spicegirl schreef:wat kl*te weer voor je.
was je er eindelijk vanaf ( de medische molen), zit je er weer in, bah !
heb jij geen hartfilmpje van tevoren gehad ?
ik wel..
Ja van te voren ook een ecg gehad en in december toen ik geopereerd was ook. Toen hadden ze al een kleine afwijking geconstateerd en aangegeven dat dat mogelijk een reactie nog van de operatie was omdat ze vlak bij het hart zijn geweest. Ook is mijn hart een klein stukje verschoven en dat kan dezelfde afwijking op het ecg geven. Het is echter raar dat die afwijking ten opzichte van december erger geworden is. Ze gaan nu kijken of er beschadigingen aan de bloedvaten zijn door misschien toch de bestralingen en de chemo of toch een andere oorzaak. Ik wacht het wel weer af. Ik wordt er zo langzaam ook niet meer anders van. Laat ze er maar mooi maar kijken. Als er wel iets is hoop ik dat er weer oplossingen zijn. Stiekem vind ik het nog best wel spannend ook. Maar laat ze het maar mooi onderzoeken. Des te eerder weer ik wat er is.
Wat ik eigenlijk best wel raar vind was dat de huisartsenpost eerst zoiets had van de klachten vallen wel mee. Tot ik vertelde dat ik slokdarmkanker had gehad. Toen werd ik ineens wel terug gebeld door de doktersassistente.ze vond mijn klacht niet zo veel weg erg en dacht aan spierpijn/ verreking. Toen ik zei dat ik belde ook omdat ik slokdarmkanker had gehad zette ze het door naar de assistente. Ik snap ook wel dat je niet belt voor een pijntje maar dit was gewoon beangstigend.
Ach we zien wel weer wat er uit de onderzoeken komt.