Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:55

Haha, fijn te lezen dat ik niet de enige ben :D

Wat dapper dat je een sapweek gaat doen Ymke_Z. Ik val om bij de gedachte!

Ik moet ook gaan sporten. Paard is net verkocht dus dat is 'm even niet, en door een scheurtje in mn meniscus mag ik absoluut niet meer hardlopen voorlopig :(

En wat ik nu wil gaan doen.. Tsja.. Lastig -O-

petitparis

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:26

hmm wraps van bij de McDo... ik ben verzot op de chicken sweet chili. Maak hem sindsdien soms thuis, maar dan met veel meer sla, wortel en komkommer.
Ok er zijn betere alternatieven, maar op deze manier valt het qua prijs, calorische waarde en smakelijkheidsgraad best mee voor een keer.

let maar op met die meniscusscheur... Mss is Fitness iets?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:33

Ik heb me ook in kunnen houden me nachtdiensten! Enkel 2 tosti's 2 nachten gegeten en 1 nacht een maaltijd salade.
Normaal ga ik altijd heel veel eten in de nacht :j

E_sther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:37

Goed bezig :)

Bij mij werkt het op het moment heel goed om een beperkte hoeveelheid kleingeld in mijn portemonnee te laten en mijn pinpas er uit te halen. Dit helpt vooral op school wanneer ik behoefte heb aan lekkers :P 'echt' geld uit geven is toch anders dan even makkelijk met je pinpas betalen ofzo. Psychologisch spelletje met mezelf zeg maar

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:46

Goed bezig allemaal :)

Dat is wel een goede tip Esther haha

Net een bruin broodje op met kip walnoten en komkommer, was eigenlijk echt heerlijk! Haha
Ook maar havermout gekocht, kijken of ik er koekjes ofzo van kan gaan maken om mee te beginnen.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:01

Oeeeh amaryllis, een lekkere wrap... niet verkeerd! :D

Boself :') Bedankt voor je opmerking over de structuur, ik kon mooi mijn monitor schoonmaken _O- Als je die site terug kan vinden, graag! Wil wel iets nieuws proberen qua avocado, na 2 boterhammen ben ik die structuur inderdaad helemaal zat voor de komende 2 maanden _O-

Ymke, het enige wat je mag is dat sap? Wat ook nog vies is? Jij blij... is dat dat poederspul met verschillende smaken? Dat je ook 'toetjes' hebt enzo?

Kayleigh, dat klinkt alsof je een geweldige dag hebt zeg ;)

Goed bezig Lis_Ol!

Zeker een goede tip Esther :j ben je dan niet panisch dat je nooit genoeg geld bij je hebt? :P mocht er wat gebeuren ofzo (of je kunt, zoals hier, nergens meer contant betalen _O-)

Ik ben gezwicht voor een brownie... Hij was heeeeerlijk (koekela, aanrader), dus vanavond geen extraatje meer voor me :(

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:11

Denise, vandaag was de sap vies, elke dag een ander smaakje. En nee is geen poederspul, 'verse' sap. Hele bedoeling is dat je geen vast eten eet. Wel beetje gezondigd door toch paar stukjes meloen te eten, om de smaak uit me mond te halen.

Heb al 2 dagen geen echte maaltijden met vlees meer gegeten, alleen gebakken groenten ect. Hunker nu al naar vast voedsel. ooh lekker een mcwrap. of friet waterfiets.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:13

O wow, knap dat je dat gaat doen zeg :j waarom heb je voor deze manier gekozen?

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:22

Omdat ik me heb om laten praten door me schoonmoeder, die dat elke voorjaar doet. Schijnt goed te zijn voor je stofwisseling ect. En was erg benieuwd naar het resultaat. Verder denk/hoop ik dat dit het laatste 'vetlaagje' kwijt wil voor me sixpack.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:23

Haha sabini, het was een zigeuner snitzel dua niet heel gezond....

Ah wat vervelend een gescheurde meniscus, pas maar op indd!

En begin aub niet over macdonald, ik begin al te watertanden.....

Net gesport maar volgens mij heb ik iets gescheurd...

