Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Ik heb zelf wel gelijk geinvesteerd in een goed passend shirt wat ook echt het zweet gaat afvoeren. Zeker met dit weer heel belangrijk anders ga je door het zweten enorm afkoelen denk ik. En wat ik gelezen heb wordt een strakke broek ook aangeraden vanwege het schuren en de steun aan de spieren die het geeft. Nu zal het in het begin niet zo heel nauw komen maar zou er zeker als je door wilt zetten wel zorgen voor de juiste materialen. Bij de aktie sport was nu het 2de artikel voor de halve prijsZo kom ik aan mijn broek en tshirt
KarinvdM schreef:Ik ben ook met een trainingsbroek begonnen die ik al had, ik heb pas later een tight en andere hardloopkleding gekocht. Het is een beetje jammer als je dat allemaal al hebt aangeschaft en je blijkt het lopen later toch niet zo leuk te vinden... Je kan prima beginnen met wat je al hebt.
chocobroodje schreef:Ik denk dat ik morgen ga beginnen tenzij de dooi ineens heel snel inzet, ik ben erg bang om in de sneeuw uit te glijden en te vallen.. De laatste keer dat ik ben gevallen heeft dat mij een 5voudige breuk in mijn pols opgeleverd en nu zit er postraumatische dystrofie in mijn polsDaarom ben ik op dit punt een stuk voorzichtiger geworden...
chocobroodje schreef:Nou goed bezig Seni![]()
@ mistral, nieuwe schoenen kunnen wel een heel verschil maken, je oude schoenen worden zo langzaam "minder" dat je dat vaak een hele tijd niet doorhebt totdat ze ineens echt op zijn of niet meer lekker zitten.
Ik denk dat ik morgen ga beginnen tenzij de dooi ineens heel snel inzet, ik ben erg bang om in de sneeuw uit te glijden en te vallen.. De laatste keer dat ik ben gevallen heeft dat mij een 5voudige breuk in mijn pols opgeleverd en nu zit er postraumatische dystrofie in mijn polsDaarom ben ik op dit punt een stuk voorzichtiger geworden...