Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:35

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg mooi er uit vind zien, je ziet de overgang eigen haar en extensions redelijk goed... Hopelijk kunnen ze bij de kapper het er ''natuurlijker'' uit laten zien, succes!

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:38

Komt ook dat ik het maar even snel heb gestijlt, was puur even om te kijken of ik de matten in me haar kwijt kon, en te kijken naar de kleuren, overgang van me haar na de clip in zie je absoluut niet meer als ik het goed stijl :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:31

Als het bij geknipt is zal het een stuk beter eruit zien.
Maar ik mis dan alleen nog wel aan de zijkant extra haar,het zit nu alleen aan de achterkant en de zij plukken hangen wel opzij.

En is zou er wel heel wat laagjes in doen als je deze lengte wil behouden

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:38

Hooi,

Ben al een tijdje erover na aan het denken om ook extensions te kopen. Heb dit topic half doorgelezen maar heb nog een paar vragen.
Ik heb mijn haar rood geverfd (ben van nature blond/rossig). Weet even niet meer precies met welk merk, maar goed.
Mijn eigen haar komt tot mijn bh-bandje, is best dun, de onderkant is sowieso dunner.
Mijn vragen;
Ik wil haar tot mijn borsten (zo ongeveer), welke maat moet ik dan pakken en blend dat mooi samen met mijn eigen haar?
Ook omdat mijn haar vrij dun is, zit dat er niet raar uit?
Welke kleur extensions moet ik dan kopen, want ik wil ze dan in dezelfde kleur hebben als mijn eigen haar nu.
Ik wil ze dan het liefste van Ebay kopen, bij wie kan ik ze dan het beste kopen?

Alvast bedankt! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:18

Rode extensions heb ik geen ervaring mee. Tot op je borsten is ongeveer 45 cm. Mocht je het nog wat langer willen kun je 50 cm doen.
Ik heb wel eens op ebay besteld maar vind dat niet een heel erge aanrader. Hoorde via dit topic dat de kwaliteit van waar ik het toen besteld was ook minder is nu.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:22

Ik draag extensions van minihouse8888 en ben er erg tevreden mee (vanavond gaan er nieuwe in).
De kleur kan niemand je vertellen, je kunt het uiteraard wel (laten) verven om het dezelfde kleur te laten krijgen. Tot je BH bandje is 30cm, 50cm is wel erg lang (bij mij, maar ik ben klein).

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:36

Oh haha bij mij is 40 cm even lang als mijn eigen haar en dat komt tot vlak boven mijn borsten, ik ben 1.70m. Vandaar dat ik zei 45!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:47

Ik heb extensions van luxury princess en ze zijn machtig mooi..
voor:
Afbeelding
Na:
Afbeelding

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:50

Welke kleur is dat juul? En hoeveel gram?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 11:23

Ik ben nu toch maar begonnen met zoeken naar goede clip ins, hoewel ik daar eerder niet zo'n fan van was. Mijn haar groeit flink, maar ik wil het wel iets rust geven en toch lange haren hebben. Wat zijn jullie echte aanraders? (ik lees al lang mee, maar heb nooit zo veel aandacht aan gegeven, omdat ik zeker wist dat ik nooit clip ins wou.)

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 11:51

Dit zijn luxury princess extensions 160 gram Kleur: nummer 4 chocolade bruin

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 11:53

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:49

Om even terug te komen op de lengte, ik ben ook klein en heb wel 50 cm.
Mijn haar komt dan ook wel net onder mijn borsten.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:56

Liiesjjj schreef:
Hooi,

Ben al een tijdje erover na aan het denken om ook extensions te kopen. Heb dit topic half doorgelezen maar heb nog een paar vragen.
Ik heb mijn haar rood geverfd (ben van nature blond/rossig). Weet even niet meer precies met welk merk, maar goed.
Mijn eigen haar komt tot mijn bh-bandje, is best dun, de onderkant is sowieso dunner.
Mijn vragen;
Ik wil haar tot mijn borsten (zo ongeveer), welke maat moet ik dan pakken en blend dat mooi samen met mijn eigen haar?
Ook omdat mijn haar vrij dun is, zit dat er niet raar uit?
Welke kleur extensions moet ik dan kopen, want ik wil ze dan in dezelfde kleur hebben als mijn eigen haar nu.
Ik wil ze dan het liefste van Ebay kopen, bij wie kan ik ze dan het beste kopen?
Alvast bedankt! :)

Ik heb ook rode, kleur 530 van Original Socap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:00

Hey ik breek ook even in hier. :)

Ik heb gisteren clip ins binnen gekregen van http://www.zascha.nl/ de deluxe versie (160 gram 50 cm).
Ik heb alle pagina's hier gelezen en heb ze makkelijk in mijn haar gekregen en ben er erg blij mee :)

Wel vind ik dat je mijn eigen haar grens ook nog iets te duidelijk ziet. Mijn eigen haar komt tot op mijn schouders en is behoorlijk dik in de punten waardoor het soms een beetje uit steekt, met name als mijn eigen haar 'om klapt' op mijn schouders.

