Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:59

Hè wat naar laughterline! :\ Beterschap! :(:)

Whaha Domi, verval is het goede woord inderdaad. :)) Jij bent ook al ver zeg! Hoe ging w8d2? Bij mij ging die echt heel slecht, dus ben wel benieuwd hoe die bij jou ging! :)

Nathalie, ik ook. Ik doe alles maar gewoon, zo lang het maar niet heel vroeg of laat is. Dat half uurtje. := En het scheelt dat we wel dikke betonnen vloeren hebben tussen de verdiepingen. Misschien op je matje springen, als je dat niet al deed, dat dempt ook. Of met blote voeten? Ik weet zo ook niet echt iets waarbij je niet hoeft te hupsen wat als cardio kan worden gerekend.

Net arms gedaan, er zat ook veel cardio in. Het ging wel goed, kon alleen elke ronde maar 1 keer alle oefeningen doen weer. :x Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen, het ging eerst veel beter. :o

xNathaliee

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:03

Tja.. Het is een nieuwbouwcomplex dus mag er van uit gaan dat het niet supergehorig is. Ik spring gewoon wel haha.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:03

Loose, het wordt neem ik aan ook steeds zwaarder dan is het lijkt mij logisch dat je er meer moeite voor moet doen.

Nathalie, als mensen last van je hebben merk je het vanzelf wel :+

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:50

Dankjewel voor de beterschaps wensen :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:01

Loose schreef:

Whaha Domi, verval is het goede woord inderdaad. :)) Jij bent ook al ver zeg! Hoe ging w8d2? Bij mij ging die echt heel slecht, dus ben wel benieuwd hoe die bij jou ging! :)

Nathalie, ik ook. Ik doe alles maar gewoon, zo lang het maar niet heel vroeg of laat is. Dat half uurtje. := En het scheelt dat we wel dikke betonnen vloeren hebben tussen de verdiepingen. Misschien op je matje springen, als je dat niet al deed, dat dempt ook. Of met blote voeten? Ik weet zo ook niet echt iets waarbij je niet hoeft te hupsen wat als cardio kan worden gerekend.

Net arms gedaan, er zat ook veel cardio in. Het ging wel goed, kon alleen elke ronde maar 1 keer alle oefeningen doen weer. :x Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen, het ging eerst veel beter. :o

Je kan proberen minder op de hakken te landen bij de sprong-achtige oefeningen.
Een cardio-oefening zonder springen zou kunnen zijn een soort sprinten op de plaats.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:26

saabineex schreef:
Loose, het wordt neem ik aan ook steeds zwaarder dan is het lijkt mij logisch dat je er meer moeite voor moet doen.

Nathalie, als mensen last van je hebben merk je het vanzelf wel :+

Ja dat is ook wel zo, de reps worden ook steeds meer. :)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:25

Loose schreef:

Ik vond 'm nog wel te doen, ik had ook echt het gevoel dat de ab bikes steeds beter gaan (ik voel steeds meer mijn abs). Alles met benen, cardio en abs vind ik goed te doen. Maar mijn armen, dat is gewoon om te huilen (ondanks dat ik wel al echt 'spieren' begin te zien)

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 10:14

Rustig hier! Maar vandaag ook geen goede dag om te BBG-en haha. Ik heb vanmorgen wel LISS gedaan, eigenlijk zou ik W6D3 moeten doen, maar ik doe morgen al Body Pump dus dat doe ik in de plaats.

Ik vind trouwens die snap jumps vervelend zeg! Dan vallen burpees nu weer mee, grappig hoe dat verandert!

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:59

Ik meld me ook weer, heb er even uit gelegen door rug- en knieproblemen, gelukkig lijkt het nu beter te gaan ;) Ben nu niet opnieuw bij week 1 begonnen, dat is allemaal net te makkelijk :Y) probeer gewoon te doen wat ik kan, maar vanochtend om 8.00u was ik al aan het sporten, was warm maar wel lekker :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:52

Ik probeerde vanmiddag les twee van week vijf, maar ik had als ssmoes dat ik het te warm vond. ... stiekem vind ik armendag gewoon echt heel erg stom en moeilijk en afzien en kan ik al die oefeningen helemaal niet :') Ik heb allebei de circuits ongeveer 1x gedaan. Eens kijken of ik mezelf een goede schop kan geven zodat ik het morgen wel helemaal af ga maken.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:34

Hahaa het was vandaag ook wel te warm hoor, maar goed dat je een poging gedaan hebt :+

Balen Lisanne, hopen dat het nu beter gaat!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:02

Lisanne, hopelijk gaat het nu beter :)
Annetje, ik vind die armoefeningen ook echt afzien en voel me zo'n kneus als ik dan zo'n oefening probeer en 't dan nog niet helemaal lukt :')
Vandaag ga ik w8d3 doen en morgen w8d1, genoeg voor de boeg

