Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TinekeHorses schreef:Het probleem is dat ze dat eigenlijk niet meer willen doen.
Ik reageerde namelijk altijd een beetje kribbig als ze zeiden dat ik naar bed moest. Ik bleef dan even door computeren, blijven uitstellen,
totdat ze het weer een keertje zeiden. Ik werd daar alleen maar nog chagrijnig van en mijn ouders natuurlijk ook.
 maar dat chagerijninge gedoe maakt mij af en toe verdrietig. Best moeilijk, heb ook nog niet de ultieme oplossing. Binnenkort oudertherapie, ik ga het eens aansnijden.
 maar dat chagerijninge gedoe maakt mij af en toe verdrietig. Best moeilijk, heb ook nog niet de ultieme oplossing. Binnenkort oudertherapie, ik ga het eens aansnijden.  

ik begin me thuis te voelen hier
 ik begin me thuis te voelen hier  

Ik kan niet functioneren in t*ringzooi, dus ik ruim het vaak wel op. Duurt ff en de was plannen is niet te doen hoor. Soms moet ik als ik geen kleren meer heb. Of m'n vriend gooit de schone was op de bank zodat ik het wel op MOET vouwen
 Ik kan niet functioneren in t*ringzooi, dus ik ruim het vaak wel op. Duurt ff en de was plannen is niet te doen hoor. Soms moet ik als ik geen kleren meer heb. Of m'n vriend gooit de schone was op de bank zodat ik het wel op MOET vouwen  Mijn broertje daarentegen heeft een slaapkamer waar je serieus BANG van wordt. Eten in bed, overal zooi door de HELE kamer. Hij slaapt op z'n bank omdat z'n bed te ranzig is gewoon. Hahaha. ZOOOO goor.
  Mijn broertje daarentegen heeft een slaapkamer waar je serieus BANG van wordt. Eten in bed, overal zooi door de HELE kamer. Hij slaapt op z'n bank omdat z'n bed te ranzig is gewoon. Hahaha. ZOOOO goor.                                                         

TinekeHorses schreef:Gister een heel gesprek gehad met m'n ouders. Ze vinden dat ik te makkelijk alles schuif op ADD.
Ze vinden dat ik meer m'n best moet doen, en als ik het wil het ook gewoon lukt. Ik ben alleen van mening dat ik echt wel probeer om 's ochtends optijd mijn bed uit te komen, maar dat gewoon echt niet lukt. Of optijd te stoppen met computeren.
Vanavond moet ik met een oplossing komen, maar wat?
Hoe maak ik hun duidelijk dat ik nou eenmaal de tijd niet in de gaten heb, niet goed mijn bed uit kan komen ook al ga ik 's avonds vroeg naar bed, enz?
 ik was gewoon dwars
  ik was gewoon dwars  

Bzoem schreef:Heb ik recht op pgb?
Maar ik heb al bijna 3 jaar dezelfde psycholoog met twee wekelijkse gesprekken.
Verder geen trainingen of andere dingen.
Ik vind t moeilijk te geloven dat een ander mij anders kan doen gaan denken...
 maar dat gaat zeker niet vanzelf. Daar moet je hard aan werken. Je zit in een groep met mensen die dezelfde problemen hebben als jij.
 maar dat gaat zeker niet vanzelf. Daar moet je hard aan werken. Je zit in een groep met mensen die dezelfde problemen hebben als jij. 

vanuit PsyQ wordt er hier en daar ook wel eens wat opgezet, maar t komt niet uit of het zijn vooral dingen die ik al weet.
 vanuit PsyQ wordt er hier en daar ook wel eens wat opgezet, maar t komt niet uit of het zijn vooral dingen die ik al weet.