Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en ben meteen naar de Kruitvat gerend, om vervolgens het eerste best pakje donkerblonde haarverf er doorheen te jagen.
Iemand die een alternatief weet? (Ik zoek naar nuclear red in het specefiek xd) PocoGaucha schreef:je hebt nu spoeling, en dat zit aan de buitenkant van je haar, als je het blondeerd worden er pigmenten uit de binnenkant van je haar gehaald dus dat zou ik niet doen.
misschien kun je ook van die zomerblond shampoo proberen.
Helaas was het opzich wel te verwachten, maar toch jammer! Het is nog wel paars, maar niet meer zo paars als eerst.. Nu even lekker laten en dan binnekort high-lights erin zodat ik rond de lente weer een blond koppie heb.
Jasminds schreef:PocoGaucha schreef:je hebt nu spoeling, en dat zit aan de buitenkant van je haar, als je het blondeerd worden er pigmenten uit de binnenkant van je haar gehaald dus dat zou ik niet doen.
misschien kun je ook van die zomerblond shampoo proberen.
Heeft iemand hier ervaring mee eigelijk? Ben benieuwd of je effectief verschil ziet

(niet dat je persé lang haar moet hebben om vrouwelijk te zijn) Hopelijk voor jou groeit het snel terug! En ik maar zagen met mijn laagjes die tekort zijn
Ik vind mijn haar terug niet blond genoeg, durf alleen niet goed met blondspray uit schrik voor de beschadiging... (en ook omdat ik highlights heb, liever geen oranje lokken waar nu de bruine zijn!)