ook ik meld me hier aan. Vorige topic deed ik ook mee maar door tijdgebrek niet meer verder gevolgd.
Ik heb nu 1,5 jaar mijn tattoo aan de binnenkant van mijn voet. Nog steeds erg blij mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:Enorm gaaf Mendy! Boodschap, lettertype, plek en het in spiegelbeeld vind ik ook enorm gaaf. Ik snap dat je er enorm blij mee bent
Vanmiddag bij de tatoeëerder geweest en de tattoo van mijn moeder staat al, geen raaf/roek, dat wil ze nog steeds, maar een geboortedatum met initialenEn ik heb voor mezelf nog even zitten krabbelen, de motivatie is hierbij uiteraard hetzelfde en iets meer doorgewerkt in de tekening. Het skelet (een combinatie van verschillende dieren, het zou zo natuurlijk ook alleen een vogelskelet kunnen zijn, maar voor mij zijn het mensenribben, een vogelsnavel, een dierenschedel en roofdiersnijtandjes) loopt over in een boom met onderop de wortels. Links zitten nog 2 botjes, maar daar ben ik niet tevreden over. Misschien laat ik ze helemaal weg of verwerk ik ze op een andere manier tussen de wortels. Oh en op de linkerfoto bovenin heb ik nog een botje getekend, maar ik kan er maar niet helemaal tevreden mee zijn. Op dit moment ben ik helemaal lyrisch over deze nieuwe krabbel en ik hoop dat dat eindelijk eens blijft. Hij blijft in ieder geval zitten tot hij er vanzelf af gaat, zodat ik kan kijken of ik hem leuk blijf vinden
Oh, en het streepje boven de snavel is een uitschieter
http://i299.photobucket.com/albums/mm31 ... tklein.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm31 ... 2klein.jpg
Sorry voor het spammen overigens, ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Ilsemarie schreef:Maar los daarvan... ik ben echt als de dood voor naalden en bloed en dingen doen ook wel snel zeer. (krijg ook snel blauwe plekken). Zijn er in het topic meer mensen die bang waren voor naalden maar toch een tattoo hebben en waar het meeviel? Ik hoop ook eens de moed te hebben!
Marshaha schreef:ik zou toch echt aanraden hem andersom te zetten
een kleine tekst op je pols is nog te overzien, al zou ik persoonlijk dat ook niet doen
maar dit is gewoon echt op de kop
Ilsemarie schreef:Dat is goed om te lezen Mendy! Bovendien heb ik ook zoiets, als ik inderdaad een spoor van hoefijzertjes doen kan ik altijd nog na 1 stoppen als het niet wil haha dan heb je niet ineens een vage lijn of iets wat half af is, dat scheelt ook alweer. En een ijzertje is ook mooi
Maar dat zinnetje was dus in 5 minuten klaar? Dat is wel heeeeeeeel snel dan! Dat is wel fijn, een paar kleine hoefijzertjes zal dus ook niet lang duren, dat scheelt alweer een hoop en maakt de drempel weer kleiner.
Misschien toch eens wat meer gaan neuzen!
Ilsemarie schreef:Zelf zou ik ook heel graag een kleine tattoo willen, een kort spoor van hoefijzertjes. Niet groot, verbergbaar, gewoon voor mezelf en mijn band met de paarden. Zeker nu na het overlijden van mijn pony. Weet dus wel wat ik ongeveer zou willen, plek zou ik niet weten, waar dat mooi is zegmaar. (beetje zoiets maar dan bij voorkeur echt een gang, ik heb ergens een boekje waar dat instaat: http://rlv.zcache.com.au/horse_tracks_p ... nr_400.jpg )
Ilsemarie schreef:@mendy: kijk... 5 minuten pijn is verder geen probleem, zolang ik maar niet knock-out van de naald ga.
Marshaha schreef:Marshaha schreef:ik zou toch echt aanraden hem andersom te zetten
een kleine tekst op je pols is nog te overzien, al zou ik persoonlijk dat ook niet doen
maar dit is gewoon echt op de kop
niet banketstaaf bedoeld trouwens, als ik het zo lees kan je het ook aanvallend lezen.. maar dat bedoel ik niet zo
ik zou gewoon adviseren hem andersom te doen
en moet vaker smilies plaatsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ymke schreef:Yasmine schreef:Ugh, ik haat de zoektocht naar het juiste lettertypeMijn volgende wordt hoogstwaarschijnlijk deze, die ik al sinds mijn 16de wil (ben nu bijna 22). Tot nu toe heb ik deze lettertypes gevonden, maar ik vind ze allemaal nét niet
*image*
Mag ik vragen welke het allemaal zijn?
Ilsemarie schreef:Maar los daarvan... ik ben echt als de dood voor naalden en bloed en dingen doen ook wel snel zeer. (krijg ook snel blauwe plekken). Zijn er in het topic meer mensen die bang waren voor naalden maar toch een tattoo hebben en waar het meeviel? Ik hoop ook eens de moed te hebben!
Mallow schreef:
Ik meld me hier ook!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTOFSBOG.jpg[img]
Mijn eerste tattootje, gezet toch ik net 17 was, nu bijna 5 jaar geleden alweer.. Hij staat voor mijn vader die veel te vroeg overleden is en nu een sterretje aan de hemel is.
December vorig jaar is mijn oma overleden en ik wil hier graag nog iets voor haar in verwerken. Ik denk momenteel aan een extra lijn, alleen dan wat dunner.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEZGZ4FW.jpg[img]
Mijn tweede tattootje in de vorm van een letter M op mijn voet. Deze wil ik graag gaan uitbreiden. Ik dacht zelf aan iets met bloemetjes / vogeltjes / hoefijzertje en / of misschien met muzieknoten.
Ik wil wel graag het sierlijke erin houden.
Het moet een soort sierlijke lijn worden met de belangrijke dingen van mijn leven als een soort bedeltjes er aan vast