Bovendien ga ik altijd al lopend naar de sportschool.Ik wil ook echt een keer zo'n obstacle run doen. Volgend jaar misschien Tough Mudder maar dat is wel een halve marathon geloof ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bovendien ga ik altijd al lopend naar de sportschool.
kreeg een opdrachtje binnen, dus in plaats yoga heb ik tot diep in de nacht over mijn laptop heen gebogen gezeten om disneyliedjes aan mekaar te rijgen met een beat er onder
m'n werklaptop is een beetje aan het eind van z'n latijn, vaak CPU overload en hij moet erg lang nadenken over sommige dingen dus het duurde echt een eeuwigheid..
Vanmiddag met vriendinnetjes naar Rotterdam, lunchen bij m'n favo plek - een vega buffet waar ik me absoluut niet in kan houden
. Even kijken hoe het in de loop van de dag gaat, maar vanavond moet ik dan eigenlijk wel gewoon naar de sportschool om het ergste er weer af te krijgen. Ik ga nooit later op de avond omdat het bij ons op het rustigst van de dag al druk is, dus geen idee wat me te wachten staat, maar we gaan er achter komen
.
Maargoed, sporten is voor ons samen óók quality time. Maandag was hij écht te moe, dus dan krijg ik hem ook niet mee..
Dus dan heeeerlijk de tijd om gewoon 's ochtends te gaan sporten.

Ik kan me voorstellen dat je er naderhand wel een beetje klaar mee was.
.
.
Maar ik weet niet of ik schoonpa ook zo ver krijg! Haha! Die gaat ook mee namelijk! 

Knap hoor.

20% doordat ik mijn schouders vast houd bij stress, maar heb hier al is fysio voor gehad dus weet waar ik op moet letten.
iedere stap is er éen, en wie weet waar je over een maand bent als je zo door gaat!
heb heeeeerlijk geschransd
allemaal gezonde dingen, maar m'n bord flink volgeladen met bloemkool uit de oven, avocado, kimchi, rijst en couscous met allemaal lekkere dingetjes er door.. maar ik heb het helemaal goed gemaakt in de sportschool net, heel lekker getraind.Supervixen schreef:Dorien66 wat ziet dat er gaaf uit!!
Irkoontje ben benieuwd hoe de veranderingen uitpakken. Bij ons lopen er altijd een of twee personal trainers rond.
) mensen moeten kunnen helpen als daar om gevraagd wordt. (of als ze zien dat iets niet goed gaat)
Supervixen schreef:Mooi programma zo hoor! Daar moet je een super figuur van krijgen. Fijn hè, die vooruitgang! Zie je het ook al zelf dat je figuur wat verandert?
Die skillmill wil ik dus nog het fijne van weten. Ga ik vrijdag vragen. Hij maakt wel veel herrie. Ik zie er niet heel vaak iemand op.
Net na het eten weer burpees geoefend. Ging wat minder goed door de krachttraining van vanmiddag. Ben na 35 gestopt (twee sets van 10, daarna steeds 5).
Of ik het echt al zie vind ik moeilijk om te zeggen. Ik weeg natuurlijk best wat kilo's en de paar kilo's die er nu misschien af zijn, maken dan nog maar weinig verschil. Maar ik mag toch hopen dat de weegschaal me volgende week goed nieuws vertelt, want zoals ik nu sport kan ik niet veel harder mijn best doen. Helaas beginnen we volgende week weer met de school klaarmaken voor het nieuwe schooljaar dus daarna kan ik niet meer iedere dag. Wel heb ik besloten om, als het kan, de zaterdag extra te gaan. Dus dan ga ik 4 dagen in de week: 2x krachtronde en 2x Xcore.
Het verbaast me ook iedere dag weer hoe hard dit topic loopt, echt leuk! Dit had ik nooit verwacht.
Bambolina schreef:Vind het echt jammer dat ik er vanaf volgende week 6wk tussenuit moet. Begon ook net een beetje definitie te zien in mijn armen. Ben heel benieuwd hoe veel ik nog kan als ik het weer op ga pakken.