Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Loveshorses

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:08

ik moet een rugoperatie omdat ik scoliose heb (kromgroeien van de wervelkolom)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:09

Oh, wat ontzettend vervelend lijkt me dat.
Sterkte ermee!

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:45

Heel erg bedankt,

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:06

heel veel sterkte!

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:08

Dankjewel allemaal, love you all !

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:35

Sterkte Lovehorses en hopelijk een heel goed hertel na jouw operatie :(:)

Ik ben gisteren ontslagen (zie topic in LZP). Het voelt kl*te want ik zit me echt af te vragen 'waarom ik?'
Daarnaast heb ik momenteel een virusinfectie aan spieren en gewrichten en daardoor ontstekingen in o.a. mijn knieën + bloedarmoede. Nu weet ik dat ik nooit zo lang ziek ben, maar hier maak ik me wel druk om :\ En mag deze week niet sporten van de huisarts (daardoor mis ik wel een stukje ontspanning).. Sorry voor al deze slechte berichten.. maar ik kan wel wat opbeurende woorden gebruiken momenteel..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:40

Heel veel sterkte !

Sabini er is altijd een lichtpuntje je moet het alleen even vinden! Geef jezelf de tijd om te begrijpen wat er allemaal gebeurd in je leven!
ook voor jou heel veel sterkte !

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:45

Afbeelding

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:57

Haha die is leuk, en compleet waar! Dankjewel :)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:02

alsjeblieft!
hoop dat iedereen hem leuk vind.
ik kreeg hem via Boompje1985

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:30

Afbeelding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:32

Ik ben ook weer naar de hoofdzorgcoördinator geweest. Ik word overgeplaatst naar een leerlingbegeleider, een aardige man. Toch moest ik toen ik bij de hzc was, veel huilen en vertelde ik niet alles. Gelukkig was mijn eigen docent erbij, die veel voor mij sprak en me daar dus ook erg mee steunde. Ik voelde mezelf echt een hoopje ellende. Maar goed, dinsdag wacht er weer een gesprek. Hopelijk kan mijn eigen docent weer mee. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:36

Wat fijn dat dat ook een aardige man is!
Het geeft toch niets dat niet gelijk alles op tafel gegooid hebt!! als je dat maar weet en probeerd iedere keer een stukje meer!
Super dat je eigen docent erbij wilde/kon zijn en veel voor je sprak!
Heb je hem gevraagd volgende week ook mee te gaan??

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:39

Ja, ben hem ook nog steeds dankbaar, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. :)
De begeleiders, docenten en coördinatoren vragen veel naar mijn verband om mijn hand, vooral de sectie sport. Alleen bij de gesprekken laat ik dus mijn eigen leraar vertellen dat het komt door mijn omstandigheden, en dat ik dus geen bedrijfsongelukje met heet vet heb gehad. (Dit vertel ik maar om de schijn op te houden voor de klasgenoten ed). Als ik dan weer verdrietig of boos ben, en ik wil snijden, moet ik snel mijn docent mailen en dat doe ik ook. Ik heb hem ook direct gevraagd of hij weer mee gaat. Nog geen reactie gehad, heb ook gisteravond pas gemaild. Maar goed, hij heeft ook weekend. ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:42

Dat vind ik helemaal niet gek dat je dat zelf niet durft te vertellen! Vind het al super dat je het goed vind dat je docent het verteld!!
Goed dat je hem hebt gevraagd voor volgende week! Hoop dat hij kan dan!
Vind het echt fijn te horen dat je bij hem terecht kunt als het niet goed dreigd te gaan en dat je dat ook echt doet +:)+

Kwam deze zojuist tegen en moest er wel erg om lachen....

Afbeelding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:44

Ja, ik was eerder bang om te mailen, omdat ik dan wel iedere dag zou mailen. Hij zei dat het helemaal niet uitmaakte en dat hij het anders niet aangeboden had. En hij is niet eens mijn mentor... Stond wel even paf, het is alleen mijn gymdocent, sinds pas een paar maandjes, maar we hebben al best een goede band, waar ik echt blij mee ben. :)

- Dat plaatje. _O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:46

daar ga ik ook van uit hoor! Hij is oud en wijs genoeg om het wel eerlijk aan te geven als hij er geen zin in zou hebben!
Vind het gewoon top dat er gelukkig nog zulke mensen zijn! En weet je, als jij met begeleiding steeds beter gaat, is het straks ook steeds minder nodig om op hem terug te vallen!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:48

Inderdaad, alles beter dan mijn eigen mentor!

Bedankt voor je peptalk!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:51

Heel graag gedaan! :D
Moet alleen nu uitloggen, want moet zo weg :o
Fijne avond nog!!

