Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:52

Oké, bedankt voor de info!
Hoe heb jij bet opgebouwd? Gewoon qua gewicht of qua hoogte opheffen? Heb wel zin om weer te gaan bewegen ( nee, nu is echt te laat Romy )

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:58

Ik ga straks nog dus tis nooit te last hahaha

Ik hen langzaam weer begonnen heb ook spier en peesproblemen in mn been dus dat was vooral lastig ik kon hem namelijk al ruim 6 niet hoger dan mn knie optillen ik heb steeds meer geprobeerd en stukje bij beetje is het zoveel makkelijk geworden ook met de polsen heb ik steeds weer iets meer geprobeerd nu kan ik al zoveel meer maar mn rechter pols kan ik niet buigen dat zal altijd zo blijven gewicht dragen kan deze dus ook echt niet.
Ik ben vorige maand begonnen met de shred maar was al wel ruim 6 jaar bezig rustig op te bouwen, 6 jaar terug kon ik niet meer lopen of mn rechter hand gebruiken dus ben blij dat Ik er zo veel aan heb kunnen veranderen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:01

Wow Seven, wat een verhaal... Hoedje af hoor.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:02

Oké, bedankt. Deed je wel de gehele oefening of maar een verkorte versie?
Als ik teveel vraag gewoon zeggen, heb de aanleg om te nieuwsgierig te zijn haha.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:14

Ik heb eigenlijk altijd alles gedaan wat ik lichamelijk niet kon aangepast meer cardio buik of iets anders. Vragen zijn helemaal jiet erg heb ik ook gedaan omdat ik niet wist wat te moest doen toen ik de planks zag whahaha.

Bedankt Brideis
het was heel heftig maar had het ook niet kunnen overleven, ik blijf positief :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:15

Ik doe de cardio-oefeningen die in plankpositie moeten ook rechtop op mijn benen.
De pushups kan ik inmiddels wel volhouden, maar de cardio in plank is voor mijn polsen teveel. Met een beetje creativiteit kan je toch mee blijven doen. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:23

Dat is zo Karin veel oefeningen kun je met blessures ook best doen en zo zwaar laten als je ze aankan

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:59

Cardio kickbox van Jillian is ook zonder planks & gewichten :)
Verder zitten er in banish fat boost metabolism ook veel oefeningen die je zou
kunnen doen (ook een aantal niet en de workout is erg lang/zwaar).

Mijn operatiedatum voor mijn heup is inmiddels bekend; 23 mei..
Ik zie nu al op tegen de revalidatie (6 maanden), en helemaal het feit dat
ik absoluut niet kan sporten.
Ben vooral ook erg bang dat ik al het resultaat wat ik behaald heb weer ga verliezen.
Maarja uiteindelijk is het voor een goed doel :)

Net samen met mijn broertje wat krachttraining, ripped week 4 en body revolution cardio 3
gedaan. Morgen alleen de yoga meltdown want ik voel m goed haha.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:10

Pfoe wat een verhalen hier allemaal. Op zulke momenten realiseer ik me wel hoe makkelijk ik het wel niet heb.

Vandaag niet echt op mijn eten gelet, maar vooruit je wordt maar een keer een kwart eeuw toch ;) Wel gezorgd voor gezondere hapjes (komkommer, tomaatjes, ei in rookvlees, worst en kaas IPV chips en koekjes) maar ja, taart he :P Heb nog bijna twee taarten over := Wel trouw geripped vanmorgen en morgen weer. Dan dinsdag een rustdag en over naar level twee.
Zou het overigens kwaad kunnen als ik elk Ripped level 10 dagen doe? Dan heb ik het idee dat ik meer klaar ben voor het volgende level, 7 dagen vind ik zo kort :=

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:16

Pfoee, vandaag weer bij mijn oma geweest. Sowieso dat ik genoeg te eten heb gekregen! :') Morgen alweer dag 16, gaat toch sneller dan je denkt! :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:33

ik wil morgen beginnen met day 1 van 30 days shred. Wil graag minimaal 10 kilo afvallen (nu 80 kilo bij 1.71m) en hoor hier zulke positieve verhalen over! en ooh, bij dit sporten hoort natuurlijk ook minder/geen snoep, gezonde tussendoortjes en 3 gezonde maaltijden per dag :)) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:17

Wederom begonnen, nu bij dag 5 + gezond eten/drinken. Het is echt zo nodig := Krijgen jullie strakkere benen/kont hiervan? Viel me laatst op dat ik nu gewoon al best erge cellulitis heb, echt te belachelijk voor woorden voor een 20-jarige. Dus ik ga echt even flink aan de slag :7

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:25

Hier schiet het helaas weer niet zo op... was weer vol goede moed begonnen, maar kwam toch weer van alles tussen, waardoor ik weer een weekje minder gedaan heb. Toch weer kijken of ik op de een of andere manier weer wat meer beweging in mijn dagelijkse leven er bij kan trekken. Mijn moeder zag in ieder geval wel dat ik er al iets beter uit zag (3 weken niet gezien).

