Heb nu een nieuwe van catrice, maar ben ff de naam kwijt...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_S schreef:Hoi,
Sorry dat ik zo kom binnen vallen maar ik heb een vraagje waar jullie mij vast antwoord op kunnen geven.
Ik lees in de OP iets over een basecoat en een topcoat. Ik gebruik altijd alleen van die glanzende nagellak, kleurloos zeg maar en nooit kleuren. Nou lijkt me dat wel eens leuk ter afwisseling. Maar is het dan een pré om een base en topcoat te gebruiken? Ik moet me dat voorstellen als basecoat - nagellak - topcoat?
Ik ben nogal een leek geloof ik
Georgette schreef:Wie van jullie heeft nagellak van Lóreal? Ik heb er twee potjes van, maar ik haaaat ze. Vanavond lakje ervan op gedaan, maar die lak is stroperig. Enig idee wat daar aan te doen?
Heb van de week drie lakjes gekocht, oranje, rose en groen.
Georgette schreef:Wie van jullie heeft nagellak van Lóreal? Ik heb er twee potjes van, maar ik haaaat ze. Vanavond lakje ervan op gedaan, maar die lak is stroperig. Enig idee wat daar aan te doen?
Heb van de week drie lakjes gekocht, oranje, rose en groen.
Anc schreef:Ik heb geen lakjes van L'Oreal, maar een vriendin van mij wel en die vind ze fijn lakken.
Geen last van stoperigheid, chippen of andere nare dingen.
Ik heb ook wel eens een L'Oreal lakje geprobeerd en die was prima, totaal geen klachten
Dus om gelijk te zeggen dat het troep is en dat iedereen er last van heeft nadat er 2 mensen die ervaring hebben gehad met een flesje, vind ik ook overdreven
Het kan dat je net een verkeerde tegen bent gekomen, hoe oud zijn ze en heb je de dop er altijd goed op gedaan? Hoe heb je ze bewaard?
Nou ja, kan dus van alles zijn