HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:59

hallo horse-lover, ik heb pas net je topic ontdekt en ik ben erg onder indruk. vooral vanwege het feit dat je zo heerlijk positief in het leven staat, ik ben ervan overtuigd dat dit je ook gelijk een heel sterk mens maakt.
ik geloof dan ook dat je deze ziekte echt gaat overwinnen. en natuurlijk heb je je momenten dat je even een 'break-down' hebt, maar dat is meer dan logisch en ik denk ook dat je daar gewoon aan moet toe geven. ik wil je hierbij heel veel sterkte toewensen en ik blijf je topic volgen...knuffel uit zeeland

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:15

:(:) marije.......

wat is het toch oneerlijk allemaal.
Maar ook voor jou geld......blijf je vasthouden aan al het positieve.
:* :* :*

dondeyne

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:31

Wat goed om te horen dat je weer even op je paard hebt gezeten en dat je er zo van hebt genoten!! Ontzettend leuk van je verzorger en fijn dat hij redelijk braaf was.

Wat erg dat je erna er zo doorheen zat, maar ook heel begrijpelijk. Gelukkig lees ik inmiddels weer allemaal berichten met positieve gedachten :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:34

Hier nog iemand die onder de indruk is van je instelling, ondanks dat het zo ontzettend zwaar voor je moet zijn...... Het is heel erg heftig, heb ook echt met je te doen. Veel te jong, veel te heftig, maar hou moed en vecht!!! Ik wens je heel, heel, heeeeeeeeel veel kracht toe in deze zware tijd. Warme knuffel!!!! :(:)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:32

Ik heb braaf bijgelezen, en wat fijn dat t top was met je paardje :)

@quartel, je hebt mijn laatste pb genegeerd :oo

Enne, gewoon n blikje ragout warmmaken is ook superlekker :))

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:48

aardappelpuree uit een zakje is zo gemaakt, kun je er eventueel wat kaas doorheen doen (dat smelt) en dan wat appelmoes erbij.
Ik weet niet of je even naar je paard bent maar het is wederom supermooi weer!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:54

Aardappelpuree met gesmolten kaas mjammie! Of met een bouillonblokje opgelost in het water dat je ervoor gebruikt :9..

Lieve TS, ook ik heb vannacht aan je moeten denken, vind het gewoon zó oneerlijk! Ben ecgt ontzettend trots op je hoe je je positieve instelling vasthoud (moet je ook echt doen he!) keep up the good work!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 13:59

@irmalouise : je klinkt heel positief. Goed dat jij het ding verslagen heb. Nu ik nog en dat gaan we gewoon doen hoor!!!
Val voorlopig niet meer af, dus ben daar erg blij mee (wist niet dat ik die tekst ooit van mn leven mn mond uit zou krijgen, want ik moet juist afvallen :') ).
Als iemand een balkje kan regelen en de foto's als ik ze email in een linkje kan zetten voor bokt, wil ik wel iets in profiel zetten voor 24 uur? Aangezien de paarden-wereld ook bij ons nog vrij klein is, weet ik dat ik al herkend ben door meerdere mensen.
Ik hoop dat zij toch mijn 'privacy' respecteren en dit topic niet uit zichzelf delen met anderen.
Wil hier zo vrij mogelijk kunnen praten. De twee waarvan ik wel door heb dat ze mij ontdekt hebben, mag ik graag dus het is prima als ze mee lezen..

Schoonmaakster net weg en jeeee wat een fijn opgeruimd en schoon huisje weer :D . Heb nog wel een stapel dingen die ik rustig aan moet opruimen (veel kleding), maar verde is alles netjes en schoon. Zelfs alle ramen, de koelkast etc.
Heerlijk weer! Zo hoort het te zijn en is fijner thuis komen.

Dank jullie voor alle lieve woorden en tips.

Iemand nog interesse in gratis 2 flessen hero drinkontbijt? JAK! _O-

Zometeen een vriendin van mij die nog behoorlijk onervaren is beetje leren hoe longeren werkt.
Di neemt ze les en ze wil er niet in dr eentje op.
Na die actie van paar dagen geleden van mijn paard ben ik daar stiekum ook wel wat geruster op zo := , al is ze absoluut niet bang aangelegd. Wil niet nog meer mensen hebben die van mijn paard afkukelen _O-
Paard is duidelijk aan zn 2e leven begonnen en veeeel wakkerder dan ooit tevoren :')

*zit inmiddels aan de gekookte andijvie met aardappelpuree, gepureerde scharrel rookworst en geraspte kaas :+

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:51

Lekker dieet XD

fijn dat je vriendin ook wilt heplen methet verzorgen van je paardje!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:06

Ik heb het topic nu pas ontdekt..... Wat blijft het toch een kl*teziekte! Zo oneerlijk en zo verwoestend.

