[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 10:56

Hele gave en mooie tekst die in spiegelbeeld.

ook ik meld me hier aan. Vorige topic deed ik ook mee maar door tijdgebrek niet meer verder gevolgd.
Ik heb nu 1,5 jaar mijn tattoo aan de binnenkant van mijn voet. Nog steeds erg blij mee :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 12:14

Colorado schreef:
Enorm gaaf Mendy! Boodschap, lettertype, plek en het in spiegelbeeld vind ik ook enorm gaaf. Ik snap dat je er enorm blij mee bent :D

Vanmiddag bij de tatoeëerder geweest en de tattoo van mijn moeder staat al, geen raaf/roek, dat wil ze nog steeds, maar een geboortedatum met initialen :) En ik heb voor mezelf nog even zitten krabbelen, de motivatie is hierbij uiteraard hetzelfde en iets meer doorgewerkt in de tekening. Het skelet (een combinatie van verschillende dieren, het zou zo natuurlijk ook alleen een vogelskelet kunnen zijn, maar voor mij zijn het mensenribben, een vogelsnavel, een dierenschedel en roofdiersnijtandjes) loopt over in een boom met onderop de wortels. Links zitten nog 2 botjes, maar daar ben ik niet tevreden over. Misschien laat ik ze helemaal weg of verwerk ik ze op een andere manier tussen de wortels. Oh en op de linkerfoto bovenin heb ik nog een botje getekend, maar ik kan er maar niet helemaal tevreden mee zijn. Op dit moment ben ik helemaal lyrisch over deze nieuwe krabbel en ik hoop dat dat eindelijk eens blijft. Hij blijft in ieder geval zitten tot hij er vanzelf af gaat, zodat ik kan kijken of ik hem leuk blijf vinden :) Oh, en het streepje boven de snavel is een uitschieter :P

http://i299.photobucket.com/albums/mm31 ... tklein.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm31 ... 2klein.jpg

Sorry voor het spammen overigens, ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden :=

ik zou toch echt aanraden hem andersom te zetten
een kleine tekst op je pols is nog te overzien, al zou ik persoonlijk dat ook niet doen
maar dit is gewoon echt op de kop

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:08

Wooooow ik vind die van Mendy echt gaaf! <3

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:10

@mendy: prachtig!!

Mooie tattoo's komen er voorbij! Ik vind het bij anderen vaak heel mooi :D
Voor mezelf zou ik er niet veel of grote willen, maar dat vind ik bij anderen wel heel mooi!

Zelf zou ik ook heel graag een kleine tattoo willen, een kort spoor van hoefijzertjes. Niet groot, verbergbaar, gewoon voor mezelf en mijn band met de paarden. Zeker nu na het overlijden van mijn pony. Weet dus wel wat ik ongeveer zou willen, plek zou ik niet weten, waar dat mooi is zegmaar. (beetje zoiets maar dan bij voorkeur echt een gang, ik heb ergens een boekje waar dat instaat: http://rlv.zcache.com.au/horse_tracks_p ... nr_400.jpg )

Maar los daarvan... ik ben echt als de dood voor naalden en bloed en dingen doen ook wel snel zeer. (krijg ook snel blauwe plekken). Zijn er in het topic meer mensen die bang waren voor naalden maar toch een tattoo hebben en waar het meeviel? Ik hoop ook eens de moed te hebben!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:42

Yasmine schreef:
Ugh, ik haat de zoektocht naar het juiste lettertype :') Mijn volgende wordt hoogstwaarschijnlijk deze, die ik al sinds mijn 16de wil (ben nu bijna 22). Tot nu toe heb ik deze lettertypes gevonden, maar ik vind ze allemaal nét niet :=
*image*

Mag ik vragen welke het allemaal zijn? O:)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:11

Dank jullie, ben er echt zo blij mee :D ben constant in de spiegel aan t kijken haha :')

Ilsemarie schreef:
Maar los daarvan... ik ben echt als de dood voor naalden en bloed en dingen doen ook wel snel zeer. (krijg ook snel blauwe plekken). Zijn er in het topic meer mensen die bang waren voor naalden maar toch een tattoo hebben en waar het meeviel? Ik hoop ook eens de moed te hebben!

Ik.. ben als de dood voor naalden! Kan geen bloed zien enzo. Maar het bloedt ook niet tijdens het zetten (althans bij mij niet) alleen later komt er wat wondvocht uit als t afgeplakt is. Dus dat scheelt iig :)
Maar het heeft me niet tegengehouden om een tattoo te laten zetten.. mn eerste was op mn pols, en ja het deed zeer |( maar was wel binnen 3 min!!! klaar. Maar andere mensen voelen er weer helemaal niks van, dus je moet het zelf ervaren eigenlijk :+
Heb ondanks mn angst voor naalden toch daarna nog een neuspiercing laten zetten en nu mn tweede tattoo. En zou het zo weer doen! :D Mn laatste duurde maar 4-5 min. :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:19

Dat is goed om te lezen Mendy! Bovendien heb ik ook zoiets, als ik inderdaad een spoor van hoefijzertjes doen kan ik altijd nog na 1 stoppen als het niet wil haha dan heb je niet ineens een vage lijn of iets wat half af is, dat scheelt ook alweer. En een ijzertje is ook mooi <3
Maar dat zinnetje was dus in 5 minuten klaar? Dat is wel heeeeeeeel snel dan! Dat is wel fijn, een paar kleine hoefijzertjes zal dus ook niet lang duren, dat scheelt alweer een hoop en maakt de drempel weer kleiner.

