Foto van de plug die eruit gehaald is.......
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Je klachten lijken verdacht veel op de mijne. Enkel zit de pijn bij mij meer aan de binnenkant van de knie. Maar pijn met zitten/liggen en het opslot schieten klinkt erg bekend.
Mijn diagnose via de fysio is een ontspoorde knieschijf ivm het op slot springenDe rest van de pijn is bij mij ook onbekend.
Ik heb inderdaad ook naproxen gehad wat bij mij totaal niet werkte. Heb je ook al zwaardere medicatie gehad? Zoals Artrhotec of Arcoxia? Bij mij dachten ze ook aan een ontsteking, zelfs ontstekingsremmer ingespoten gekregen.
Ben je al naar een fysio geweest? Is dat misschien een optie? Ik bouw nu namelijk kracht op in mijn bovenbenen waardoor de knie iets ontlast word.
SuzanLarissa schreef:Iejoorr schreef:Je klachten lijken verdacht veel op de mijne. Enkel zit de pijn bij mij meer aan de binnenkant van de knie. Maar pijn met zitten/liggen en het opslot schieten klinkt erg bekend.
Mijn diagnose via de fysio is een ontspoorde knieschijf ivm het op slot springenDe rest van de pijn is bij mij ook onbekend.
Ik heb inderdaad ook naproxen gehad wat bij mij totaal niet werkte. Heb je ook al zwaardere medicatie gehad? Zoals Artrhotec of Arcoxia? Bij mij dachten ze ook aan een ontsteking, zelfs ontstekingsremmer ingespoten gekregen.
Ben je al naar een fysio geweest? Is dat misschien een optie? Ik bouw nu namelijk kracht op in mijn bovenbenen waardoor de knie iets ontlast word.
Nee heb nog geen andere medicijnen gehad.
Ik heb 2 verschillende fyiso's gehad, en die kunnen niet zeggen wat het is.
Als mijn vaste weer terug is van vakantie ga ik nog een keer vragen of ze er weer naar wil kijken
Kwa kracht opbouwen om de knie te onlasten zit dat wel goed, ik train mijn benen, boven en onder regelmatig. Ik doe krachttraining en heb goede been spieren.
Hoelang heb jij er al last van? En hoe is het gekomen?