Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Yasmine_ schreef:Even een aantal pagina's terug (rond pagina 28) ging het even over calorie tellen en het gevaar daarvan. Maar ik ben ook wel geschrokken wat sommige mensen mogen eten. Als je actief leeft en loopt op een dag vind ik 1200 max om te eten echt heel heel weinig. Ik vond 1700 voor mezelf ook te weinigIk loop de hele dag rondjes en ben actief. Mijn zusje is ook gestart, maar die heeft idd als advies 1200 max. en ze is 16. Het kan niet dat zij daar genoeg aan heeft.
Hoe is het met de sportprogramma's, iemand ook bezig met die 7 minute workout van lifehack?
Blacky94 schreef:_Yasmine_ schreef:Even een aantal pagina's terug (rond pagina 28) ging het even over calorie tellen en het gevaar daarvan. Maar ik ben ook wel geschrokken wat sommige mensen mogen eten. Als je actief leeft en loopt op een dag vind ik 1200 max om te eten echt heel heel weinig. Ik vond 1700 voor mezelf ook te weinigIk loop de hele dag rondjes en ben actief. Mijn zusje is ook gestart, maar die heeft idd als advies 1200 max. en ze is 16. Het kan niet dat zij daar genoeg aan heeft.
Hoe is het met de sportprogramma's, iemand ook bezig met die 7 minute workout van lifehack?
Is ook zeker niet gezond. Ik heb iets van 1350 in die app staan terwijl alleen mijn BMR (?) al ongeveer 1500 is en ik dan dus ook nog moet eten voor energie en sporten etc.
Dus ik zit normaal gesproken dus ook wel tussen de 1700 en 2000 en ben daar de afgelopen 2 maanden op een normaal tempo mee afgevallen.
Maar goed, ik staar me ook niet blind op die calorieën maar vind het vooral handig dat ik in een oogopslag kan zien hoeveel en wat ik op een dag gegeten heb en ik vind dat overzicht suikers, vetten, koolhydraten etc ook best wel handig
Nanno_123 schreef:Nou kom op Yasmine!! ik heb al een uur paardgereden en daarna nog samen in het zonnetje gestaan!
[ Afbeelding ]
Je kan straks ook mee hardlopen![]()
![]()
Nee hoor geniet van je boek en de zon!
Ik ga nu even eten, douchen, het huishouden doen, hardlopen, weer even terug naar stal, koken en bowlen..
dus geen tijd meer voor boktof stiekem wel tussendoor natuurlijk..