BelleTessa schreef:Dat is zeker waar Collie.
Net mijn schoonmoeder: wat ben je slank! Zometeen zien we je bijna niet meer lopen.
Ter info: 1.79m en 70kg.
Zij zegt dat ze als ontbijt en lunch 1 koolhydraatarme boterham eet en "gewoon" avond eten, en hoe ik dan slank ben/af kan vallen terwijl ik ook chips en snoep en chocolade eet.
Heb wel 40x uitgelegd dat minder calorien eten dan je verbrandt, het enige is waardoor je afvalt, dus een calorien tekort veroorzaken. Ik ontzeg mezelf niets, koop geen rare producten enz.
Ze is ook naar de huisarts gegaan voor hulp van een "magisch middel".
Ik vind het soms best wel sneu/jammer dat mensen zulke rare voedingsgewoonten en ideeën hebben. Eten is echt geen rocketsience, maar als je er iets mee wil bereiken, behalve je lichaam voorzien van energie, moet je je er wel in verdiepen.
Het verschil is wel even dat jij - vlgs je profiel 25 jaar bent - en je schoonmoeder dat niet meer is. Na je 40e verandert je hormoonhuishouding (offeh .. na je 30e wijzigt er al het een en ander
) en dan wordt aankomen én afvallen toch another type of biscuit - om maar eens met Van Gaal te spreken.
ik heb op m'n werk vaak al zoveel gelopen gerend geworsteld dat ik gewoon echt geen zin meer heb in sporten

en graag een beetje meer geld voor onze ouderen van dagen.