Nadat ik thuis was gekomen, had ik toch weer even die zere voeten, maar het was lang niet zo erg als de vorige keer, toen kon ik een paar uur niet fatsoenlijk lopen, maar nu was het na een klein half uurtje al zo goed als weg.
Ik had 30 ook wel gered (maar die kon ik nu niet kiezen het was óf 25 óf 40 en 40 dat vond ik nog net even een brug te ver
. Morgen wilde ik nog bij mij in de buurt een kleine 18/20 km lopen en dan volgende week ( mits het weer oké is) een keertje 30 km in Etten-Leur lopen, had eigenlijk Made gekozen maar EL is dichterbij
en heeft de mogelijkheid om 30 te lopen.
.En dan maar even een pas op deadline plaats maken. Ik ben benieuwd wat mijn lijf gaat doen als ik echt in de hooikoortstijd terecht kom, vrees dat dat ook nog een uitdaging gaat worden.Nu heb ik er weinig last van met al dat koude weer en regen maar zodra het warmer en droger wordt
we hebben er 2 dagen over gedaan, gezien we beide een backpack van 15 kg bij hadden
misschien een volgende keer.
, een blessure opgelopen, de pijn zit in mijn linkerbovenbeen/lies als ik langzamer loop dan normaal heb ik er geen last van maar dan krijg ik weer last van mijn linkervoet, ter hoogte van de bal van je voet en het is telkens na 1.5 u lopen, kan de klok er op gelijk zetten. Vandaag ook weer precies na 1.5 uur gaat mijn voet zeer doen en waar dat nu precies aan ligt ,geen idee.

zonde, het leek af en toe LOTR wel!
. Dus dat schiet niet echt op
dus toen na 15 km besloten om verder te gaan op de 30 route. Maar daar een fout gemaakt, want ik kwam toch op de 40 terecht. Na 26 km totaal kwam ik een prachtig terras tegen ( 
Prachtig zeg. Knap gedaan ook!