[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:27

Ik zie weer allemaal prachtige gezichten. Friem, Anc, Mondy <3

Flups welkom!

Ik verwaarloos het hier een beetje.. lees wel mee maar reageer bijna niet omdat het voor mij geen doen is van die enorme bijleesberichten te maken :o (net als dat ik al een week geen makeup draag omdat ik met mn gebroken poot niet in de slaapkamer kom :') en man heeft geen idee wat ik bedoel met neem Naked 3 en mn mascara even mee. Dan kijkt hij me aan.. uhhh hoe ziet het eruit :+

borstnoot

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:44

Heeel erg mooi Mondy!
Ik ga weer lekker tutten nu! *\o/*

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 21:32

Jans schreef:
Ik zie weer allemaal prachtige gezichten. Friem, Anc, Mondy <3

Flups welkom!

Ik verwaarloos het hier een beetje.. lees wel mee maar reageer bijna niet omdat het voor mij geen doen is van die enorme bijleesberichten te maken :o (net als dat ik al een week geen makeup draag omdat ik met mn gebroken poot niet in de slaapkamer kom :') en man heeft geen idee wat ik bedoel met neem Naked 3 en mn mascara even mee. Dan kijkt hij me aan.. uhhh hoe ziet het eruit :+

Hihi, hetzelfde hier. Of tenminste, ik heb wel tijd, maar ik ben qua make-up heel erg lui de laatste tijd dus meer dan mijn wenkbrauwen en mascara draag ik niet. Ook wel lekker voor mijn huid.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:25

Dankjewel voor jullie feedback! De eyeliner was inderdaad goed uitgevallen! Had daar 2 uur voor uitgetrokken zodat ik vaak kon oefenen :+ maar was na 1x klaar dus had veel tijd over vanmorgen haha :P

De blush is inderdaad een beetje to much. Had deze van de action als probeersel maar hij sloeg inderdaad wat te roze uit. Durfde het er niet meer af te halen :+ want ik was bang dat de rest dan ook weer opnieuw moest. Iemand tips om enkel de blush te verwijderen/verminderen zonder alles eraf te halen en er weer opnieuw op te brengen?

Friemel mooie look! Heel neutraal maar nét iets extra's :j staat je prachtig!
Oh DnT ik vindt dit je echt mooi staan! Oogt heel zacht en vriendelijk!
De wenkbrauwen zijn goed gelukt Mondy! Scheelt veel he, als die gewoon mooi zijn en je daar niet veel aan hoeft te doen :) Ik zelf ben ook nog opzoek om mijn wenkbrauwen goed op te maken want daar kan ik nog niet veel mee :P
Beterschap Jans!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:55

Zo, tijd om weer eens bij te lezen want dat is alweer veel te lang geleden := Begin maar gewoon een paar pagina's terug, ga niet alles quoten want dan wordt de post echt te lang.

Zag mooie nieuwe aanwinsten van Friem, leuke palettes! Grappig gedaan zo die letters. Mooie look ook ermee, jammer dat het een beetje weg valt op de foto.

Niniane die bruin/koper/gouden look is echt mooi gelukt, staat je goed <3

borstnoot ik ben nog steeds geen fan van de instabrows al zijn ze wat lichter, maar dat zal smaak zijn. Vind je ooglook wel enorm tof en strakke wing ook!

Die furry lips... wat :')

DS die rode liner staat je zó gaaf. Vaker doen! Al klinkt het eraf poetsen wel als hel :=
En die andere rood gouden look is ook al zo tof, on fire!!

Melati lekker heftige roze knalkleur :P Volgens mij kan je het goed hebben!

Neon een wing is ook lastig zeker als je een duidelijke vouw hebt naast je oog... ik maak hem vrij recht, dan zit hij niet zo in die vouw. Maar dat hangt ook heel erg af van de vorm van je oog etc.

Die Looxi zitten een paar gave kleurtjes bij *gaat op handen zitten*

Flups welkom! Ik heb wat donkerdere wenkbrauwen en wimpers van mezelf, maar ik teken mijn wenkbrauwen altijd iets bij dat vind ik net wat mooier staan :)
Ik denk dat pasteltinten en koper en dat soort kleuren jou ook mooi zouden staan!
En als ik per ongeluk teveel blush oid op doe dan doe ik er meestal gewoon weer een beetje foundation overheen :+

JKiya wat heb je mooie ogen!

kelliiee1993 ik zou het nog iets meer blenden aan de bovenkant, dan loopt het net wat mooier over en is het wat minder hard :)

DnT dat roze is mijn ding ook niet ik vind het je niet geweldig staan, maar die lipstick wel!

