Wow, rustig aan jongens.
Eigenaresse vond het erg mooi, maar houd niet van tattoo's. De tattoo zelf vond ze niet erg.
Het dier is echt zoals KimD beschrijft een "once in a lifetime paard", en ik weet gewoon voor de volle 100% dat ik hier geen spijt van ga krijgen. Dat het dier op papier niet van mij is boeit mijn gevoel toch écht niks, dus dat "verzorgpony" gedoe slaat nergens op. In mijn hart is alles 'wat we delen', om het maar even zo te zeggen, toch echt MIJN beleving, dat deel ik niet met de eigenaresse van de pony.
Ja spijt ga ik krijgen, maar niet van de tattoo maar dat ik het in dit topic heb gezet want jongens, wat een poedersuiker commentaar kunnen jullie leveren. Hou dat lekker voor je, zeker als de tattoo al staat.
Ik heb genoeg verzorgpaarden gehad, veeeeel trouwens. Heb gedurende de zelfde tijd van Beauty ook meerdere andere paarden gereden, dagelijks verzorgd en en. Maar met andere paarden ben ik gewoon echt anders. Als ik ga om te 'ontstressen' moet ik van de 5 die ik kan pakken toch echt gewoon B pakken, al is het maar om even te gaan knuffelen zodat ik weer vrolijk ben...
Wacht... voor wie verantwoord ik me eigenlijk, dit is belachelijk, maar oké.