Ik voel me ook heel dik kayleigh, zelfde probleem als jij. En ik ben extra gefrustreerd want ik zie geen vooruitgang!! Jillian schreeuwt de hele tiid over progress en hoe veel verschil je wss al ziet maar ik zie dus echt niks |(

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:30

Ik zit er over te denken om me toch maar weer naar de fitness te sleuren.. Maar ik vind het zo STOM daar! Het zijn huisvrouwen die een uur cardio doen met een lek-me-het-vestje-tempo of van die opgeschoten jochies die tussen de gewichten de man uithangen. :\

Ik voel me momenteel ook een opgeblazen olifant. Eigenlijk ben ik het ook. Omgeving doet veel te aardig wat dat betreft..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:33

Ik heb zooooo'n trek in een lekkerbek maar ik twijfel zo erg of ik m ga halen :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:37

Steef schreef:
Ik heb zooooo'n trek in een lekkerbek maar ik twijfel zo erg of ik m ga halen :')

Ik ben een lekkerbek... maar ik zie je hier op kantoor nog niet :') Dus blijf maar gewoon weg dan, beter voor ons allebei haha.

Pff.. ik heb last van werkontwijkend gedrag :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 16:38

Nee, doe t niet, allemaal vet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:40

Denise; Volgens mij heb ik vooreeuwig jouw brinta-experience verpest. := Mijn excuses.

Ymke; knap dat je dat doet! Maar mis je dan niet bepaalde vetten en vitamine b12? Of zit dat ook in die sapjes?

Ik had echt heel erg zin in een glas cola, maar na twee slokken zo ontzettend misselijk geworden dat ik het in het vervolg wel laat staan denk ik...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:40

Hahahaha! Pas maar op amaryllis ;)

Ik weet het Sharon, maar leef al de hele dag op 2 beschuitjes, een banaan, krentenbol en eat natural reep, dus verga bijna van de honger nu _O- Ben bang dat ik thuis anders ook aan de chips ofzo ga dus kan nog niet helemaal bedenken wat ik dan zal eten :')

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:41

Zijn dat geen gezonde vetjes dan? :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 16:42

Oyeru schreef:
Zijn dat geen gezonde vetjes dan? :D

Meestal wordt een lekkerbekje gefrituurd :j

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:43

Haha oohjaaa.. :Z

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:44

Ja het frituurvet en paneermeel valt denk niet onder de noemer "gezond" :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:06

spijtig :p

Sommigen zweren bij zo'n ontgiftingskuur dmv sapjes oid. Vorig jaar ook geprobeerd. De eerste dag was "zwaar" omdat je plots niks eet. De volgende 5 ça va, maar dag 7 begon ik zo'n nood te hebben aan zout, dus ben ik op dag 8 vd 10 bezweken. Een handvol zoute stengels gegeten en gezien ze 2 dagen later met pizza trakteerden op het werk... :+

gisteren geen tijd om te beseffen dat ik honger zou kunnen hebben en vandaag al de hele dag aan het bedenken wat ik zou kunnen eten als avondmaal...
Ik vrees dat ik mijn overgebleven calorieën van gisteren erbij door ga jagen, ik heb zin in samosa's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:16

DeniseES schreef:
Oeeeh amaryllis, een lekkere wrap... niet verkeerd! :D

Boself :') Bedankt voor je opmerking over de structuur, ik kon mooi mijn monitor schoonmaken _O- Als je die site terug kan vinden, graag! Wil wel iets nieuws proberen qua avocado, na 2 boterhammen ben ik die structuur inderdaad helemaal zat voor de komende 2 maanden _O-

Ymke, het enige wat je mag is dat sap? Wat ook nog vies is? Jij blij... is dat dat poederspul met verschillende smaken? Dat je ook 'toetjes' hebt enzo?

Kayleigh, dat klinkt alsof je een geweldige dag hebt zeg ;)

Goed bezig Lis_Ol!

Zeker een goede tip Esther :j ben je dan niet panisch dat je nooit genoeg geld bij je hebt? :P mocht er wat gebeuren ofzo (of je kunt, zoals hier, nergens meer contant betalen _O-)

Ik ben gezwicht voor een brownie... Hij was heeeeerlijk (koekela, aanrader), dus vanavond geen extraatje meer voor me :(

Zwichten voor een brownie is een geode zonde :')

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:13

Ik wil me ook melden wil mn blubber buikje kwijt maar weet niet zo goed hoe, buikspier oefeningen kan ik bijna niet.. :p

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:15

Nou, 17-18 km gefietst vandaag en 3 kwartier met verzorgpoown gewandeld, lekker actief :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:26

Goed bezig!

Ik heb als avondeten, bakje champignons, een rode paprika, en komkommer uit de wok met ketjap. En een kommetje instant noodles met sambal. Aanrader hoor haha