Flups welkom!
Ik verwaarloos het hier een beetje.. lees wel mee maar reageer bijna niet omdat het voor mij geen doen is van die enorme bijleesberichten te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ik zie weer allemaal prachtige gezichten. Friem, Anc, Mondy
Flups welkom!
Ik verwaarloos het hier een beetje.. lees wel mee maar reageer bijna niet omdat het voor mij geen doen is van die enorme bijleesberichten te maken(net als dat ik al een week geen makeup draag omdat ik met mn gebroken poot niet in de slaapkamer kom
en man heeft geen idee wat ik bedoel met neem Naked 3 en mn mascara even mee. Dan kijkt hij me aan.. uhhh hoe ziet het eruit
velvetblack schreef:Jolien hele mooie kleuren! Staan je echt complimentair! Ik zou het bij jou mooo vinden als je met een zwart potloodje je bovenste waterlijn meeneemt (dus waar je wimpers beginnen, dat natte randje). Dat gaat het nog meer af maken en je wimpers lijken dan voller!
Je foundation lijkt ook beter te zitten, klopt dit?
En wauw fenrir jij beauty!! Nepwimpers staan je echt prachtig. Echt een goeie make up man
_Friemel schreef:Flups je eyeliner is tof! Draag je blush? Ik vind hem dan wellicht iets te roze, als t je eigen wangen zijn dan voel ik je pijn, ik heb ook altijd beetje roze wangen daarom draag ik bewust geen blush
Kleuren komen echt 0,0 tot hun recht maar t is roze, lila en rose gold
DnT schreef:Die eyeliner ziet er super uit!
En ik wil ook zo'n wing kunnen![]()
Mooie look Kel, nu wil ik dat palette ook... bedankt!
Ik heb vandaag eens roze geprobeerd.
Blijkt maar weer dat dat gewoon niet mijn kleur is.
Het misstaat niet, maar het is gewoon niet ik!
Lipstick ben ik wel weg van, maar is wel echt een lente/zomer kleur (JS Rose Matter).
En mijn falsies zitten eindelijk een keer goed
Joolien schreef:Ik had donderdag een look met grijs, even gespiekt van Melati. Maar dus ook met mooie bruinachtige uitloop. Was er wel blij mee
Had ook nog Mac Mehr op, maar die was er hier alweer wat af en had mn lippen ook weer heel droog gemaakt. Zucht...
Ben nu al 2 dagen hartstikke ziek, dus moet er niet over nadenken om make-up op mn hoofd te smeren
Fenrir schreef:Zal ook weer eens een lookje plaatsen, het zijn telefoonfoto's dus niet de beste kwaliteit (m'n telefoon maakt de kleuren altijd heel raar/erg roze helaas).
Groen en bruin gebruikt uit het Garden of Eden palette van Sleek en Coconut van CP als liner![]()
Ook voor het eerst eens nepwimpers geplakt, viel me nog mee. Moet alleen volgende keer wel echt m'n wimpers krullen want ze zaten netjes tegen de rand geplakt maar m'n eigen wimpers (die qua lengte bijna gelijk zijn) staken er wat onderuit zo. En de volgende keer de liner wat verder doortrekken, denk niet dat ze zonder liner te gebruiken zijn, want je ziet anders dat randje wel zitten (had hem nu ook niet ver genoeg doorgetrokken kwam ik toen ik ging plakken achter)
Tytonidae schreef:Ik zal ook maar eens voor het eerst een full face plaatsen![]()
[ [url=m/vbdlBY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p5oUox.jpg]Afbeelding[/url] ]
M'n wenkbrauwen wilden vandaag niet meewerken maar ach D: En hormonale acne rond 'die tijd van de maand' is ook geen pretje![]()
Fenrir, die eyeliner van je is prachtig!
Joolien schreef:Ik had donderdag een look met grijs, even gespiekt van Melati. Maar dus ook met mooie bruinachtige uitloop. Was er wel blij mee
[ [url=m/6d5V90.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dXzxoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B35RJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had ook nog Mac Mehr op, maar die was er hier alweer wat af en had mn lippen ook weer heel droog gemaakt. Zucht...
Ben nu al 2 dagen hartstikke ziek, dus moet er niet over nadenken om make-up op mn hoofd te smeren
Fenrir schreef:
melanie0906 schreef:Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens een fullface gedaan! [ [url=m/yMDtAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJPkjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Mondy je wordt echt steeds beter
Jolien,mooi! Ik vind de combinatie heel gaaf.ik mis aan de ene kant wel een highlight ergens, maar de combi is erg gaaf
Fenrir, wat een gave combinatie! Staat echt prachtig bij je ogen en echt mooi aangebracht
Melanie, ik vind het wel mooiIk vind de wing wat minder. Die zou van mij wat minder aanwezig mogen zijn
Ik heb een nieuw pallet. Weet zo 1 2 3 niet welke maar hij is van NYC. Er zitten hele mooie kleuren inGoud met groentinten. Ik heb er ook een look meegemaakt, maar zoals altijd zie je het voor geen meter op de fotos haha.