Misschien toch eens wat meer gaan neuzen!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:20

Marshaha schreef:
een kleine tekst op je pols is nog te overzien, al zou ik persoonlijk dat ook niet doen

niet banketstaaf bedoeld trouwens, als ik het zo lees kan je het ook aanvallend lezen.. maar dat bedoel ik niet zo
ik zou gewoon adviseren hem andersom te doen :D
en moet vaker smilies plaatsen *\o/* B-) :)* :# *D +:)+ :):) _O- :*

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:24

Ilsemarie schreef:
Dat is goed om te lezen Mendy! Bovendien heb ik ook zoiets, als ik inderdaad een spoor van hoefijzertjes doen kan ik altijd nog na 1 stoppen als het niet wil haha dan heb je niet ineens een vage lijn of iets wat half af is, dat scheelt ook alweer. En een ijzertje is ook mooi <3
Maar dat zinnetje was dus in 5 minuten klaar? Dat is wel heeeeeeeel snel dan! Dat is wel fijn, een paar kleine hoefijzertjes zal dus ook niet lang duren, dat scheelt alweer een hoop en maakt de drempel weer kleiner.

Misschien toch eens wat meer gaan neuzen!

Ja echt binnen 5 min! :j Denk dat die hoefijzertjes ook zo klaar zijn. Ik heb even naar dat plaatje gekeken maar betwijfel of ze die witte stipjes open kunnen laten, grote kans dat ze dichtlopen dus dan heb je ze helemaal donker, anders moeten ze groter maar dan krijg je niet wat jij wil denk ik? :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:19

@mendy: kijk... 5 minuten pijn is verder geen probleem, zolang ik maar niet knock-out van de naald ga.
Ik wil ze ook niet precies zoals op het plaatje, wat verder uit elkaar en moet eens even zoeken. ik heb een boek waar je de afdrukken per gang hebt, dat is dan ook 'echt' dat lijkt me mooi. Hoeft ook niet met open stipjes, gewoon een lijntje in de vorm van een hoefijzer. Maar dit was het enige plaatje op internet wat er enigzins op leek ;)
In mijn omgeving zijn niet echt mensen met tattoo's en die kunnen zich er ook niks bij voorstellen dus het is gewoon iets wat al lang in mijn hoofd zit maar verder nog niet echt een uitwerking heeft. Maar het idee dat er meer mensen zijn die bang zijn voor naalden maar wel een tattoo hebben kunnen laten zetten, zorgt er in ieder geval voor dat het in mijn hoofd blijft en er ooit ook nog komt denk ik :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:22

Ilsemarie schreef:
Zelf zou ik ook heel graag een kleine tattoo willen, een kort spoor van hoefijzertjes. Niet groot, verbergbaar, gewoon voor mezelf en mijn band met de paarden. Zeker nu na het overlijden van mijn pony. Weet dus wel wat ik ongeveer zou willen, plek zou ik niet weten, waar dat mooi is zegmaar. (beetje zoiets maar dan bij voorkeur echt een gang, ik heb ergens een boekje waar dat instaat: http://rlv.zcache.com.au/horse_tracks_p ... nr_400.jpg )

zoiets vind ik ook super leuk, hoe heet dat boek? :)

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:30

Ilsemarie schreef:
@mendy: kijk... 5 minuten pijn is verder geen probleem, zolang ik maar niet knock-out van de naald ga.

Ik ben echt heel bang voor naalden. Mijn tattoo (was ook mijn eerste) heeft een uur geduurd. Ik was ook bang dat ik knock-out zou gaan maar dat is gelukkig niet gebeurt. Het zetten doet pijn maar ik vond alleen het begin echt pijnlijk, daarna was ik al min of meer aan het gevoel gewend. Je kunt eventueel ook nog een verdovend zalfje halen ;)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:32

Marshaha schreef:
Marshaha schreef:

niet banketstaaf bedoeld trouwens, als ik het zo lees kan je het ook aanvallend lezen.. maar dat bedoel ik niet zo
ik zou gewoon adviseren hem andersom te doen :D
en moet vaker smilies plaatsen *\o/* B-) :)* :# *D +:)+ :):) _O- :*

Haha, ik vatte het niet negatief op, no harm done :))
Je hebt me wel aan het denken gezet en heb een beetje zitten googelen op verschillende pols-tatoeages, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Wie weet teken ik hem volgende keer ondersteboven, dan kan ik kijken hoe ik dat vind staan :) Maar het fijne nu vind ik dat ik hem zelf goed kan zien zonder er een spiegel bij te houden.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:33

Ilse, je hebt het zelfde idee in je hoofd als ik heb voor een tattoo :)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:51

:wave:

Ik meld me hier ook!