Nu heb ik hier al wel van alles voorbij zien komen over hardlopen, start-2-run, Evy, etc. Nou ben ik beter in het trekken van een sprintje, om vervolgens helemaal uitgeput op de grond te kunnen vallen, dan in het constant lopen van langere stukken, maar welke app is dan het beste aan te raden? En dan wel eentje waarvoor ik geen internet nodig heb onderweg. (graag pb, berichten lopen hier al snel door elkaar heen)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:35

Gister was ik bij mn moeder en mn opa/oma/tante/oom zagen allemaal dat mn buikje wat minder erg waren :D

Ik begon qua gewicht op 98/99 en zit nu op 97.4 :D
Ik merk het zelf ook al aan m'n buik.

Moet alleen de regelmaat in de shred krijgen, want sla nu vaak een dag over, dus jongens, help me met schoppen hahaha.

ik ga nu shredden! Tot strakkies.

Seven: heel knap wat je afgelopen jaren dan voor elkaar heb gekregen.

Nueve: Heel toepasselijk ook dat ben & jerry's :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:25

Mooie instelling Seven :)

Solar: gefeliciteerd!

LisErm: Pfff kan me voorstellen dat je er tegen op ziet... en precies, het is voor een goed doel! Misschien weet Raponsje nog wat extra tips voor jou uit haar mouw te schudden? Sterkte :(:)

Welkom Celien!

Nueve: Mijn benen en kont zijn al heel wat strakker geworden. Erge putjes had ik niet, maar ze waren bijlange niet meer zo strak als toen ik ging hardlopen. Na 3 maanden leek mijn kont als het ware gelift; dus als je lang genoeg doorzet, zal die cellulitis wel wegsmelten ~~}>

Cindeeh: Kijk eens je hebt al resultaat! Voelt vast goed! Nu gewoon proberen om het écht elke dag te doen, je kan het bijvoorbeeld inplannen om het meteen na het ontbijt te doen. Dan ben je er van af, voel je je de rest van de dag Superwoman, en wil je de volgende dag ook weer zo'n goed gevoel... dus ga je weer vroeg trainen.

Moonwencke: Gewoon elke dag tijd voor maken. Komaan meid, wat zijn 20 minuutjes! ~~}>

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:30

pff.. sterke idd LisErm, kun je ook niet wat oefeningen voor je bovenlichaam krijgen?

Nog gefeliciteerd Solar, is er niemand die je blij kan maken met die taarten? collega's/studiegenoten?

Nueve, ik heb ook al strakkere benen/billen. Ik draag nu een kleinere maat broek als eerder met dit gewicht :) en nu na 2 weken nadat ik hem had gekocht gaat ie alweer losser zitten

Mooi resultaat idd Cindeeh, moet toch een goede motivatie zijn om het met regelmaat te gaan doen, als je doorzet gaat iedereen het verschil zien (en jij het goed volgen)

Gister heb ik met een kwartiertje pauze ertussen killer abs level 2 en cardio 1 van body revolution gedaan.
Had niet veel fut toen ik eraan begon, maar kreeg tijdens de workouts steeds meer energie

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:33

Bedankt :D

Ik merk zeker verschil bij mn benen vandaag was ik voor het laatst bij mn diëtiste. Weer gemeten met de volgende resultaten

Taille : -13 cm
buik/heupen : - 8 cm
boven benen gemiddeld: -8 cm
kuiten gemiddeld: - 4 cm
bovenarm gemiddeld: - 3

Ben dr super blij mee ben in de vakantie alsnog 1,5 kg af gevallen.
Vooral mn kuiten vind ik top dat betekend nieuwe rijlaarzen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:35

Wow knap resultaat zeg! 13 cm bij je taille :wow:

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:43

Ja echt een groot stuk ben apetrots :o
Was echt te dik maar nu nog strakker verheug me op t rijden pijnvrijer dan ooit.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:47

Doe maar ook maar -13 cm! haha

Net geshred en was de 11e op mn blote voeten en steeds pijn in mn kuiten een beetje krampachtig.

Net dus de shred gedaan en AUW :') Ik heb het idee alsof ik constant kramp heb... Maar goed na de douche is het al verbeterd en vandaag even rustig aan doen haha. Bedankt voor de motivatie jongens. :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:50

Hahaha goed eten en sporten :)
ik heb wel een slanke taille maar wel brede heupen die die ik graag veel smaller maar ben ook breed in de schouders dus dan zal het raar staan hahaha

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:52

Als je zo goed bezig blijft, bereik je zo je doel Seven!

Doe voorzichtig Cindeeh! Level 2 is in zicht voor jou :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:53

-13 :oo Wow, knap zeg! Dat moet zeker motiveren?! :) Heb je ook voor/na foto's?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:58

Heb wel wat voor afvallen fotos en kan wel een na foto maken zal ik zo eens doen leuk om te vergelijken :)

Ik wil nog minimaal 8 kg kwijt dus ik ga er wel voor.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:59

Ik kan me na m'n crash inmiddels weer redelijk normaal bewegen, valt me alles mee, alleen het is op m'n onderrug nog 1 grote blauwe en dikke bloeduitstorting, over m'n rug heen rollen voor de abs is echt geen fijn plan nog... Vanavond maar eens kijken of het gaat op een dik en zacht matje, en anders dat maar even overslaan.