[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:34

Het is dit weekend tattoo conventie in Brussel. Altijd leuk om daar eens rond te kijken welke stijl je mooi vindt.

Wij gaan ook terug. Geen plannen om deze keer spontaan met een tattoo terug te komen :P maar zeg nooit nooit...

Tigress: sterkte :(:)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 07:41

Selina schreef:
Ik word genegeerd door de tattoo artist dus ik moet maar een nieuwe zoeken. Beetje iemand die allround is. Ga wel even de websites af in de OP.

Huh.. Waarom dat dan? :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:18

Cubone schreef:
Selina schreef:
Ik word genegeerd door de tattoo artist dus ik moet maar een nieuwe zoeken. Beetje iemand die allround is. Ga wel even de websites af in de OP.

Huh.. Waarom dat dan? :=

Ze zal me wel vergeten zijn. Ben de hele week al mensen herinneringsmails aan het sturen, geen zin om daar ook achteraan te gaan :P

Judass

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:45

Meestal hebben ze het gewoon druk, bel anders even.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:31

Mijn favoriete artist die eigenlijk in Engeland zit doet guest spots in Amsterdam en ik ben echt verschrikkelijk aan het twijfelen of ik ga mailen :n

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:47

Ik lees al een flinke tijd mee en wil nu ook een tattoo laten zetten maar loop tegen iets aan dus wil graag jullie advies!

Ik heb na goed verdiepen een artist gekozen, maar deze eist dat ik direct na het ontwerp de tattoo moet laten zetten.

Het zit zo, ik ben aan het emailen met een vrij bekende tattoeerder en die vind het niet ok als ik tussen het ontwerpen en het zetten een half uurtje neem om er over na te denken. Ook wil deze persoon niet een aparte ontwerp afspraak maken want het ontwerp is altijd direct goed. Ik geloof direct dat dat vaak zo is maar het is toch niet zo gek dat ik een nadenkpauze wil? Een half uur is al genoeg, het toch een big deal en diegene ontwerpt iets origineels op basis van een aantal ideeen van mij.

Ik ben niet ervaren en vraag me nu ernstig af of dit zo'n gek verzoek is..

Graag jullie mening want ik wordt hier toch knap onzeker van!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:52

Ik ken er inderdaad eentje die zo werkt. Dat is een keuze die je zelf moet maken. Persoonlijk zou ik het niet kunnen. Iets moet groeien bij mij. Voortschrijdend inzicht. Het is toch iets waar je de rest van je leven tegenaan moet kijken.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:52

Als je je daarbij niet goed voelt moet je het niet doen. Ik snap heel goed dat je niets iets op je lichaam wilt waar je niet 100% zeker over bent.

En de artiest waarbij je wilt heeft het waarschijnlijk zo druk dat hij geen tijd heeft om op jou oordeel te gaan zitten wachten. Voor jou 10 anderen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:53

Ik denk dat de artist dit doet omdat het maken van een ontwerp toch redelijk wat tijd en moeite in beslag neemt. Ik vind het ergens wel begrijpelijk, maar ik snap dat je zoiets niet fijn vind, ik zou er zelf ook nooit voor kiezen!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:35

Ik heb het bij mijn tattoo wel gedaan, toen ik daar kwam had ze het ontwerp klaar, deze was eigenlijk perfect dus gelijk laten zetten. Had wel van tevoren allemaal plaatjes gestuurd van wat ik wilde en het was een vrij klein plaatje waar je weinig aan kon veranderen, bij jou is dat misschien anders?
Als je heel specifiek in je hoofd hebt hoe iets moet worden en je krijgt geen tijd om na te denken zou ik het niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:46

Ik zou dat voor je eerste tattoo sowieso biet doen. Straks ben je niet direct blij met het ontwerp maar voel je je opgelaten ofzo en laat je m toch zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:47

Als je dat opgelaten gevoel niet hebt dan zal hij hem heus wel willen aanpassen als je je niet prettig voelt bij het ontwerp hoor :) Mijn artist heeft regelmatig nog urenlang zitten tekenen terwijl de afspraak eigenlijk al lang begonnen was. Sindsdien stuurt hij me foto's van de tekening voordat ik langskom :))

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:39

Zolang je durft zeggen dat het nog niet is wat je voor ogen had, als het tegenvalt, zou ik het wel wagen... Ben je bang dat je niks durft zeggen dan misschien beter niet.

