Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:54

Ik heb de veel besproken set ook geprobeerd.. niet zo mijn ding, ik houd het liever bij scheermesjes!
Dus als iemand interesse heeft, de kleine 1x geprobeerd bij mijn oksels, de rest is nog helemaal nieuw!
Roept u maar! ;)
Laatst bijgewerkt door ItsMe2 op 20-06-14 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:10

[***] schreef:
Het is mogelijk hoor om de pot niet aan te raken. Afhankelijk van de kracht in je beenspieren ;) . Het "foefje" dat jij gebruikt doe ik ook regelmatig.

Dat snapte ik wel. Op feestjes oid ga ik er ook niet op zitten. Maar op je werk? Dan zou ik toch echt m'n collega's eens even toespreken :') (of heb ik verkeerd gelezen, dacht dat het op het werk was? :oo )

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:51

Nou nou nou, dit word feest. Zojuist de Braun Silk epil 1 aangeschaft. (Gemoedelijke prijs, 34,95)
Ik haal thuis het ding uit de verpakking, deed nog niets dus even tien minuten aan de lader gedaan en wilde toch wel graag weten wat het ding dan doet. Nou, ik zag aan de 'mesjes' al dat het met grof geweld moest gaan gebeuren, maar ik schrok me dood toen ik het ding aan zette. Jezus, dat word een bloedbad! -O-

Afbeelding

Wish me luck.

Geryon

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:53

Naar die mesjes en alles moet je ook niet kijken. Ziet er echt eng uit := Succes! Vanwaar jouw keuze om niet de set te nemen eigenlijk?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:55

Geryon schreef:
Naar die mesjes en alles moet je ook niet kijken. Ziet er echt eng uit := Succes! Vanwaar jouw keuze om niet de set te nemen eigenlijk?

Set? Welke set? :')

Ik ben behoorlijk fan van het merk Braun, dus vandaar dat mijn keuze uit ging naar dit merk. Er stond nog een van Philips achter, maar dat was ook een soort scheer apparaat.
Ik wil eerst mijn benen proberen hier mee, en dan pas de rest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:56

Waarom zou iedereen per sé de set nemen? De pijn zal met die set niet minder zijn dan met welke andere epilator dan ook (of erger). Het principe blijft hetzelfde: een heleboel pincetjes trekken gewoon je haar eruit.

Die set is alleen handig omdat er zo'n kleine epilator bij zit, waardoor je iets makkelijker je intieme delen kunt epileren. Iets gebruiksvriendelijker dus.
Wat benen betreft maakt het helemaal niks uit, want daar gebruik je toch die grote voor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:56

_O- De set die bokkers in dit topic allemaal kopen! (ik wil ook zo'n ding aanschaffen vandaar de vraag :+)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:58

Ik heb hier de set van philips nog liggen, maar die mag weg. (dus bied ik te koop aan) :o.
De kleine is 1x uitgeprobeerd, de rest is nog helemaal nieuw
Ik wou het proberen voor mijn oksels, maar houd het toch liever bij scheermesjes!
Mag weg voor een leuke prijs! :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:00

Die set is voor wat je er voor krijgt gewoon goedkoop. Plus al die goede reviews, vind ik altijd fijn.

De pijn verschilt wel degelijk per epilator hoor, die van vroegah wil je echt niet gebruiken, die zijn gewoon poedersuiker :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:07

Dat zal er dan aan liggen dat die machines minder snel draaien en daardoor de haar niet meteen meetrekken. Maar elke epilator die je nu nieuw koopt, is volgens mij gewoon vergelijkbaar.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:09

Ik heb toch redelijk meegelezen in dit topic en ook over de 'standaard epilator' die iedereen hier koopt, maar wist niet dat dat een set was. :+

Zou ik hier mee trouwens echt niets anders dan mijn benen kunnen epileren? :o (En dan bedoel ik onmogelijk, of gewoon niet handig?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:11

Je kan er mee epileren wat je wilt, het is alleen onhandiger omdat die machine niet goed op kleine plekken kan komen. Bikinilijn is dus lastiger, meer rek en strek oefeningen en gewoon creatief zijn :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:11

Het maakt inderdaad een bruut geluid en het ziet er nog bruter uit. Maar gelukkig valt het heel erg mee hoor :)) Mijn benen hebben nog nooit gebloed en bij mijn bikinilijn had ik een paar hele klein puntbloedinkjes. Niks dramatisch dus :))

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:13

Kayleigh_ schreef:
Je kan er mee epileren wat je wilt, het is alleen onhandiger omdat die machine niet goed op kleine plekken kan komen. Bikinilijn is dus lastiger, meer rek en strek oefeningen en gewoon creatief zijn :))

Oh, gelukkig maar dat ik zo lenig ben dan. }:0

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:29

Ik heb net mijn benen met dat ding gedaan en ik meende dat ik best wel een hoge pijngrens had maar dit hield ik toch echt niet hoor. Volgende keer maar proberen als ik niet ongesteld ben en maar na het douchen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:35

Als ik ongesteld ben probeer ik het ook te vermijden inderdaad...

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:36

Hm ik wilde nu mijn benen waxen (toch nog geprobeerd met epilady maar serieus ik kan dat niet hebben :P ), of eigenlijk laten doen door mijn moeder.. Maar toch maar naar een vriend toe die nu alleen zit.. Nog 1 avond met harige benen overleef ik wel :P Maar t*eten dat is zo niet fijn met spijkerbroek, auw auw auw.. net een egel!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:32

Geryon schreef:
Ik vraag mij trouwens ineens af of het wel kan als je kp hebt?

Wat is kp? :o?

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:33

Kale poes? :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:35

Keratosis pilaris toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:36

Smee__ schreef:
Keratosis pilaris toch?

:j

Daardoor kunnen haren niet goed door de bovenste laag van de huid komen. Daardoor groeien ze onder de huid.

Volgens mij lijkt het op een soort mee-eter, waar een haar aan vastzit als je hem uitknijpt.

Ook die mensen kunnen volgens mij gewoon epileren, zou niet weten waarom niet...?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:51

Jiskaa schreef:
Kale poes? :')

_O-

Denk niet dat er dan veel valt te epileren :')

Kayleigh_ schreef:
Smee__ schreef:
Keratosis pilaris toch?

:j

Daardoor kunnen haren niet goed door de bovenste laag van de huid komen. Daardoor groeien ze onder de huid.

Volgens mij lijkt het op een soort mee-eter, waar een haar aan vastzit als je hem uitknijpt.

Ook die mensen kunnen volgens mij gewoon epileren, zou niet weten waarom niet...?

Omdat dat ding die bultjes daarlijk mee pakt? Weet ik veel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:55

Haha nee hoor, ik heb ook wel eens van die ingegroeide haartjes. Als ik die uitknijp komt er troep uit met een haar eraan. Geen last van bij epileren :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:57

Nou, ik ben genezen hoor. Godsamme wat heb ik lopen vloeken want ****** jantje wat deed dat zeer! Ik kan heus wat hebben, maar heb 1/3e geëpileerd met tranen in mijn ogen. No way dat ik daar wat anders mee ga epileren. Benen waren gruwelijk.

Morgen gelijk wax halen, harsen is beter. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:20

Kayleigh_ schreef:
Haha nee hoor, ik heb ook wel eens van die ingegroeide haartjes. Als ik die uitknijp komt er troep uit met een haar eraan. Geen last van bij epileren :D

Dat is wel ietsje anders dan kp. :P Maar geeft dezelfde uitkomst op mijn vraag dus bedankt :D