Mondy wat ga je hard vooruit. En ik vind je wenkbrauwen heel mooi zo! Staat een stuk netter en sprekender!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:10

Mooi Mondy, dat ziet er al heel anders uit.

Kellie, ziet er mooi uit hoor, gewoon een beetje langzaam steeds meer proberen, dan komt het vanzelf goed :) En het kan er altijd nog af he :P

Kaygee, mooie look weer. En ik vind het altijd leuk om te zien hoe lipstick kleuren bij iedereen anders uitpakken :)

Flups, mooi hoor, maar idd wel veel roze. Zijn je oogleden ook heel roze van zichzelf? Dan is een oogprimer een mooie uitkomst. Ook wanneer je een naturel look maakt, dat staat wellicht wat frisser :)

Mooie lieve look Friem.

Anc, ik vind je look niet zo, maar je ogen en lippen zijn los van elkaar wel mooi. De falsies kun je ook goed hebben!

Ik had donderdag een look met grijs, even gespiekt van Melati. Maar dus ook met mooie bruinachtige uitloop. Was er wel blij mee :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Had ook nog Mac Mehr op, maar die was er hier alweer wat af en had mn lippen ook weer heel droog gemaakt. Zucht...
Ben nu al 2 dagen hartstikke ziek, dus moet er niet over nadenken om make-up op mn hoofd te smeren :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:10

Zal ook weer eens een lookje plaatsen, het zijn telefoonfoto's dus niet de beste kwaliteit (m'n telefoon maakt de kleuren altijd heel raar/erg roze helaas).
Groen en bruin gebruikt uit het Garden of Eden palette van Sleek en Coconut van CP als liner :)
Ook voor het eerst eens nepwimpers geplakt, viel me nog mee. Moet alleen volgende keer wel echt m'n wimpers krullen want ze zaten netjes tegen de rand geplakt maar m'n eigen wimpers (die qua lengte bijna gelijk zijn) staken er wat onderuit zo. En de volgende keer de liner wat verder doortrekken, denk niet dat ze zonder liner te gebruiken zijn, want je ziet anders dat randje wel zitten (had hem nu ook niet ver genoeg doorgetrokken kwam ik toen ik ging plakken achter)

Afbeelding

En crappy kunstlicht foto van full face

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:35

Ik wil je wimpers... En je ogen... En je make-up skills :') Heel mooi!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:58

Fenrir wauw.... meer kan ik niet zeggen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:22

Mooi Jolien, ook mooie wenkies!
Wow Fenrir....

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:57

Jolien hele mooie kleuren! Staan je echt complimentair! Ik zou het bij jou mooo vinden als je met een zwart potloodje je bovenste waterlijn meeneemt (dus waar je wimpers beginnen, dat natte randje). Dat gaat het nog meer af maken en je wimpers lijken dan voller!
Je foundation lijkt ook beter te zitten, klopt dit?

En wauw fenrir jij beauty!! Nepwimpers staan je echt prachtig. Echt een goeie make up man :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:24

velvetblack schreef:
Jolien hele mooie kleuren! Staan je echt complimentair! Ik zou het bij jou mooo vinden als je met een zwart potloodje je bovenste waterlijn meeneemt (dus waar je wimpers beginnen, dat natte randje). Dat gaat het nog meer af maken en je wimpers lijken dan voller!
Je foundation lijkt ook beter te zitten, klopt dit?

En wauw fenrir jij beauty!! Nepwimpers staan je echt prachtig. Echt een goeie make up man :D

Thanks Elke. Waterlijntje vind ik altijd een beetje eng, omdat ik bang ben dat het in mn oog komt. Maar ik kan t altijd eens proberen :)

Fenrir, mooi weer hoor. Lijkt net of je blauwe mascara op hebt :P

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:24

Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens een fullface gedaan! Afbeelding
Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:34

Mondy je wordt echt steeds beter :o

Jolien,mooi! Ik vind de combinatie heel gaaf. :) ik mis aan de ene kant wel een highlight ergens, maar de combi is erg gaaf :)

Fenrir, wat een gave combinatie! Staat echt prachtig bij je ogen en echt mooi aangebracht :)

Melanie, ik vind het wel mooi :j Ik vind de wing wat minder. Die zou van mij wat minder aanwezig mogen zijn :)

Ik heb een nieuw pallet. Weet zo 1 2 3 niet welke maar hij is van NYC. Er zitten hele mooie kleuren in :) Goud met groentinten. Ik heb er ook een look meegemaakt, maar zoals altijd zie je het voor geen meter op de fotos haha.

Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik deze liquid lipsticks gekocht van NYC. Ze zijn echt enorm fijn!

Afbeelding

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:07

_Friemel schreef:
Flups je eyeliner is tof! Draag je blush? Ik vind hem dan wellicht iets te roze, als t je eigen wangen zijn dan voel ik je pijn, ik heb ook altijd beetje roze wangen daarom draag ik bewust geen blush :))

Kleuren komen echt 0,0 tot hun recht maar t is roze, lila en rose gold :D

Oeh vind dit wel een mooie combi! Subtiel en heel chique.

DnT schreef:
Die eyeliner ziet er super uit!
En ik wil ook zo'n wing kunnen :+

Mooie look Kel, nu wil ik dat palette ook... bedankt!
:')

Ik heb vandaag eens roze geprobeerd.
Blijkt maar weer dat dat gewoon niet mijn kleur is.
Het misstaat niet, maar het is gewoon niet ik!
Lipstick ben ik wel weg van, maar is wel echt een lente/zomer kleur (JS Rose Matter).
En mijn falsies zitten eindelijk een keer goed *\o/*

Rose Matter staat ook echt iedereen goed. En die falsies!!

Joolien schreef:
Ik had donderdag een look met grijs, even gespiekt van Melati. Maar dus ook met mooie bruinachtige uitloop. Was er wel blij mee :)

Had ook nog Mac Mehr op, maar die was er hier alweer wat af en had mn lippen ook weer heel droog gemaakt. Zucht...
Ben nu al 2 dagen hartstikke ziek, dus moet er niet over nadenken om make-up op mn hoofd te smeren :P

Leuke combi. Je kan het goed hebben.

Fenrir schreef:
Zal ook weer eens een lookje plaatsen, het zijn telefoonfoto's dus niet de beste kwaliteit (m'n telefoon maakt de kleuren altijd heel raar/erg roze helaas).
Groen en bruin gebruikt uit het Garden of Eden palette van Sleek en Coconut van CP als liner :)
Ook voor het eerst eens nepwimpers geplakt, viel me nog mee. Moet alleen volgende keer wel echt m'n wimpers krullen want ze zaten netjes tegen de rand geplakt maar m'n eigen wimpers (die qua lengte bijna gelijk zijn) staken er wat onderuit zo. En de volgende keer de liner wat verder doortrekken, denk niet dat ze zonder liner te gebruiken zijn, want je ziet anders dat randje wel zitten (had hem nu ook niet ver genoeg doorgetrokken kwam ik toen ik ging plakken achter)

Mooie mens jij ook. Staat je echt heel goed dit.

Bijleespost tot zover ik terug kon quoten. :D Heb weer mooie dingen voorbij zien komen dames.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:07

Ik zal ook maar eens voor het eerst een full face plaatsen :Y)

Afbeelding

Afbeelding

M'n wenkbrauwen wilden vandaag niet meewerken maar ach D: En hormonale acne rond 'die tijd van de maand' is ook geen pretje :')

Fenrir, die eyeliner van je is prachtig!

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:49

Afbeelding
Mijn make up voor vanavond. Tips zijn erg welkom want ik ben een make up ramp.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:22

Blijft leuk om hier mee te lezen en inspiratie op te doen!

Jolien, mooie look! Ik houd wel iets meer van de bruin- dan van de grijstinten, maar dit staat je ook niet verkeerd.
Fenrir, prachtig <3
Melanie, mooi! Eyeliner mag van mij ook wel iets dunner.
Fair, erg mooi! Vind het kleurverloop super. Ook mooie liquids, die oranje is wel gedurfd, ben benieuwd hoe hij je staat.
Tytonidae, mooie, grote ogen heb je! Make up ziet er ook netjes uit. Ik denk dat een wat donkerdere lipkleur je gezicht nog net wat meer laat spreken.
Lisa, nou dat zou ik zeker geen ramp noemen hoor! Prachtige egale huid heb je en mooie lipstick gekozen. Ik denk dat je een iets zwaardere ooglook ook wel kan hebben en je wenkbrauwen mogen van mij wel wat meer in vorm worden gebracht.

