Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 20:08

Ik ben donderdag bij mijn fysiotherapeut geweest (was leuk om weer even te zijn :') ). Hij heeft mijn rug nagekeken, op twee stroeve plekjes zat alles zoals het hoorde. Was maar twee keer 'knak'.
Morgen ga ik zelfstandig aan de slag met de oefeningen die hij me heeft voorgeschreven.
Onder andere plank, legpress, balans op de bal, apparaten voor mijn schouders en de crosstrainer.
Heb er weer helemaal zin in! :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 19:44

Stilte :o

Goed, ik ben dus twee keer bij de sportschool geweest. Merk wel dat ik bijvoorbeeld echt niet lang meer kan planken maar mijn conditie is wel redelijk en ik heb idg geen rugpijn na de oefeningen.
Ik doe veel verschillende dingen, maar grotendeels buik/rug. Dus echt plank, super man, sit-ups (beperkt omdat het niet goed is voor je rug), plank met benen op trekken, en dat apparaat waarbij je 'hangt' en je benen recht naar voren trekt (Hoe heet dat ding?).
Voor mijn armen en schouders een soort roeien maar dan alleen armen, pull en een waarbij je je armen naar binnen duwt met gewicht.
Benen doe ik lunges, fietsen, steps en leg push.
En dan cardio nog de crosstrainer en fietsen. Loop natuurlijk ook af en toe hard. Maar de cardio doe ik vooral om mijn spieren op te warmen. :o
Doe ook dingen hiernaast maar dat zijn squats en andere dingen die heel veel verschillende spieren doen.

Doe ook niet alles op een dag :P

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:47

Lekker bezig AlwaysH
Bij mij gaat het de ene week echt lekker (lees 3 keer in de week sporten) en de andere week rukkkk... alla 1 keer of geen keer haha
Ik heb me nu wel ingeschreven voor de spinning groep, dit heb ik nu 3 keer gedaan en vind ik wel erg leuk om te doen. Dus doel momenteel is 1 keer in de week spinning, minimaal 1 keer gewoon heen op de fitnessen (liever nog 2 keer) en meer op de fiets over al na toe.. We wonen buiten af, dus in de winter erg makkelijk om de auto maar te pakken, maar de laatste tijd doe ik veel op de fiets!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 19:53

Eens per week is toch ook al iets? Soms kan je gewoon niet vaker! Tenzij het aan je motivatie ligt en niet de tijd.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:34

Uhhh nee ligt aan de motivatie whaha!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:38

Heb dat ook hoor. Deze week wordt ook maar 1x en hoop volgende week toch minimaal 2x te gaan. :=

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 18:58

Hoe gaat het hier dames? :)

Ik heb inmiddels dus een abonnement bjj de sportschool. Inmiddels weer op zoek naar nieuwe kleding voor motivatie :o
Morgen ga ik 's ochtends mee als ik al wakker ben, heb vier dagen van 07:00 gewerkt dus ben doodop.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 18:41

Lekker Always! Heb je een onbeperkt abbo? En ga je gewoon fitnessen of groepslessen doen?

Ik ben gister voor het eerst sinds anderhalve maand ook weer geweest. Ben ziek geweest, op vakantie geweest en een motivatie ala 0,0 haha

Wil nu weer elke week minimaal 1 keer na de spinning en wil ook sowieso 1 keer in de week gaan fitnessen.