[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:56

Biskwie, er zijn er ook zonder wachtlijst inderdaad, daar zijn de meningen over verdeeld ... ik ben zelf zeer tevreden met tattoo bob waar je dus zonder afspraak terecht kunt (maar ligt er misschien ook aan wie 'm daar zet). Maar er zijn zat -vooral de mindere bekende shops op de hoek om ze even zo te noemen- zonder wachtlijst waar je ook maar beter niet naar binnen kunt stappen. Je ziet naar mijn idee tegenwoordig ook vaker dat bepaalde artiesten een middag of dag hebben waarop je zonder afspraak binnen kan lopen en dan wie op tijd komt heeft geluk..

Joolien... ik kan eigenlijk maar 1 ding uitbrengen: W-A-U-W! En dan straks met zetten de veer in kleur is helemaal super gaaf! Ben zeer benieuwd als die daadwerkelijk gezet is, dat gaat echt een hele mooie worden :j

Magrathea

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:46

Gaaf Jolien!

Ja het is inderdaad nogal verdeeld. Als er een wachtlijst is kan je er wel op vertrouwen dat het goed zit :o Die is er natuurlijk niet zomaar..
Maar waar ik 'm heb laten zetten was de wachttijd 2-3 weken ofzo? En ik ben er dik tevreden mee :j mijn vriend had ook zoveel wachttijd ongeveer en is ook nog steeds erg tevreden :) Ik mocht zelfs nog een keer terugkomen voor extra in te kleuren (konden ze toen niet doen, op je pols kan je niet te hard drukken omdat je dan snel aders raakt en dan gaat het uitlopen) dus 2 weken daarna mocht ik nog een keer in laten kleuren en dat ziet er nog steeds heel goed uit :) Was trouwens Tattoo Mark in Gouda. Ik denk alleen niet dat ik daarheen ga voor mijn volgende tattoo, voelde me op de één of andere manier niet zo op mijn gemak bij die vrouw :=

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:17

Ik ga na mijn toetsweek ook weer opzoek naar een shop.
Iemand nog aanraders? Tegen die tijd heb ik hopelijk of mijn rijbewijs of een vriendin wilt me wel vergezellen.
Woon in regio Rotterdam, neem aan dat daar best een goede tattoo artist te vinden moet zijn?
Maar daarbuiten is zeker ook geen probleem!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:20

Tattoo Bob is wel de bekendste in Rotterdam, heb ik wisselende verhalen over gehoord.. van vriendinnen dat ze er dus noooit heen gaan, maar online wordt er altijd lovend over hem gesproken..
Zelfde voor Queen of Rings, ik ken een paar mensen die daar echt slechte ervaringen hebben maar voor de rest schijnen ze weer heel goed te zijn :')

Ik weet iig dat ze heel netjes piercen :j

Ga trouwens binnenkort voor een tongpiercing naar Tattoo Dennis hier in Delft, kan ik gelijk even de boekjes door bladeren :)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:38

Mijn ex heeft 20+ jaar geleden een keer een tattoo bij Bob laten zetten, en die was best lelijk (sorry geen foto's ;) ) Hij had een zwarte panter uitgekozen, en die kijkt scheel hihihihihi.... Ik zou er zelf ook niet heen gaan (ook te ver weg voor mij :P )
Hier in Stadskanaal hebben we 3 tattooshops, waarvan ik er bij 1 geweest ben om eens te vragen. Echte wachttijden hebben ze niet (misschien ligt dat gewoon aan de regio) maar de tattoo's die ik van hun gezien heb zien er strak uit (ook van mensen uit de omgeving die ik vraag waar hun tattoo gezet is).
Heb mijn idee helemaal in mijn hoofd, nu even de centjes sparen om het te laten zetten.

Mijn man wil ook heel graag een tattoo, maar we weten sinds vandaag dat hij de ziekte van Darier heeft, (dat is een erfelijke huidziekte die iets met het verhoornen van de huid te maken heeft) dus of het nu zo slim is om daar aan te beginnen weet ik niet.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:42

Ik heb mijn 3 tattoo´s uit Rotterdam:
- Body Flair (broer van Tattoo Bob, vader van Tattoo Dex) > Bijzondere man met bijzondere opmerkingen, maar wel een vakman en ik heb me rot gelachen :')
- Tattoo Bob > tattoo is gezet door 2 mensen (een de lijntjes, andere inkleuren) en ben er tot op de dag van vandaag nog blij mee. Hij is precies gezet zoals ik hem in mijn gedachten had en ook goede service (ben laatst nog wezen bijkleuren en heb toen een lijntje iets aan laten passen).
- Tattoo Dex > mijn persoonlijke favoriet voor het fijne werk. Leuke meid en erg goed met jouw beeld vertalen naar een tattoo. Behalve de mijne heb ik meer werk gezien van haar met strakke dunne lijntje die prachtig geworden zijn.

Zo, mijn R'dam ervaringen :Y) Kan ze je alledrie aanraden, maar t is wel afhankelijk van wat voor tattoo je zoekt waar ik je heen zou sturen zeg maar.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:46

Tutti_Frutti schreef:
Ik ga na mijn toetsweek ook weer opzoek naar een shop.
Iemand nog aanraders? Tegen die tijd heb ik hopelijk of mijn rijbewijs of een vriendin wilt me wel vergezellen.
Woon in regio Rotterdam, neem aan dat daar best een goede tattoo artist te vinden moet zijn?
Maar daarbuiten is zeker ook geen probleem!