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:35

Stille meelezer valt binnen met een vraag :wave:.
Ik ben deze week begonnen met de BBG. Heb een drukke baan en m'n hoofdsport is hardlopen. Maar daarnaast pak ik er graag wat workouts bij zodat ik ook andere spiergroepen train. Ik zal daarom ook niet het programma sec volgens het boek volgen.
Bij week 1 liep ik alleen tegen het feit aan dat ik geen bankje heb om bijv de knee ups of weighted step ups te doen. Ik heb ze daarom maar geskipt maar dat kan ik natuurlijk niet altijd doen :)). Hebben jullie zo'n bankje aangeschaft of gebruik je iets anders? Zou bijv een bierkrat ook volstaan?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 12:27

Jij ook hier Paulien! :D
Ik gebruik daar een stoel voor, een laag krukje heb ik niet dus sommige dingen doe ik ook gewoon op de grond, zoals van die squats waarbij je op en af zo'n opstapje moet springen, die probeer ik hoger te doen. Laatst moest ik ook met elke voet op een ander bankje springen, dat vond ik te gevaarlijk met stoelen dus toen heb ik maar een andere oefening daarvoor in de plaats gedaan.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:38

Ik doe die gewoon op het bankstel :+

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:08

Iemand hier die vandaag naar Amsterdam is geweest voor de bootcamp? Heb een paar foto's/filmpjes voorbij zien komen, zag er leuk uit! :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:58

Ik ga vanaf morgen week 8 opnieuw doen, ik heb die afgelopen week niet goed uit kunnen voeren en ik wil die liever eerst goed doen voor ik een stapje verder ga :)
Hoe doen jullie dat trouwens met die Bosu-burpees? Wat is bij jullie een bosu?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:08

Ben ook wel benieuwd wie er naar Amsterdam is geweest! Was aardig druk gezien op de foto's.

Goede keus Domi, doen waar jij je goed bij voelt :D

Morgen weer sporten na 2 of 3 weken stil te hebben gelegen, voel me weer oets beter en heb de tijd weer. Wegen jullie je eens in de tijd? Ik ging me vanochtend wegen en woog 57, dat gewicht heb ik normaal alleen als ik 2 of 3 x in de week sport. Vind het best apart want heb deze week helemaal niks uitgevoerd :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:36

In de guides staat dat je als vervanger van die bosu-burpees ook gewone burpees kan doen, dus dat heb ik maar gedaan. Is misschien een stukje minder effectief, maar aangezien je maar één keer in die hele 12 weken die bosu burpees moet doen zal het wel niet zoveel uitmaken. Volgensmij zou je het trouwens ook wel gewoon met een opstapje oid van plastic kunnen doen.

Ik ben niet naar Amsterdam geweest, ik weet ook niet zo goed of ik massaal work-outen nou zo leuk zou vinden. :')

Deze week slecht bezig, heb dag 3 niet gedaan. := Ik denk dat ik hem nu morgen ga doen en dan woensdag D1W10, en dan vrijdag D2 en zaterdag of zondag D3.

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:24

Ik heb ook een "slechte" week gehad! Wel gewoon aan het schema gehouden, maar 3x uiteten geweest en dit weekend nog allerlei ongezonds :P Vanaf morgen er weer fanatiek tegenaan :j

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:39

Ik wil mijzelf ook graag aanmelden voor een beetje extra motivatie! Over twee weken (na mijn tentamens) wil ik ook gaan beginnen met de workout. Ik twijfel of ik eerst wil beginnen met de pre-workout. Zijn er mensen die dit hebben gedaan?

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:45

Ik heb de pre-workout niet gedaan maar sportte sowieso al. Ik zou dat alleen doen als je nog helemaal niet sport, kun je er een beetje inkomen.

Ik moet deze week beginnen aan Week 7, maar wordt lastig plannen. Ik heb vrijdag een bruiloft en zaterdag ook weg. Moet dus alles in 4 dagen proppen, plus mijn gewone sporten er nog bij (pump). Wil ook niet teveel doen en rust is ook belangrijk. Ik denk dat ik 2 work-outs doe (de zwaarste) en dan zondag nog naar de sportschool.

Mensen we schieten al aardig op zo! Goed bezig!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:56

Celiien schreef:
Hoe gaat het hier?
Ik voel me beurs en bont en blauw, pfoe het is echt zwaar :+ net half uur gepowerwalked met de honden :)) !

Ooh en trouwens, ik krijg echt heel veel berichtjes, maar meer dan de helft heeft zich niet eens hier aangemeld :+ Die ga ik ook niet het boek doorsturen dus, voor mensen uit t topic vind ik het niet erg, maar ben geen wandelende bibliotheek :=

Maar ik sta wel in het topic :(
Tenminste dat denk ik want het staat bij mijn berichten en ben trouw meelezer :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:05

Zo, ik heb de workouts uitgeprint en ga ook maar eens aan de slag.
Sport al een half jaar met de workouts van Jillian Michaels (wissel ze af) maar ik baal er soms van dat in haar ab workouts toch veel benen meegepakt worden. Aangezien ik meestal op spierpijn train, wil ik desbetreffende spiergroep rust geven.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:33

Ik heb geen pre-workout gedaan, maar het is wel handig als je inderdaad ''geen ervaring'' hebt.

Vanavond weer sporten, ben benieuwd hoe het gaat na zolang niks doen : :+ Begin aan week 3!