Mijn tattoo heb ik laten zetten op een conventie, door een Portugees. Een beetje "nu of over een jaar wanneer het opnieuw conventie is :P " Zijn stijl sprak me enorm aan, maar hij heeft het ontwerp nog 2 x aangepast (de 2de keer zat ik ernaast en echt lijntje voor lijntje zoals ik het wou). Toen heb ik hem meteen laten zetten en nu jaar later nog steeds erg blij mee :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:33

:wave:

Ik lees hier altijd stiekem mee omdat ik het ontzettend leuk vind om jullie tatoeages te 'volgen'.
Zelf ben ik geen held, maar vind het wel leuk om te zien allemaal!

Ik kwam dit item vanochtend tegen in de krant en moest meteen aan jullie denken!
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... -zat.dhtml

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:37

Cayenne schreef:
:wave:

Ik lees hier altijd stiekem mee omdat ik het ontzettend leuk vind om jullie tatoeages te 'volgen'.
Zelf ben ik geen held, maar vind het wel leuk om te zien allemaal!

Ik kwam dit item vanochtend tegen in de krant en moest meteen aan jullie denken!
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... -zat.dhtml

Wat erg zeg, dat van die rug vooral. Ik vind het goed dat ze dit onder de aandacht brengen, er wordt vaak toch veel te makkelijk gedacht over (en dus gebruik gemaakt van) thuis-tatoeëerders. Tsja, en dan loop je daar met je verminkte lichaam waarvan je eventuele opknapkosten dus niet kunt betalen (of het niet eens meer mogelijk is).. :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:43

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:14

Wow, die rug is echt heel erg! En super groot meteen ook...

Ik heb de artist een berichtje gestuurd dat ik toch de grootte wat aan wil passen. Hij raadde aan om niet te klein te gaan en we hadden ongeveer 10 cm x 4 afgesproken, maar ik heb het even op mijn arm getekend en het is voor mijn smaak iets te groot. Hopelijk word 'ie nu iets van 7 x 4. Ik heb gezegd dat ik erg benieuwd ben, hopelijk krijg ik het design snel. Vrijdag nog maar een week *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:28

Ik dacht ook tijdens mijn afspraak alleen tekenen, andere keer zetten.
Maar toen ze klaar was met tekenen zij ze, nou ga maar liggen :wow:
Had nog niet geluncht ook dus snel broodje naar binnen gepropt en maar gaan liggen.

Geen spijt van :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:49

Nog 10 dagen en mijn arm is weer wat fleuriger!! *\o/*

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:03

Wauw die rug is wel heel erg :oo

Kan het kloppen dat mijne nu al best wel jeukt? Zitten verder geen korsten op verder, is bijna niet rood meer alleen nog wat beurs. Heb hem zaterdag laten zetten.
Smeer hem 2 tot 3x per dag in met bepanthen.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:08

jeuk is vaak goed, teken dat het geneest :j

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 02:22

Hai!

Ik lees al een tijdje mee en vond het nu wel tijd om zelf eens iets te plaatsen.
Ik ben namelijk opzoek naar een artist doe strakke lijnen kan teken; of nouja eigenlijk niet :')

http://i63.tinypic.com/70i52h.jpg

Het liefste omgeving Leeuwarden.
Zelf heb ik al een paar tips her en der gekregen maar ik was benieuwd of jullie ook nog een leuke artist wisten!!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 02:58

Op de Weerd zit er één waar ik wel goeie verhalen over heb gehoord en wat ik op de site zag, zag er ook wel goed uit. Ben zelf ook zoekende maar vind het doodeng om een keuze te maken :=

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:27

Hallo! Ik kom even binnen vallen.
Ik heb in 2012 een tattoo laten zetten in Polen. Heel impulsief :=
Ik ben er wel erg blij mee. Hij moet alleen brood nodig bijgewerkt worden. Het is niet de mooiste kwa lijn werk. Nou kan ik moeilijk even terug naar die shop gaan want ik kom nou niet bepaald regelmatig in Polen
Nou heb ik een shop gevonden in Alkmaar die me wel aanspreekt maar zou graag jullie mening horen over zijn werk.
https://m.facebook.com/tattoopim/

Mijn Poolster :+
Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:47

vind hem ook helemaal niet mooi gezet :o