Paardennaam of uberhaupt een naam zou ik nooit doen, maargoed, als jij er blij mee bent is het goed toch

Die hierboven vind ik lekker vrolijk, zou alleen zelf voor iets dunnere omlijning zijn gegaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:Wow, rustig aan jongens.
Eigenaresse vond het erg mooi, maar houd niet van tattoo's. De tattoo zelf vond ze niet erg.
Het dier is echt zoals KimD beschrijft een "once in a lifetime paard", en ik weet gewoon voor de volle 100% dat ik hier geen spijt van ga krijgen. Dat het dier op papier niet van mij is boeit mijn gevoel toch écht niks, dus dat "verzorgpony" gedoe slaat nergens op. In mijn hart is alles 'wat we delen', om het maar even zo te zeggen, toch echt MIJN beleving, dat deel ik niet met de eigenaresse van de pony.![]()
Ja spijt ga ik krijgen, maar niet van de tattoo maar dat ik het in dit topic heb gezet want jongens, wat een poedersuiker commentaar kunnen jullie leveren. Hou dat lekker voor je, zeker als de tattoo al staat.
Ik heb genoeg verzorgpaarden gehad, veeeeel trouwens. Heb gedurende de zelfde tijd van Beauty ook meerdere andere paarden gereden, dagelijks verzorgd en en. Maar met andere paarden ben ik gewoon echt anders. Als ik ga om te 'ontstressen' moet ik van de 5 die ik kan pakken toch echt gewoon B pakken, al is het maar om even te gaan knuffelen zodat ik weer vrolijk ben...
Wacht... voor wie verantwoord ik me eigenlijk, dit is belachelijk, maar oké.
xSlvna schreef:Wow, rustig aan jongens.
Eigenaresse vond het erg mooi, maar houd niet van tattoo's. De tattoo zelf vond ze niet erg.
Het dier is echt zoals KimD beschrijft een "once in a lifetime paard", en ik weet gewoon voor de volle 100% dat ik hier geen spijt van ga krijgen. Dat het dier op papier niet van mij is boeit mijn gevoel toch écht niks, dus dat "verzorgpony" gedoe slaat nergens op. In mijn hart is alles 'wat we delen', om het maar even zo te zeggen, toch echt MIJN beleving, dat deel ik niet met de eigenaresse van de pony.![]()
Ja spijt ga ik krijgen, maar niet van de tattoo maar dat ik het in dit topic heb gezet want jongens, wat een poedersuiker commentaar kunnen jullie leveren. Hou dat lekker voor je, zeker als de tattoo al staat.
Ik heb genoeg verzorgpaarden gehad, veeeeel trouwens. Heb gedurende de zelfde tijd van Beauty ook meerdere andere paarden gereden, dagelijks verzorgd en en. Maar met andere paarden ben ik gewoon echt anders. Als ik ga om te 'ontstressen' moet ik van de 5 die ik kan pakken toch echt gewoon B pakken, al is het maar om even te gaan knuffelen zodat ik weer vrolijk ben...
Saskiaatje schreef:xSlvna schreef:Wow, rustig aan jongens.
Complimenten voor je rustige uitleg.
Hier een tattoo van de naam van mijn paard en hond (initialen) laten zetten op m'n 17e, in één week besloten, laten maken en laten zetten en tot op de dag van vandaag (ben nu bijna 24) nog een seconde spijt gehad. Dus ik hoop dat jij er blij mee bent, da's het belangrijkst.
NeverGiveUp schreef:Maakt toch niet uit waarvoor ik het heb laten zetten? Natuurlijk betekenen ze wat. Maar dat is voor mij.
Daarom zeg ik, als JIJ er blij mee bent, moeten we niet oordelen. Want voor jou kan er veel meer achter zitten dan dat wij weten. Ook al is het de naam van je parkiet.
Dus dan moet je het niet gaan omdraaien naar mijn zwaluwtjes, want op jou beurt weet jij niet wat dat voor mij betekend. Buiten dat ik het ontzettend leuk vind.