Goldwynn schreef:Ik heb niet helemaal regie over wat er wel of niet in huis is.. Ik woon nog thuis en m'n broertje en zusje wilen wel hun snack in het weekend. Beperk m'n eigen aankopen zo veel mogelijk, maar inderdaad. Als er niets in huis is geef ik het op den duur ook op XD.
En wat zeg ik tegen mezelf.. Aan de ene kant dat het stom is en ik t niet moet doen en zo in strijd is met wat ik probeer te doen. En toch druk ik het weer weg, morgen weer een dag, of ik vast morgen wel..
Vind het ontzettend moelijk. In Korea (study abroad van aug vorig jaar t/m januari) ging het wat dat betreft veel beter. Ben daar ook 5kg afgevallen zonder te sporten of op m'n eten te letten.. gewoon af en toe wat lekkers, niets stiekem hoeven doen, en dus daardoor ook na een paar chippies hebben van 'ik heb genoeg gehad'.
Tja ze zeggen hoe meer jij in t gevecht gaat met jezelf. Hoe eerder je aan toegeeft. Neem dan gewoon dat lekkers. maar hou het bij paar chippies. doe het in een schaaltje.
chips eten we hier ook, ik koop vaak kleine zakjes chips ipv een grote want zo grote moet dan ook op.
Ik ken het gevecht!! wat ook goed schijnt te zijn is om de 2 a 2,5 uur iets eten. uiteraard gezonde dingen
want juist als je maag gaat knorren en jij dan wat gaat eten, gaat je lichaam dat juist omzetten in vet. Als je steeds om de 2 a 3 uur wat eet, dan verbrand je juist omdat lichaam dan niet om eten hoef te vragen