Afbeelding
Mijn eerste tattootje, gezet toch ik net 17 was, nu bijna 5 jaar geleden alweer.. Hij staat voor mijn vader die veel te vroeg overleden is en nu een sterretje aan de hemel is.
December vorig jaar is mijn oma overleden en ik wil hier graag nog iets voor haar in verwerken. Ik denk momenteel aan een extra lijn, alleen dan wat dunner.

Afbeelding
Mijn tweede tattootje in de vorm van een letter M op mijn voet. Deze wil ik graag gaan uitbreiden. Ik dacht zelf aan iets met bloemetjes / vogeltjes / hoefijzertje en / of misschien met muzieknoten.
Ik wil wel graag het sierlijke erin houden.
Het moet een soort sierlijke lijn worden met de belangrijke dingen van mijn leven als een soort bedeltjes er aan vast :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:00

Ymke schreef:
Yasmine schreef:
Ugh, ik haat de zoektocht naar het juiste lettertype :') Mijn volgende wordt hoogstwaarschijnlijk deze, die ik al sinds mijn 16de wil (ben nu bijna 22). Tot nu toe heb ik deze lettertypes gevonden, maar ik vind ze allemaal nét niet :=
*image*

Mag ik vragen welke het allemaal zijn? O:)

Ik zal het straks even voor je opzoeken :) Allemaal van dafont.com iig.

Ilsemarie schreef:

Ik val bijna flauw bij bloed prikken of vaccins/injecties, maar tattoos zijn echt een heel anders gevoel. Zelfs mijn tattoo artist, die helemaal vol staat met tattoos, valt flauw bij het zien van een injectienaald :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:04

Het duurde even voordat ik ontdekte dat je laatste foto een voet was, ik dacht eerst een rug met hele rare vetkwapjes :+ Maar nu zie ik het.

Vandaag bij Kynst langs geweest voor advies. Na mijn vakantie naar Griekenland wordt mijn tweede tattoo gezet en mijn eerste bij gewerkt. Wat een top service daar zeg, zelfs nu al zonder dat ik iets heb laten zetten.

Ik kan nu al niet wachten :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:07

Hahahahahaha RoosG :') Ja ik heb die foto zelf gemaakt, gaat best lastig :P

lalachico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:07

ik meld me hier ook even :)
sommige tattoo's zijn echt mooi

Afbeelding
mijn eerste tattoo gezet in 2008

Afbeelding
gezet in 2010 na de geboorte van mijn dochtertje

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:09

@ lalachico wauw, die 2e tattoo is echt superrrr mooi :~

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:26

Mallow schreef:
Hahahahahaha RoosG :') Ja ik heb die foto zelf gemaakt, gaat best lastig :P

haha herken ik heel erg hoor, maar ik moest een paar keer kijken. Dacht eerst "Huh, jij durft" haha

lalachico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:44

Diertjec schreef:
@ lalachico wauw, die 2e tattoo is echt superrrr mooi :~

dank je :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 17:09

Mallow schreef:
:wave:

Ik meld me hier ook!

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTOFSBOG.jpg[img]
Mijn eerste tattootje, gezet toch ik net 17 was, nu bijna 5 jaar geleden alweer.. Hij staat voor mijn vader die veel te vroeg overleden is en nu een sterretje aan de hemel is.
December vorig jaar is mijn oma overleden en ik wil hier graag nog iets voor haar in verwerken. Ik denk momenteel aan een extra lijn, alleen dan wat dunner.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEZGZ4FW.jpg[img]
Mijn tweede tattootje in de vorm van een letter M op mijn voet. Deze wil ik graag gaan uitbreiden. Ik dacht zelf aan iets met bloemetjes / vogeltjes / hoefijzertje en / of misschien met muzieknoten.
Ik wil wel graag het sierlijke erin houden.
Het moet een soort sierlijke lijn worden met de belangrijke dingen van mijn leven als een soort bedeltjes er aan vast :)

Omg ik dacht dat die laatste foto een stuk van je buik was, ik dacht GATVER
Maar toen zag ik een voetje :')
Vind ze wel leuk allebei

edit; Oh ik zie dat iemand het ook al voor iets anders aan zag _O-

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 17:15

Hahaha ik had misschien m'n tenen er bij moeten zetten op de foto :')

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:05

2e sessie (2 uurtjes geprikt)

Afbeelding
over een week of 8 weer terug.. :D