En nog even lachen....

Afbeelding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:52

Dankjewel, en jij ook een fijne avond!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 00:54

Deze moest ik even met jullie delen ...

Afbeelding :D

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:17

Oke mensen, denk dat het tijd is voor een update.
-De dokters hebben eindelijk gevonden wat het is. Mijn spieren zijn te kort geworden. Door het werk wat ik doe. En daardoor kan ik mijn linkerarm maar beperkt bewegen omdat mijn schouderblad door de jaren heen verplaatst is. Omdat ik altijd in mekaar gekropen zat en me niet lekker in me vel voelde door men gewicht. Nu heb ik een jaar geleden en gastric bypass laten doen en ben ik 41 kilo afgevallen. Waardoor ik een andere houding ben gaan aannemen. Een trotsere houding. Dit kan goed gemaakt worden met 3 x per week fysio en 3 x per week een uur fitness met begeleiding in een revalidatiecentrum. Als er vragen zijn, stel ze gerust!

-Geld probleem is ook eindelijk opgelost! Het werk had een fout gemaakt, door de verkeerde datum op geschreven te hebben en daardoor kreeg ik geen geld.

- Op gebied van jongens. Die ene jongen heb ik gewoon als een vriend. Het ene moment denk ik nog wel terug aan die moeilijke beslissing die ik heb gemaakt, maar begin het steeds meer een plaatsje te kunnen geven dat dat de beste beslissing was. Zeker nu ik toch verder moet met me leven. Daarom heb ik me stoute schoenen aangetrokken.. Nu heb ik gisteren weer wat gedaan. Ik heb niets te verliezen zo denk ik nu.. Ik was bij een vriendin en die geeft 1 december een feestje. Nu doet ze dat met haar neef van 27 jaar. Heb hem alleen op foto gezien. Best lekker ventje! Ik een sms gestuurd. Nu zijn we al sinds gistere avond aan het smsen. Wat een lieve jongen! Ik ben het een beetje spannend aan het houden van ik zie je 1 december. Nu gaan ze volgende week woensdag hun muziek uitkiezen. Maar nu ben ik toevallig mijn oplader van me telefoon vergeten. Ik ga ik hem verrassen die woensdag. Kom ik toevallig langst voor me oplader. Hihi. Ik en die jongen zijn allebei best nieuwschierig hoe we eruit zien. Hihi..

Zo als er vragen zijn, stel ze gerust mensen! Ik antwoord met veel plezier!

Voor iedereen die het moeilijk heeft. Probeer positief te blijven ook al is dat niet altijd mogelijk! En vraag hulp als je het niet meer aankan! Het heeft me zoveel geholpen. Een hele dikke knuffel van mij!!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:24

Wat een positief bericht!!! *\o/*
Wat fijn dat er eindelijk een oplossing is voor je lichamelijke problemen!!
Geweldig dat je een leuke knul op het oog hebt!!! (kijk wel een beetje uit dat je niet te hard van stapel loopt!? ;) )
Echt heel leuk om te horen!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:33

Nee hoor, ik loop niet te hard van stapel! Ik heb gewoon zoiets nu van, ik heb niets te verliezen. En we kijken wel waar het eindigd! Heb pas geleden met een andere jongen gehad. Leuk gesmst. in het reallife gezien maar hij stuurt niet meer dusja. Pech voor hem!

Ja ben heel blij dat er een oplossing is gevonden. Het heeft alleen veel tijd nodig voor herstel. En dat moeten we inderdaad tijd geven. Maarja de ongeduldige ik soms. Maar of ik nu meer doe of niet sneller zal het niet gaan.

En ook het geld probleem. Ben ik heel blij om want me moeder gaf me zoveel dat ik vervelend werd om het aan te nemen!

Ben zelf ook blij dat het wat beter gaat met me! Zelfs me zus is blij dat ze terug de oude ik aan het zien is!
Blijf me ook wel bewust van het feit dat het leven met ups en downs gaat, maar daar mogen we nu niet aan denken. Maar ik sta wel sterker in me schoenen!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:57

Wauw, Radetski, dat zijn goede berichten! Succes met het fitnessen en herstellen!

Ik ben ook bij mijn leerlingbegeleider geweest. Mijn hele thuissituatie is geschetst. Zonder mijn eigen leraar, waar ik echt heel hard van baalde. Het gesprek vond ik stroef lopen en lastig op gang komen. Ook vroeg hij ding waarvan ik dacht: 'Dafuq?!'. Ik vind het ook geen prettige man, maar goed... Misschien was mijn eigen leraar wel gewoon een pretpakket voor mij. Volgende week staat mijn volgende afspraak gepland.