Tja, ik zelf zweer bij Thomas van Kynst. Zit in Deventer. Hier wat werk van hem:

Afbeelding

Afbeelding

1
2
3
4
5
6
7[/quote]

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:52

Die vond ik inderdaad al supergaaf eruitzien Wendy!
Tattoo Bob hoor ik heel erg wisselende verhalen over, waardoor ik toch m'n twijfels heb.
Bij Queens of Rings ben ik eens geweest voor een piercing van een vriendin. Vond het een mooie shop :j
Meteen gevraagd naar een schatting van de kosten voor mijn tattoo en daar gaven ze wel een absurd hoge prijs :=...
Piercen is daar inderdaad super netjes, echt klasse!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:56

Vooral goed kijken! Niet hoe de shop eruit ziet, maar hoe de tattoo's eruit zien! VEEL rondkijken naar al het werk vanaf hun hand. En bedenk je hoe echte kwaliteit eruit ziet. Dan kom je bijvoorbeeld niet bij zo'n shop terecht:
http://www.tattoopiercingstudiolelystad ... page1a.htm

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:01

Haha ja, ik vind die meiden ook echt aardig :) Vooral die met die sleeves en een soort van roze haar en een lippiercing in het midden. Zij is best grappig :P
Heb trouwens 1x gehad dat een vriendin haar navelpiercing scheef zat, maar dat bleek uiteindelijk te zijn omdat haar navel gewoon totaal niet symmetrisch is (hij is dus scheef gegroeid)

Tattoo Dennis vond ik er op zich prima uit zien. De referenties althans :) Maar in de shop hebben ze natuurlijk nog meer foto's, en vaak kan je ook ff kijken naar iemand met wie ze bezig zijn.

Wat ik troiuwens een beetje jammer vond bij tattoo Mark in Gouda was dat we de tekeningen niet mee mochten nemen om erover na te denken. Aan de andere kant kan ik me daar wel in vinden, voor hetzelfde geld neem je zijn tekening (of eentje waar hij voor betaald heeft) en loop je er fluitend mee naar de concurrent..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:03

Ik zou Tattoo Bob absoluut niet aanraden. :n
Ervaringen kunnen via PB.

Queen of Rings ben ik alleen geweest voor een lippiercing, dat ging goed en netjes, maar de weken daarna slechte service gehad.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:05

Ik ga sowieso opzoek naar iemand wie soortgelijke tattoo's heeft gezet als wat ik wil, dan weet ik zeker dat ze die stijl en dat detail goed hebben!

Bij queens was ook een meisje met 2 piercings in de kuiltjes in haar wangen.
Heel ehm, ja apart :') de tattoo artist die ik sprak over m'n tattoo(niet degene die me die prijsindicatie gaf) was ook echt een toffe gast! Liet ook meteen een tattoo die een andere gast bij iemand had gezet zien die op mijn idee leek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:08

En ik dan weer juist wel _O- Maar het zal denk ook wel afhangen wie daar de tattoo gezet heeft en wat voor stijl je hebt.
Het is uiteindelijk toch heel persoonlijk wat je mooi vindt, maar qua lijnen kan ik niet anders zeggen dat die bij mij echt heel recht zijn :j

Ik kan eens proberen een goede foto van dichtbij van die van mij te maken vandaag.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:16

Iemand ervaring met Inkstitution?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:06

Wendy_Komen schreef:
Vooral goed kijken! Niet hoe de shop eruit ziet, maar hoe de tattoo's eruit zien! VEEL rondkijken naar al het werk vanaf hun hand. En bedenk je hoe echte kwaliteit eruit ziet. Dan kom je bijvoorbeeld niet bij zo'n shop terecht:
http://www.tattoopiercingstudiolelystad ... page1a.htm

zit op me gemakje te kijken naar de foto,s van de website die je doorstuurt
tuur me ff scheel op een vlindertje, denk hu, nog een kijken, en toen ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
dat zit daar!!!!!! :o? Nooit van leven dat ik daar iets zou laten neer zetten :n

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:07

Heb zo'n flauw vermoeden welke foto je bedoelt ;-)
En als je dan al zo'n tattoo zet, zet hem dan niet zo open en bloot op je website. Maarja, over de kwaliteit daar ben ik sowieso niet zo "ahum" te spreken.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:07

Waaaaauw, Jolien! _/-\o_

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:09

Wendy_Komen schreef:
En als je dan al zo'n tattoo zet, zet hem dan niet zo open en bloot op je website. Maarja, over de kwaliteit daar ben ik sowieso niet zo "ahum" te spreken.

:D
vond de cijfers en letters die ik tegen kwam, beetje scheef, niet strak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:09

Deze? :D

Let op, een gevoelig plaatje.

_O-
Thanks Fee :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-12 16:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:11

Esmeralda schreef:
Wendy_Komen schreef:

:D
vond de cijfers en letters die ik tegen kwam, beetje scheef, niet strak

Al die tattoo's die je daar kunt zien zijn van zeer zeer zeer slechte kwaliteit! Simpel zat... (of om in de trant van "de tattoo" te blijven, allemaal k*t kwaliteit)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:12

Gaaaatver :))

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:14

GETSIE! Daar laat je als klant dan toch geen foto van maken!!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:15

Ach, als je dom genoeg bent om daar heen te gaan, ben je ook dom genoeg om zo een foto te laten maken!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:22

*opent nietsvermoedend fotolink*

holy crap! %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:24

_O-