[ [url=m/JcQ9ly.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e6J5GD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook heb ik deze liquid lipsticks gekocht van NYC. Ze zijn echt enorm fijn!
[ [url=m/0ZuQCn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pzzS3V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tytonidae schreef:Ik zal ook maar eens voor het eerst een full face plaatsen![]()
M'n wenkbrauwen wilden vandaag niet meewerken maar ach D: En hormonale acne rond 'die tijd van de maand' is ook geen pretje![]()
lisa_xxx schreef:[ [url=m/lbyYut.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn make up voor vanavond. Tips zijn erg welkom want ik ben een make up ramp.
Jettie schreef:Ik heb de afgelopen tijd heel weinig gemake-upt, maar heb me laatst wel laten adviseren bij de Douglas voor een nieuwe foundation en lipstick en het leek me wel leuk om 3 foto's te laten zien: 1 helemaal naturel (heel charmant*kuch*), 1 alleen foundation en 1 met de rest van de make-up. Tips altijd welkom!
[ [url=m/znLgh3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Mondy je wordt echt steeds beter
Jolien,mooi! Ik vind de combinatie heel gaaf.ik mis aan de ene kant wel een highlight ergens, maar de combi is erg gaaf
Fenrir, wat een gave combinatie! Staat echt prachtig bij je ogen en echt mooi aangebracht
Melanie, ik vind het wel mooiIk vind de wing wat minder. Die zou van mij wat minder aanwezig mogen zijn
Ik heb een nieuw pallet. Weet zo 1 2 3 niet welke maar hij is van NYC. Er zitten hele mooie kleuren inGoud met groentinten. Ik heb er ook een look meegemaakt, maar zoals altijd zie je het voor geen meter op de fotos haha.
Flups schreef:De blush is inderdaad een beetje to much. Had deze van de action als probeersel maar hij sloeg inderdaad wat te roze uit. Durfde het er niet meer af te halenwant ik was bang dat de rest dan ook weer opnieuw moest. Iemand tips om enkel de blush te verwijderen/verminderen zonder alles eraf te halen en er weer opnieuw op te brengen?
Fenrir schreef:JKiya wat heb je mooie ogen!
[ [url=m/6d5V90.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dXzxoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B35RJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fenrir schreef:Zal ook weer eens een lookje plaatsen, het zijn telefoonfoto's dus niet de beste kwaliteit (m'n telefoon maakt de kleuren altijd heel raar/erg roze helaas).
Groen en bruin gebruikt uit het Garden of Eden palette van Sleek en Coconut van CP als liner![]()
Ook voor het eerst eens nepwimpers geplakt, viel me nog mee. Moet alleen volgende keer wel echt m'n wimpers krullen want ze zaten netjes tegen de rand geplakt maar m'n eigen wimpers (die qua lengte bijna gelijk zijn) staken er wat onderuit zo. En de volgende keer de liner wat verder doortrekken, denk niet dat ze zonder liner te gebruiken zijn, want je ziet anders dat randje wel zitten (had hem nu ook niet ver genoeg doorgetrokken kwam ik toen ik ging plakken achter)
[ Afbeelding ]
En crappy kunstlicht foto van full face
[ Afbeelding ]
melanie0906 schreef:Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens een fullface gedaan! [ [url=m/yMDtAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJPkjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Ik heb een nieuw pallet. Weet zo 1 2 3 niet welke maar hij is van NYC. Er zitten hele mooie kleuren inGoud met groentinten. Ik heb er ook een look meegemaakt, maar zoals altijd zie je het voor geen meter op de fotos haha.
lisa_xxx schreef:[ [url=m/lbyYut.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn make up voor vanavond. Tips zijn erg welkom want ik ben een make up ramp.
Jettie schreef:Blijft leuk om hier mee te lezen en inspiratie op te doen!
Ik heb de afgelopen tijd heel weinig gemake-upt, maar heb me laatst wel laten adviseren bij de Douglas voor een nieuwe foundation en lipstick en het leek me wel leuk om 3 foto's te laten zien: 1 helemaal naturel (heel charmant*kuch*), 1 alleen foundation en 1 met de rest van de make-up. Tips altijd welkom!
[ [url=m/znLgh3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Hier dan mijn look met blouse vandaagEcht verliefd erop en toch stat het heel anders als met donker haar ( staat jou net iets mooier vind ik zelf shizzle
)
Ogen rustig gehouden met lichte bruine tinten en falsie.
Lippen de liquid Blast Off van smashbox
[ [url=m/ArnYDF.jpg]Afbeelding[/url] ]