Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Black2000 schreef:Kwam toevallig dit topic tegen en ik wil alle meiden onwijs veel sterkte wensen! Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben, al dan niet met medische hulp!
Mijn schoonzusje is 12 jaar geleden alweer, bevallen van een gezonde dochter na ivf. Zij heeft de ziekte PKU, een stofwisselingsziekte, waardoor zwanger worden niet vanzelfsprekend was. Ze zijn ruim 4 jaar bezig geweest met zwanger worden!
Ze waren nog niet begonnen met de behandeling voor een tweede, tot ze ineens zwanger bleek! Ook deze dame is nu bijna 10 en kerngezond!
Misschien een steuntje in de rug...
Ik heb zelf jaren niet meer gedacht dat het moederschap voor mij was weggelegd, iets met lang single en de ware niet kunnen vinden, hihi
Tja, nu de ware gevonden...
Maar nu zouden we heel graag nog willen... Maar ik word dit jaar 40..
We hebben afgesproken, dat als het niet mocht lukken, we geen medische molen meer ingaan!
Dan blijven we samen en ga ik sparen voor een eigen paardje!
Maar het kriebelt nu wel....
lieveli schreef:Mijn tante was 40 en 42 toen ze kinderen kreeg, is helemaal prima gegaan. Geniet van je ware liefde en ik duim dat het je gaat lukken Black!
Zonnebloem schreef:Hallo.
Wij willen graag nog een tweede kindje maar het lukte maar niet.
Nu zijn we er na een aantal onderzoeken achter gekomen dat mijn cyclus heel onregelmatig is (maar dat wisten we al) en dat het sperma van mijn vriend verminderd actief is.
Nu wil de gyneacoloog IUI gaan doen.
Zijn er hier mensen met ervaring daarmee? Hoe snel werd je zwanger etc en wie wil dat met mij delen. Mag natuurlijk ook prive