Ik heb de afgelopen tijd heel weinig gemake-upt, maar heb me laatst wel laten adviseren bij de Douglas voor een nieuwe foundation en lipstick en het leek me wel leuk om 3 foto's te laten zien: 1 helemaal naturel (heel charmant :') *kuch*), 1 alleen foundation en 1 met de rest van de make-up. Tips altijd welkom!

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 00:52

Tytonidae schreef:

[ [url=m/vbdlBY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/p5oUox.jpg]Afbeelding[/url] ]

M'n wenkbrauwen wilden vandaag niet meewerken maar ach D: En hormonale acne rond 'die tijd van de maand' is ook geen pretje :')

Jaa eindelijk een keer jouw gezichtje hier! Ik vind je wenkbrauwen juist mooi? Wat is er mis mee?

Lisa waar zou je tips over willen? :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 08:42

Ik vind je wenkbrauwen ook erg mooi! Mooie vorm en breedte!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:16

Joolien schreef:
[ [url=m/6d5V90.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dXzxoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B35RJa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw joolien, deze look staat ontzettend goed bij je !!

Fenrir schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

/Wederom prachtig <3 De wimpers laten jouw anders toch al knallende ogen nog meer knallen...zo gaaf !

melanie0906 schreef:
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens een fullface gedaan! [ [url=m/yMDtAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJPkjE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi look hoor :j

Fair schreef:

Jolien,mooi! Ik vind de combinatie heel gaaf. :) ik mis aan de ene kant wel een highlight ergens, maar de combi is erg gaaf :)

Fenrir, wat een gave combinatie! Staat echt prachtig bij je ogen en echt mooi aangebracht :)

Melanie, ik vind het wel mooi :j Ik vind de wing wat minder. Die zou van mij wat minder aanwezig mogen zijn :)

Ik heb een nieuw pallet. Weet zo 1 2 3 niet welke maar hij is van NYC. Er zitten hele mooie kleuren in :) Goud met groentinten. Ik heb er ook een look meegemaakt, maar zoals altijd zie je het voor geen meter op de fotos haha.

[ [url=m/JcQ9ly.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e6J5GD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0ZuQCn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pzzS3V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi !!! Je bril staat je ook echt ontzettend gaaf zo <3
mooie aankopen ook, vooral de onderste kleur is super !

Tytonidae schreef:

Ook hier een die je wenkbrauwen top vind ! Heb je wat blush op? Ik denk dat dat je gezicht echt zo mooi uit laat komen :j

lisa_xxx schreef:
[ [url=m/lbyYut.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie ooglook hoor !! Ik zou zelf proberen met een borsteltje je wenkbrauwen iets meer te temmen :)

Jettie schreef:
Ik heb de afgelopen tijd heel weinig gemake-upt, maar heb me laatst wel laten adviseren bij de Douglas voor een nieuwe foundation en lipstick en het leek me wel leuk om 3 foto's te laten zien: 1 helemaal naturel (heel charmant :') *kuch*), 1 alleen foundation en 1 met de rest van de make-up. Tips altijd welkom!

[ [url=m/znLgh3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh dat is een leuk idee zo ! Je ziet het verschil heel goed, erg mooi !!!

Hier dan mijn look met blouse vandaag :D Echt verliefd erop en toch stat het heel anders als met donker haar ( staat jou net iets mooier vind ik zelf shizzle :)) )

Ogen rustig gehouden met lichte bruine tinten en falsie.
Lippen de liquid Blast Off van smashbox

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:59

Fair schreef:

Die bril staat je idd mooi! Mooie rustige look. Ik vind alleen je wenkbrauwen wat warm, ik denk dat assig je mooier staat. Dan oogt het natuurlijker en vallen andere punten in je gezicht meer op :)

Mondy, zo'n felle kleur haalt je gezicht altijd zo mooi op! Top kleur ook. En de bekende blouse haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:10

Die blouse staat jou ook mooi, en mooie combi met die lipstick!!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:15

Flups schreef:
De blush is inderdaad een beetje to much. Had deze van de action als probeersel maar hij sloeg inderdaad wat te roze uit. Durfde het er niet meer af te halen :+ want ik was bang dat de rest dan ook weer opnieuw moest. Iemand tips om enkel de blush te verwijderen/verminderen zonder alles eraf te halen en er weer opnieuw op te brengen?