Maar wat ben jij een bikkel! Je gaat het ding dus ook gewoon verslaan :j :*

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:06

Hoi lieve TS,

Wat heerlijk dat je even het bos in bent gegaan met je paardje. Snap ook dat het daarna even moeilijk werd voor je. Dit wil je nog jaren kunnen doen, die vrijheid voelen en de geur van de bomen opsnuiven. En dat ga je ook doen meid. Je gaat ervoor vechten en wij met jou :j.

Gaat die vriendin ook op je paard rijden voor een paar dagen per week? Dat is super, heb je het nu een beetje opgevangen alle dagen?

Ben je vandaag nog even buiten geweest? Het is echt prachtig weer dus geniet van de zon op je gezicht!

Liefs,
Lae

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:38

Lieve TS,
Jeetje wat heb ik een repect voor jouw!
Heb het hele topic door gelezen maar zeker weten dat jij sterker bent dan wat dan ook.
Wel lastig dat eten zo vervelend en moeilijk is maar zo te lezen ben je creatief bezig met pureren ;)
Met hulp van alle bokkers met hun 'fantastische' recepten haha ;) ( al denk ik bij sommige dingen nou liever niet .)
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad al vandaag.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:40

Rijstebrij ook lekker!
Want de rijst die je daarvoor gebruikt is veeeeel kleiner!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:29

Rijstebrij? Is dat net als rijstepap? Heeeerlijk met bruine basterdsuiker. Kan je warm en koud eten :j

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:37

Jeps zoiets en dan zelf maken maar ook de kant en klaar versie is goed!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:51

Horse_lover9 schreef:
Moeder heb ik verloren en vader/broer sinds die tijd geen contact mee.
Ze zijn inmiddels wel op de hoogte.

Denk/wil/hoop je dat het contact in deze situatie hersteld wordt?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:54

Hey,

Heerlijk weer een nog schoner huisje dan van de week.

Goed dat je nu niet afvalt. Waarschinlijk zal je later in je traject de energie van je extra kilo's nog weleens kunnen gebruiken.

Is het nog gelukt met je longeer-uitleg? Fijn dat er mensen zijn die je willen helpen met je paard! Paard werkt schijnaar niet helemaal mee met zijn 2e jeugd :D
Was heerlijk weer om even buiten in het zonnetje bezig te zijn.

Je drinkontbijtaanbieding sla ik over.. :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:56

mmm....lekker het huis weer aan kant.......hoe was je dag verder?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:04

Fijn dat je huisje weer fris is, dat is inderdaad een stuk fijner thuis komen :) hoe was je dag verder?

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:05

Dat drinkontbijt is echt vies ja.. heb dat een keer 5 dagen gedronken toen ik een zware hersenschudding had en een keelontsteking.. want dat was het enige wat mijn ouders konden bedenken.. Nou, nooit meer >;)
(Al klinken geblendde wasa-crackers ook heel vies inderdaad :+ )

Je hebt ook van die kant en klare aardappelpuree waar al kaas inzit en die is ook lekker.. maar ik weet zo even niet meer van welk merk..
Hoe was je dag verder? :)

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:07

Van maggi is die aardappelpuree :)

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:10

Hoe was je dag vandaag?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:38

En aardappelpuree met creme fraiche en kruiden :9 heeeeel erg lekker :j maak vaak tussen de middag een beetje voor mezelf (ben een aardappeljunkie) als ik wat flauwig ben..

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:50

Jeetje wat gaan jullie allemaal hard!
Inmiddels weer helemaal bij gelezen.

TS wat fijn dat je even op je paard hebt kunnen zitten. Hoop dat je dat de komende tijd nog vaak kan doen ondanks je ziek zijn!
Als ik jullie zo hoor over al dat gepureerde voedsel ga ik me inbeelden hoe mijn avond eten er gepureerd uit zou zien. Bietjes e.d. nou ik wil het niet eens weten hihi.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:00

Pasta's gaat in elk geval niet las ik. En ik heb ook gehoord dat je als je tagiatelli in de blender doet, je vooral niet moet vergeten de deksel erop te doen.