk) zal het sowieso gaan doen, dan kan je beter dat extra beetje klein voor lief nemen en een plek uitzoeken waarvan jij denkt dat die te gek is!
(heb een tekst op mijn zij van boven mijn bh band tot aan mijn heup.
maar echt veel meer pijn dan de anderen... nee dat niet.

Isabel_k schreef:Hey allemaal!
Ik lees al een poos mee en ik heb nu eindelijk een definitief idee voor mijn tattoo, maar ik loop vast op een eventuele artiest en ben benieuwd naar jullie input!![]()
Ik wil graag een geometrisch/anatomisch hart, maar de twist is een afwijking in de aders. Toen ik jonger was ben ik hieraan geopereerd en het lijkt mij tof om dat te verwerken.
- het liefste zwart wit
- strakke lijnen
Er zijn ontzettend veel artiesten die dit kunnen vandaar dat ik jullie expertise even vraag!