Ik lees dus al dat ik dan naar de kapper zou moeten? Is het dan raadzaam om mijn eigen haar weer in laagjes te laten knippen of gewoon even wachten tot het nog iets langer is gegroeid en dus over mijn schouders valt i.p.v. er op rust? Lijkt mij dat het dan ook niet meer 'uit zal steken'?

Alvast bedankt! :D

(ik heb nog geen foto's helaas, kan later vandaag wel wat maken als dat handiger is?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:36

Hierbij nog even de foto's, zoals je ziet duidelijk een haargrens

Afbeelding

Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:38

Je zou kunnen kijken of je eigen punten indezelfde kleur kan verven(want die zijn op de foto donkerder)
En ik zou je extentions in lagen laten knippen en dat je eigen haar de eerste laag is.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:40

Ik zou er nog een mat bij hangen, maar dan hoger.
Oogt het denk ik een stuk natuurlijker.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:44

Als je een mat hoger kwijt kunt dan helpt dat inderdaad, maar bij mij lukt dat nooit.
Ik denk dat je wel goed zit als je ervoor zorgt dat je haar in dezelfde kleur geverfd is en je die plukjes goed stijlt.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:45

^^ Ja dat zou ook nog kunnen.
ihihih

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 19:38

Nou het zijn 10 stroken, 2x 4 clips, 2x 3 clips, 2x 2 clips, 4 x 1 clip

Ik krijg ze al met moeite in mijn haar (heb een klein hoofd) dus weet niet waar ik de matten moet laten haha. Heb ze nu allemaal op max 1 cm van elkaar en het zit echt van onder tot boven vol :D

Maar bedankt voor de tips tot dusver :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:17

Hi guys!
Mag ik ook me melden hier? Heb niet alles mee gelezen maar wel hele stukken. Vind extensions altijd interessant om te zien hoe dat staat enz. Ben ook fanatiek meelezer/ soms poster in t gewone haar topic.
Haar is gewoon leuk! Haha
Jaar geleden m'n haren afgeknipt en gedoneerd aan stichting Haarwensen. Heel kort koppie over gehouden , nu een jaartje later valt het weer op m'n schouders.
Ik mis m'n lange haar toch wel dus heb al vaker gekeken naar extensions. Nu gisteren bij zo'n afrowinkeltje hier in Amsterdam extensions gekocht van synthetisch haar. Wilde gewoon eens proberen of ik dat überhaupt kan met van die clip in dingen (ik ben echt een haarnoob namelijk. kan niet eens mn haar in een knap model fohnen, zodra ik met een fohn aan de slag ga lijk ik net een ontplofte poedel) en deze dingen waren heel goedkoop (17 euro) en vond ze er niet eens zo heel plastic uitzien. Wil niet weten hoe het er uit ziet na een keer dragen haha, maar om mee te oefenen is t wel prima denk ik. En misschien valt in een vlecht de overgang niet eens zo op. Dus dat wordt mijn doel haha. Als t dan bevalt dan koop ik misschien wel een keer echte mooie, alleen ik verander nog al eens van haarkleur dus dan is t een beetje zonde om van die dure dingen te kopen.

Zo.. Meeleesmodus weer aan :D

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:44

Juulxx schreef:
Hier ook hele goede kwaliteit extensions! en nu in de aanbieding..
ook real remy human hair..

http://luxstyle.nl/extensions.php?ref=6jan

Super mooi en ook veel positieve reactie's!

Zo ontzettend jammer dat ze maar tot 50 cm gaan...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:06

Die luxstyle dingen heb ik ook nog over nagedacht, maar toen ik die webwinkel ging googlen kwamen er toch nog wel wat negatieve reacties naar boven. Blijkbaar verwijderen ze alle negatieve reacties op hun site en facebook.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:15

Je kunt veel negatieve reacties ook nog op facebook lezen, lijkt me niks.