Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Djesseka schreef:Ik vind het wel heerlijk om hier te lezen hoor, leuk ook dat het zo hard gaat! Las iets over kinderopvang en werken na bevalling. Ik ben juf en moet er niet aan denken om volledig thuisblijfmoeder te worden, mijn baan is me veel te lief. Liefst zou ik 2 of 2,5 dag gaan werken, probleem is alleen dat een kinderdagverblijf me echt tegen staat. Ik hoop dus op familie die wil oppassen! Maar goed, dat is toekomstmuziek hea.
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa!
Zo, mezelf in het lijstje geplakt.
Valt me op dat er veel jonge meiden zitten hier, leuk!! Als ik op mn werk laat vallen dat ik jong kids wil (denk aan rond de 24/25), vallen ze steil achterover. Ik heb jonge ouders en een jonge opa en oma (ouders nog geen 50 en opa en oma rond de 70) en vind het heerlijk! Hebben jullie dan ook jonge ouders?
Djesseka schreef:Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina -8 jaar samen, 4 jaar samenwonend - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen!
tessie1985 - 27 jr - uitgerekend 15 september 2012 van een meisje!
xxmayleexx - ? - uitgerekend op 11 oktober 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
StormTitan - Hanneke - 33 jaar - samenwonend - uitgerekend op 14 november 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend 5 November 2012 eerste kindje, wordt een meisje!
Esplendido - 29 jaar - uitgerekend op 1 december 2012 tweede kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend op 15 januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH
Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suze_ - Suzanne - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen
Skyka -
Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend
Meliszy - Melissa - 21 jaar - 5 jaar samen met Ronald, gaan bijna samenwonen
Boompje - Leest ook mee, gaat pas over x aantal jaar weer klussen
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort
Duppie_ 23 jaar,5,5 jaar samen met Mikel,waarvan bijna 2 jaar samenwonend.vorige jaar miskraam.(voorlopig even meelezer)
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa!
hihi
Kennen ze dat in Suriname ook?fanci_mike schreef:Neres spannend!
Suze en Loonew, dat gevoel ken ik wel hoor, je wilt zooooooo graag! En ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg: we gunnen het jullie ook van harte!!!
DQ, balen dat je zoveel stress hebt van je huidige werk, is er wel zicht op ander werk?
Joanne, fijn dat de operatie an sich geslaagd is, maar poe hee, wat een nasleep!!
en Zahlina, je maakt me jaloers met al je gezonde fruitbomen!!!
Hier slapeloosheid. Bijrijdster heeft een rotgeintje geflikt, is met paardlief op buitenrit gegaan terwijl ik dat toch redelijk nadrukkelijk verboden had. Vervolgens zegt vriendin doodleuk dat ik zeker in het weekend toch vooral gewoon mijn eigen paarden zou moeten doen, want de rest van de dag kun je immers slapen....waardoor ik weer ga twijfelen, of ik het allemaal wel goed doe, en of ik me niet aanstel. K*t hormonen, dat ik me er ook überhaupt iets van aantrek.... Nu dus ook met licht zeurende pijn in buik maar naar beneden en achter pc gekropen, want ja, wat moet je klaarwakker in bed???
mijn branche loopt zeer slecht en een andere branche gaat voor mensen met ervaring..StormTitan schreef:Dat was inderdaad heel heftig... Gelukkig ben ik tot het laatste moment bij haar geweest..

fanci_mike schreef:In het begin had ik er ook niet zo'n moeite mee, maar nu des te meer... Soms hou ik mijn adem in en doe ik op afstand overschenken hahaha!
dat meten moet ik ook eens gaan doen, heb zo'n negen maanden dagboekje en daar knu je het ook allemaal iin kwijt, hartstikke leuk maar moet je wel even meten...

SuperLiesje schreef:Die laatste weken gaan vast niet snel genoeg voorbij!
Vanaf wanneer begonnen de dikke buiken een beetje te groeien hier? En wat ik ook altijd leuk vind om te weten: hoe hebben jullie het de omgeving verteld?Bijvoorbeeld je ouders/schoonouders.
MissToseland schreef:het is super leuk! vooral als de baby op je gaat reageren.
je ziet hem nu ook draaien in mijn buik, heel bizar! haha
hij reageert ook alleen op mij en mijn vriend, heel speciaal.
als ik geen medische indicatie krijg, kan ik mijn verzekering wijzigen, dan krijg ik het wel vergoed.
Dus moet er wel even achteraan met mijn longarts. Mag haar ook altijd bellen.
ik ga september verhuizen en die brief ligt al 2 weken op zijn bureau voor 2 vrije dagen maar hij heeft nog niet getekend omdat hij mij eigenlijk geen vrij wil geven..
Mijn moeder wordt 53 dit jaar en mijn vader is 56. Ik heb nog 1 oma van 94 en een opa en oma van 81 en 77. Wil zelf wel heel graag jong kinderen, weet niet precies waarom maar ik denk dat het door mijn rammelende eierstokken komt
Hoop wel dat ik voor mijn 25e een eerste kindje mag krijgen
Zahlina schreef:Geen idee of ze het in Suriname ook kennen maar hier op Curacao wel.. lol..
In de wijk waar ik woon zit een erg goede prive school (peuterschool, basisschool en middelbare school). Zal jullie maar niet vertellen dat het kost maar het is zeker de moeite waard.
School valt onder het gewone nederlandse systeem, dus als we teruggaan naar nederland dan is de overstap niet te groot.
Maar ja eerst maar eens zwanger worden en een gezonde baby op de wereld zetten.

Vind het fijn dat ze daar lekker met meerdere kindjes kunnen spelen, leren en delen met elkaar. kinderopvang waar wij zijn wezewn kijken is ook erg per individueel kind gericht in zijn kunnen etc, Het sprak mij iig wel aan