Leuk paardje dreamybol.
Tazzy ik ben benieuwd naar je nieuwtje tegen de tijd dat je het kan onthullen!
Balen weer een rotnacht
.Hehe, ja toen ik er zat is dat ook een keer gebeurd. Vrouwtje tegenover me. Wel sneu want ze vond het zelf ook erg. Ik heb een verpleegster gehaald die haar snel wegreed en alles opruimde. Iedereen bleef wel, maar dan wel met wat minder eetlust
.Eerste keer in de eetzaal was ik nog veel te verrot om daar te zijn achteraf. Het was vrijdag en dan zijn 1a en b in 1 eetkamer. Wat een drukte als ze een ruime week eerder nog in je hersenpan stonden te roeren. Ik moest toen ook nog wennen aan het eenzijdig doof zijn en kreeg nog niks tegen de bloedarmoede dus had amper de energie om te kouwen. Nee, Geen succes. De weken erop eerst nog maar op de kamer in bed gegeten...
Therapie in het zh is wel heel wat anders dan de hele dag ingeroosterd zijn. Wel fijn weer die vrijheid, maar ik ben er nu al achter dat ik soms wat te enthousiast ben en dan na een paar dagen helemaal kapot ben.
Daar zijn we mee bezig met ergo!
Zaterdag wordt mijn dochter 1. Dat wordt echt een megadrukke dag ben ik bang, maar ik heb er zo'n zin in ook! Dan maar voor pampus op zondag erna.
), endoscopie, allergietesten, ..