Foto van de plug die eruit gehaald is.......
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hopelijk morgen meer duidelijkheid. Succes alvast!

Klaar wakker..... pijn in mijn knie....... Vanmiddag de hechtingen eruit laten halen. Wat een ellende. De rechterkant was er zo uit.....Appeltje eitje......
. Zat direct tegen plafon aan........Begon ook flink te bloeden uit gaatje waar de draadjes uit kwamen van de hechting.
Er kwame ook een paar woorden uit mijn mond die niet voor herhaling vatbaar zijn.....

Ik ben zo als ik het hoorde voorlopig nog niet klaar.
Ben halverwege je verhaal gestopt met lezen, en heb het net pas verder uitgelezen!
Nog enigszins kunnen slapen?
De rest van de pijn is bij mij ook onbekend. Iejoorr schreef:Je klachten lijken verdacht veel op de mijne. Enkel zit de pijn bij mij meer aan de binnenkant van de knie. Maar pijn met zitten/liggen en het opslot schieten klinkt erg bekend.
Mijn diagnose via de fysio is een ontspoorde knieschijf ivm het op slot springenDe rest van de pijn is bij mij ook onbekend.
Ik heb inderdaad ook naproxen gehad wat bij mij totaal niet werkte. Heb je ook al zwaardere medicatie gehad? Zoals Artrhotec of Arcoxia? Bij mij dachten ze ook aan een ontsteking, zelfs ontstekingsremmer ingespoten gekregen.
Ben je al naar een fysio geweest? Is dat misschien een optie? Ik bouw nu namelijk kracht op in mijn bovenbenen waardoor de knie iets ontlast word.
perfect topic hier zit ook eentje met lastige knieën. Een jaar geleden heb ik al veel onderzoeken gedaan... Veel dokters bezoekt heel het jaar lang nu zondag ben ik WEER door mijn knie gezakt maar nu was het veel erger dan anders
mijn vorige dokter zei dat het allemaal groeipijnen waren . Dus niet he als je een jaar last hebt enzoo dus maandag weer naar spoed :/ ze dachten iets aan mijn meniscus dus in het gips dus nu zit ik in het gips he vanochtend mri gaan maken en vrijdag naar dokter voor uitslag.... Pfff zie het echt niet meer zitten. Paardrijden al moeten stoppen door pijn en ook al turnen :/ dus nu gewoon zitten niets doen met pijn in de knie
SuzanLarissa schreef:Iejoorr schreef:Je klachten lijken verdacht veel op de mijne. Enkel zit de pijn bij mij meer aan de binnenkant van de knie. Maar pijn met zitten/liggen en het opslot schieten klinkt erg bekend.
Mijn diagnose via de fysio is een ontspoorde knieschijf ivm het op slot springenDe rest van de pijn is bij mij ook onbekend.
Ik heb inderdaad ook naproxen gehad wat bij mij totaal niet werkte. Heb je ook al zwaardere medicatie gehad? Zoals Artrhotec of Arcoxia? Bij mij dachten ze ook aan een ontsteking, zelfs ontstekingsremmer ingespoten gekregen.
Ben je al naar een fysio geweest? Is dat misschien een optie? Ik bouw nu namelijk kracht op in mijn bovenbenen waardoor de knie iets ontlast word.
Nee heb nog geen andere medicijnen gehad.
Ik heb 2 verschillende fyiso's gehad, en die kunnen niet zeggen wat het is.
Als mijn vaste weer terug is van vakantie ga ik nog een keer vragen of ze er weer naar wil kijken
Kwa kracht opbouwen om de knie te onlasten zit dat wel goed, ik train mijn benen, boven en onder regelmatig. Ik doe krachttraining en heb goede been spieren.
Hoelang heb jij er al last van? En hoe is het gekomen?
Ze weten bij mij ook allemaal niet wat het is maar ze doen wel veel om me te helpen. Schockwave hebben ze ook al geprobeert. 
Vervolgens dachten ze aan een ontsteking in het weefsel in mijn knie, maar na 2x ontstekingsremmer ingespoten te hebben gekregen, werkte dit ook niet.