Joolien... ik kan eigenlijk maar 1 ding uitbrengen: W-A-U-W! En dan straks met zetten de veer in kleur is helemaal super gaaf! Ben zeer benieuwd als die daadwerkelijk gezet is, dat gaat echt een hele mooie worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die is er natuurlijk niet zomaar..
mijn vriend had ook zoveel wachttijd ongeveer en is ook nog steeds erg tevreden
Ik mocht zelfs nog een keer terugkomen voor extra in te kleuren (konden ze toen niet doen, op je pols kan je niet te hard drukken omdat je dan snel aders raakt en dan gaat het uitlopen) dus 2 weken daarna mocht ik nog een keer in laten kleuren en dat ziet er nog steeds heel goed uit
Was trouwens Tattoo Mark in Gouda. Ik denk alleen niet dat ik daarheen ga voor mijn volgende tattoo, voelde me op de één of andere manier niet zo op mijn gemak bij die vrouw

) Hij had een zwarte panter uitgekozen, en die kijkt scheel hihihihihi.... Ik zou er zelf ook niet heen gaan (ook te ver weg voor mij
)
Kan ze je alledrie aanraden, maar t is wel afhankelijk van wat voor tattoo je zoekt waar ik je heen zou sturen zeg maar. Tutti_Frutti schreef:Ik ga na mijn toetsweek ook weer opzoek naar een shop.
Iemand nog aanraders? Tegen die tijd heb ik hopelijk of mijn rijbewijs of een vriendin wilt me wel vergezellen.
Woon in regio Rotterdam, neem aan dat daar best een goede tattoo artist te vinden moet zijn?
Maar daarbuiten is zeker ook geen probleem!

...
Vooral die met die sleeves en een soort van roze haar en een lippiercing in het midden. Zij is best grappig
Maar in de shop hebben ze natuurlijk nog meer foto's, en vaak kan je ook ff kijken naar iemand met wie ze bezig zijn.
de tattoo artist die ik sprak over m'n tattoo(niet degene die me die prijsindicatie gaf) was ook echt een toffe gast! Liet ook meteen een tattoo die een andere gast bij iemand had gezet zien die op mijn idee leek!
Maar het zal denk ook wel afhangen wie daar de tattoo gezet heeft en wat voor stijl je hebt.
Wendy_Komen schreef:Vooral goed kijken! Niet hoe de shop eruit ziet, maar hoe de tattoo's eruit zien! VEEL rondkijken naar al het werk vanaf hun hand. En bedenk je hoe echte kwaliteit eruit ziet. Dan kom je bijvoorbeeld niet bij zo'n shop terecht:
http://www.tattoopiercingstudiolelystad ... page1a.htm
Nooit van leven dat ik daar iets zou laten neer zetten

Esmeralda schreef:Wendy_Komen schreef:Heb zo'n flauw vermoeden welke foto je bedoelt
En als je dan al zo'n tattoo zet, zet hem dan niet zo open en bloot op je website. Maarja, over de kwaliteit daar ben ik sowieso niet zo "ahum" te spreken.
![]()
vond de cijfers en letters die ik tegen kwam, beetje scheef, niet strak