Tips vind ik prima hoor, graag zelfs maar aangezien deze challenge volgens jou niet werkt en wij toch niks goed doen snap ik niet helemaal waarom je hier de hele tijd commentaar komt geven.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:xNiemand schreef:Raponsje, ik waardeer je kennis heel erg, maar ik ben vast niet de enige die denkt dat je het wel ietsjes vriendelijker kan brengen.
Het baart mij zorgen dat er een topic loopt over fitness terwijl er op elke pagina minimaal 2 keer een fout advies gegeven wordt.
Zeker omdat heel veel dingen echte basis kennis is.
Ik ben helemaal niet onvriendelijk, ik ontvang meer dan 40 pbs per dag via dit topic en een ander fitness topic op bokt en ik kan nu eenmaal niet naast mijn werkweek van 60 uur en een baby iedereen liefkozend te woord staan.
Heb een pb gekregen van een bokker of ik in dit topic alsjeblieft goede tips wilde komen geven.
Maar ik trek me terug uit dit topic. Tschus.
naomi_g1998 schreef:Gegroet.

Raponsje schreef:xNiemand schreef:Raponsje, ik waardeer je kennis heel erg, maar ik ben vast niet de enige die denkt dat je het wel ietsjes vriendelijker kan brengen.
Het baart mij zorgen dat er een topic loopt over fitness terwijl er op elke pagina minimaal 2 keer een fout advies gegeven wordt.
Zeker omdat heel veel dingen echte basis kennis is.
Ik ben helemaal niet onvriendelijk, ik ontvang meer dan 40 pbs per dag via dit topic en een ander fitness topic op bokt en ik kan nu eenmaal niet naast mijn werkweek van 60 uur en een baby iedereen liefkozend te woord staan.
Heb een pb gekregen van een bokker of ik in dit topic alsjeblieft goede tips wilde komen geven.
Maar ik trek me terug uit dit topic. Tschus.
Alleen maar fijn dat je (goed) advies geeft en ik vind je niet onvriendelijk

_Femkeeex schreef:Ze is toch al weg nuDus laten we de vrede weer terugbrengen
![]()
Morgen aan dag 4 beginnen, heb er nu al zin in

Ga wel proberen om het in vier keer te doen.
Geniaal!