Ik ga dan nog even met de kwast of spons waarmee ik m'n foundation heb aangebracht over de blush heen met deppende beweging, zo veeg je het niet uit mar wordt het wel wat minder heftig.

Fenrir schreef:
JKiya wat heb je mooie ogen!

:o Dank je!

Joolien schreef:
[ [url=m/6d5V90.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dXzxoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B35RJa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoop dat je je inmiddels al iets beter voelt! Ik vind je look mooi, die combi met grijs en bruin is neutraal maar toch weer eens iets anders. Je gezichtsmakeup vind ik er ook netjes op zitten, mooi geheel zo!

Fenrir schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

PRACHTIG! Wie heeft er hier nou mooie ogen! Heel gaaf die combi met die liner en ik vind je wimpers nog best 'natuurlijk', ik zie helemaal geen plakrand zitten. Knap gedaan <3

melanie0906 schreef:
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens een fullface gedaan! [ [url=m/yMDtAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJPkjE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er goed uit zo alles bij elkaar, je liner ziet er op de onderste foto wat dunner uit en dat vind ik iets mooier, maar ik doe het je alsnog niet na.

Fair schreef:

Staat goed je bril! En mooie look, beetje goudgroen, ik hou er van.
Benieuwd naar die liquids, ook eens naar kijken. Die kleur die je op hebt staat goed!

Tytonidae schreef:

Niet zo boos kijken, je ziet er mooi uit! Je wenkbrauwen vind ik netjes hoor, maar ik snap dat je daar soms dingen aan ziet waarvan een ander denk 'Waar heb je het over'. Heel herkenbaar :+

lisa_xxx schreef:
[ [url=m/lbyYut.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit noem ik toch zeker geen ramp! Mooie kleuren oogschaduw bij elkaar, heel sprekend. Misschien je wenkbrauwen nog wat bijwerken, denk dat het dan nog krachtiger staat.

Jettie schreef:
Blijft leuk om hier mee te lezen en inspiratie op te doen!

[ [url=m/znLgh3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk die foto's naast elkaar! Je bent nog helemaal jezelf met makeup op, heel mooi gedaan.

Mondy schreef:
Hier dan mijn look met blouse vandaag :D Echt verliefd erop en toch stat het heel anders als met donker haar ( staat jou net iets mooier vind ik zelf shizzle :)) )

Ogen rustig gehouden met lichte bruine tinten en falsie.
Lippen de liquid Blast Off van smashbox

[ [url=m/ArnYDF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die blouse <3 Je lipstick staat ook prachtig, wat knalt dat lekker!

Ik kijk een beetje naar een pallet om zelf samen te stellen: Iemand al bij de eyeshadow bar van de NYX winkel geweest? Hoe zijn de losse pans?

En heeft iemand ervaring met de Freedom losse pans die je bij boozy kunt kopen? Ik begreep dat die van Makeup Obsession losse pans nogal verschillen in pigmentatie.

Wat ik kan zien zijn de pans van Nabla niet alleen heel mooi maar ook vrij groot, klopt dat? Zijn die blush pans even groot? Ja sorry, ik heb veel vragen ;)

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:09

Ik kan niet meer editten maar ik ben thuis vandaag en heb ook geprobeerd wat meer te doen met oogschaduw dan een vrij neutrale look, ik krijg het alleen voor geen meter op de foto. Ik heb het Sleek Arabian Nights pallette gebruikt:

Afbeelding

En dan Sheherazade's Tale en Aladdin's Lamp op het ooglid, wat bronzer en Valley of Diamonds in de crease en buitenste ooghoek en Stallion wat extra aangezet. Kleuren zijn wel wat minder intens dan op de swatches, maar het is in het echt wel weer wat dieper/roder dan op de foto.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mislukte foto's zijn stom! Maar hier zie je de kleuren nog het beste :')

Ik had nog niks op m'n lippen.