Quir schreef:Dat was dezelfde zonnebloem, maar ik geloof niet dat t iets uit maakt en er nu toe doet?
Die wond zit er, zelf gedaan of niet doet er nu niet toe. Die wond moet mooi gaan herstellen en niet verder weg gaan rotten.
Schreeuw om aandacht vind ik nogal wat. Zelf verwonding is lang niet altijd een schreeuw om aandacht. Zo zie ik dit topic ook niet (anders kan je elk topic wel als een schreeuw om aandacht gaan zien).
Ik denk dat t nu veel belangrijker is ts te steunen en helpen waar kan en niet deze discussie hier te gaan voeren. Wordt ts én de wond echt niet beter van.
Het is niet een kleine infectie, die wond is enorm en rot in feite gewoon en heeft hele goede, snelle en adequate behandeling nodig.
Sterkte zonnebloem.![]()
Hopelijk gaat de wond nu wel weer snel de goede kant uit!
Ik denk dat automutilatie er wel degelijk toe doet. Steunen in het geval van een "normale" wond is een tikkeltje anders dan steunen inzake een wond die veroorzaakt is door de patiënt. Het steunen kan in dat geval als plezierige aandacht ervaren worden.
Ik hoop dat TS de juiste zorg krijgt in de vorm van wondgenezing + psychische zorg!